NIEUW!!! 17 augustus "De Planckaertroute"

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
edargpu

Re: NIEUW!!! 17 augustus "De Planckaertroute"

Bericht door edargpu »

Hoe zit het met de inschrijvingen al wat geïnteresseerden om die route te rijden. :razz:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
dvchriske

Bericht door dvchriske »

edargpu schreef:Hoe zit het met de inschrijvingen al wat geïnteresseerden om die route te rijden. :razz:

Ik denk dat men hier volop in vakantiestemming is, en nog op dreef moet komen :wink:
Of men is hier de kat uit de boom aant kijken.

Dus wat de inschrijvingen betreft is het nogal rustig ...

maar tkomt goe heeft onze " grijze wijze" mij verzekerd :mrgreen:

groetjes

didier en ikke
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
paulh

Bericht door paulh »

Dus wat de inschrijvingen betreft is het nogal rustig ...

hallo,
de datum 17 augustus past me perfect om een dagje te gaan toeren met de bmw-club. De streek waar de planckaerts wonen is ZEER mooi. Vandaar rijd ik mee, en een drankje bij die mensen wil ik heel graag betalen. Maar de gekke prijs van € 30 euro voor een maal; "rap rap, en weer rijden" dat is niet aan mij besteed! Maar mijn moto is "ieder zijn blijheid, ieder zijn vrijheid"...
En als er mensen zijn die dat willen betalen dan is het hun volste recht. De planckaerts ver"zilveren" zo hun vtm of vt4-bekendheid maar mij interesseert het echt niet.
Ik hoop een aangename dag te kunnen rijden met mijne biemer in een zeer mooie omgeving.

mvg,
Paul
dvchriske

Bericht door dvchriske »

paulh schreef:Dus wat de inschrijvingen betreft is het nogal rustig ...

hallo,
de datum 17 augustus past me perfect om een dagje te gaan toeren met de bmw-club. De streek waar de planckaerts wonen is ZEER mooi. Vandaar rijd ik mee, en een drankje bij die mensen wil ik heel graag betalen. Maar de gekke prijs van € 30 euro voor een maal; "rap rap, en weer rijden" dat is niet aan mij besteed! Maar mijn moto is "ieder zijn blijheid, ieder zijn vrijheid"...
En als er mensen zijn die dat willen betalen dan is het hun volste recht. De planckaerts ver"zilveren" zo hun vtm of vt4-bekendheid maar mij interesseert het echt niet.
Ik hoop een aangename dag te kunnen rijden met mijne biemer in een zeer mooie omgeving.

mvg,
Paul

Hey Paul,

Blij om te horen dat je er zal zijn
Laat ik het nog eens zeggen, niemand is verplicht om daar iets te eten. Het is enkel een voorstel, ik zit zeker niet in het promotieteam van de Planckaerts maar vind het wel jammer dat die 30 euro zo voor de borst stoot. :-?
Wat geven we soms niet uit op een dag waar nadien uit blijkt dat we er niets aan gehad hebben? of als je het globaler ziet is het 30 euro + 2 keer de prijs van een tankbeurt voor een volledige dag rijden op onze beemers....
Ga eens een dagje naar de zee met je kids..... (ben net terug van zo een dagje :wink: ) maar wat maakt het uit als iedereen het naar zijn zin heeft gehad ;)

En het is zondag, in een prachtige streek samen met een bende beemercollegas, deze inrichtser die trakteert op een stevige dorstlesser :drunken: , de meesten nog in vakantiestemming... dus niets "rap rap" maar destemeer redenen om het relax aan te pakken, en als ik die dingen op een rijtje zet vind ik mijn 30 euro goe besteed...

Tja en wat de Planckaerts betreft... "Ieder zeug zijn meug zeker"... Voor de volgende rit had ik Eddy Wally in gedachten :mrgreen:
Wat maakt het uit hoe iemand zijn boterham verdient? ... Ons leek het plezant om iets ludieks te koppelen aan deze dag...

Allezja dit gezegd zijnde, wil ik toch wel duidelijk zeggen dat iedereen welkom is, eten of niet eten, ik laat dat aan jullie zelf over, maar het is waarschijnlijk een beetje normaal dat ik opkom voor een eigen rit he :D
Ik zou niet liever dan voor iedereen goed willen doen, maar da is ni simpel zenne !! :cry:

Allez laat jullie maar horen he, Ik ben al aan het aftellen zenne :grin: :grin:
paulh

Bericht door paulh »

Ik tel met je ook mee af naar 17 augustus! En ik lees zojuist dat mijn dorpsgenoot Guy ook meekomt rijden. Ik kan enkel zeggen dat dat daar een PRACHTIGE STREEK is om te toeren ... maar dat wist jij al lang natuurlijk!
En ja, ik weet het, goed doen voor iedereen , das moeilijk... maar trek je dat niet aan! Het allerbelangrijkste is dat ieder die meerijdt die dag een aangename dag meemaakt en dat staat geheel los van "eten bij..." op die berg of niet hoor. En natuurlijk mag jij uitkomen voor je zaak.

tot dan!

mvg,
Paul
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

dvchriske schreef:maar vind het wel jammer dat die 30 euro zo voor de borst stoot. :-?
Dàt snap ik nu eigenlijk ook niet zo goed :scratch: .
Ik weet niet hoe het in de rest van België gesteld is, maar hier in het Antwerpse, moet je al héél veel moeite doen om op restaurant nog aan een redelijke maaltijd te geraken én daarbij onder de 30 € te blijven :shock: ECHT WAAR :shock:

Maar dat moet uiteraard ieder voor zich uitmaken. Ik schrijf niet in om de simpele reden dat ik onverwacht forfait zal moeten geven aan deze hele trip :-( Jammer, al is het alternatief (feestje bouwen) zeker niet slecht, want ik ben ervan overtuigd dat het een mooie belevenis gaat worden 8-) .

btw: als jullie de route klaar hebben, mag je ze me altijd doorsturen om ze te convertren naar TT :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
edargpu

Bericht door edargpu »

Zijn er mensen die de rit rijden rond de streek van Gent om samen naar het vertrekpunt te rijden :?:

Edargpu

"" R1200GS Adventure ""
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

't Ja Luc, nog altijd geen route om te converteren, zenne :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

dvchriske

Bericht door dvchriske »

Om jullie een beetje goesting te doen krijgen enkele fotokes van de voorbereiding.

http://picasaweb.google.nl/chriske4

We gaan natuurlijk nog niet teveel prijsgeven, jullie enkel laten watertanden ... :-)
RBee

Bericht door RBee »

Ik heb al een beetje goesting se. :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik moet normaal om 15h00 al ergens zijn, maar als het écht mooi weer is en ik kan 's morgens tijdig inschrijven .....
'k Zou ze dan wel lekker associaal in mijn uppie moeten rijden, maar allé :mrgreen:

RBee

Bericht door RBee »

BiemeRT schreef:Ik moet normaal om 15h00 al ergens zijn, maar als het écht mooi weer is en ik kan 's morgens tijdig inschrijven .....
'k Zou ze dan wel lekker associaal in mijn uppie moeten rijden, maar allé :mrgreen:
Ik wil dan wel mee associaal zijn. :-)
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Tot mijn spijt moet ik forfait geven voor deze organisatie.

In Orp-Le-Grand vindt aanstaande weekend het Belgisch Kampioenschap Motorcross plaats. 16 en 17 Augustus.
Vlak naast het wedstrijdterrein houd CAT een demo weekend.
Aangezien CAT mijn grootste sponsor is :wink: (werkgever) ben ik verplicht aanwezig te zijn.

Spijtig, want ik had echt zin bij de Plankaerts eens langs te gaan.
Mooie dag gewenst aan iedereen.
dvchriske

Bericht door dvchriske »

euh zijn er die wel meegaan??? :shock: :shock:

Sebiet moet ik motards gaan huren om mee te rijden !!!! :-? om toch een beetje aan mensen te raken, allez maar tis nog een weekske kzal nog ewa geduld hebben, .. waar kunt ge da kopen op ne zondag :?: :-|

groetjes

chriske :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RBee schreef:Ik wil dan wel mee associaal zijn. :-)
Oké, we kunnen dan ten gepasten tijde iets afspreken :wink: Hopelijk staan Chriske en Didier vroeg aan de start :-P

Kan zelfs nog handig zijn ook, zoals bij de Flirtenroute. Eén en ander zal duidelijk worden als ik hieronder uitleg welke problemen ik weer tegenkwam bij het converteren naar TomTom :roll:

Ik heb de route in twee delen gemaakt, waarbij het tweede deel begint ten huize Planckaerts. Uiteraard ook weer voor de Snelste Route kiezen. Het kan dit keer ook handig zijn om de dagteller bij de start op NUL te zetten. NOOIT terugkeren als je Tom het vraagt :!: Toch niet in onderstaande situaties.

Probleem 1 bevind zich op 25 km van de start:

Afbeelding

Probleem 2 bevind zich op 115 km van de start:

Afbeelding

Probleem 3 bevind zich op 133 km van de start:

Afbeelding

Sattelietfoto's tonen aan dat er wel degelijk een verbinding is, al is dat op foto 2 iets minder duidelijk :-?

dvchriske

Bericht door dvchriske »

CATgs schreef:Tot mijn spijt moet ik forfait geven voor deze organisatie.

In Orp-Le-Grand vindt aanstaande weekend het Belgisch Kampioenschap Motorcross plaats. 16 en 17 Augustus.
Vlak naast het wedstrijdterrein houd CAT een demo weekend.
Aangezien CAT mijn grootste sponsor is :wink: (werkgever) ben ik verplicht aanwezig te zijn.

Spijtig, want ik had echt zin bij de Plankaerts eens langs te gaan.
Mooie dag gewenst aan iedereen.

Allezjong John !!! Dupont en Dupont uiteengedreven op deze dag??? !!!
Die werkgevers van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he :twisted:

Allez maar dan treffen we mekaar wel op een andere gelegenheid :wink:

grtjs

Chriske en Didier
edargpu

Bericht door edargpu »

allé Wim, beste is dan nen Garminner te volgen zeker :roll: :-P alhoewel 'k heb er het volste vertrouwen in dak mee mijne Tomtom der ook wel zal geraken :cheese:

"" R1200GS Adventure ""
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

't Ja, 't heeft efkes goe gegaan, maar de laatste twee maakten het "ons" absoluut niet gemakkelijk. 't Wordt precies stilaan tijd dak zelf routes ga ineen steken :-P

dvchriske

Bericht door dvchriske »

BiemeRT schreef:'t Ja, 't heeft efkes goe gegaan, maar de laatste twee maakten het "ons" absoluut niet gemakkelijk. 't Wordt precies stilaan tijd dak zelf routes ga ineen steken :-P
Ajommer da komt omdat we voor jullie juist die plekskes zijn gaan zoeken where no men has ever been ( juist degene die da baantje hebben aangelegd) :grin:

dinsdag gaan we ze nog voor een laatse ker toeren en kzal een fotoke trekken van die wegskes die mankeren op Google Earth. :mrgreen: en ook om zeker te zijn dat het stukje rond Grupont toegankelijk genoeg is na al de regen die we al gehad hebben, die baantjes zijn geasfalteerd maar kweet ni in hoeverre er ginder kans is tot "overspoeling" want het is echt midden de bossen.
Dus gaan we zeker nog eens loeren om te zien dat we er veilig doorgeraken. Zo zie je, alles voor jullie he :grin:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

dvchriske schreef:
BiemeRT schreef:'t Ja, 't heeft efkes goe gegaan, maar de laatste twee maakten het "ons" absoluut niet gemakkelijk. 't Wordt precies stilaan tijd dak zelf routes ga ineen steken :-P
Ajommer da komt omdat we voor jullie juist die plekskes zijn gaan zoeken where no men has ever been ( juist degene die da baantje hebben aangelegd) :grin:
En dàs ook de reden dat ik ze op mijn kaarten niet terugvind, hé. Nee, eerlijk: soms begrijp ik waarom Google Earth sommige wegen niet als doorgangsweg aanduid (héél smal, onverhard, enz ..... maar ook al gezien: fietspad, verboden voor auto's, enz ... en daar baggert Mapsoep overal maar door !!!), maar soms begrijp ik het niet. Moest ik die G.E.-kaarten maken, ik zou toch wel iets toleranter zijn, maar verboden of enkelrichting ..... :roll:

luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
adjuvo

Bericht door adjuvo »

dvchriske schreef:euh zijn er die wel meegaan??? :shock: :shock:

Sebiet moet ik motards gaan huren om mee te rijden !!!! :-? om toch een beetje aan mensen te raken, allez maar tis nog een weekske kzal nog ewa geduld hebben, .. waar kunt ge da kopen op ne zondag :?: :-|

groetjes

chriske :wink:
Is't alleen voor Beemers , of mogen anders gekleurde beestjes ook mee ?

Laat asap iets horen indien er nog plaatsen beschikbaar zijn !

P.S. Is er bewaking voorzien voor junior terwijl we aan het eten zijn :alien: ?
dvchriske

Bericht door dvchriske »

adjuvo schreef: Is't alleen voor Beemers , of mogen anders gekleurde beestjes ook mee ?

Laat asap iets horen indien er nog plaatsen beschikbaar zijn !

P.S. Is er bewaking voorzien voor junior terwijl we aan het eten zijn :alien: ?

Van mij mogen er zeker ander gekleurde beestjes bij, hoe meer zielen hoe meer vreugd :grin:

en er is nog véééééél plaats ik stuur je dan ook een pmmeke

En wat die bewaking betreft ... kon ik niet regelen, tzal een kwestie van rap te zijn en veel ellenbogenwerk om het eten van uw bord niet te laten nemen :alien:

groetjes

chriske en didier
dvchriske

Bericht door dvchriske »

Vandaag de rit voor de laatse ker uitgetest en twas zaaaalig. :grin:
We zijn nogmaals ter huize planckaert geweest en terug een enorm warm onthaal...

Lut liet mij weten dat ze de menu "geupgrade" heeft door het hoofdmenu aan te passen, het zal een fijn gerecht worden met kalkoenfilet, hopelijk is dit voor niemand een probleem. Ook liet ze weten wanneer er vooraan geen plaats is om onze moto's te parkeren, je naar achter mag rijden waar ze voldoende plaats gaat voorzien.

Als er nog zijn die er een hapje willen eten het is de moment om iets te laten weten, vrijdag moet ik helaas afsluiten en het aantal "eters" doorgeven. Er is nog voldoende plaats dus hou jullie niet in :!: :!:

Wij zijn er klaar voor, hopelijk jullie ook 8-)
dvchriske

Bericht door dvchriske »

Misschien ter info het adres van ten huize Planckaert, je weet maar nooit.... ;)

Ten huize Planckaert
Rue de Bure 9, LESTERNY 6953

grtjs

chriske en didier
Plaats reactie