Zwart-rode zadel GSA ruilen
Moderator: GVN
Zwart-rode zadel GSA ruilen
Ik zou van mijn GSA 1200 graag mijn zwart-rode zadel ruilen tegen een volledige zwarte,iemand interesse?? In goeie staat,want het mijne is NIEUW!!
Laatst gewijzigd door Toko op 13 aug 2008, 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
BMW R1200 GS Lc Adventure
Re: Zwart-rode zadel GSA ruilen
ja als je wilt , het mijne is ook ok
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
Zijn de zadels van de GS en de GSA verschillend?
Zoniet ben ik ook kandidaat
Live your life!
Nee,dat is hetzelfde!!Elie schreef:Zijn de zadels van de GS en de GSA verschillend?![]()
T moet wel van een 1200 zijn e!!
Heel zeker van?:Toko schreef:Nee,dat is hetzelfde!!Elie schreef:Zijn de zadels van de GS en de GSA verschillend?![]()
er lijkt mij toch wel wat verschil op te zitten...maar ze kunnen wel passen, dat weet ik niet...
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
OP foto met Adventure ligt de zadel op de hoogste stand,(om het Rood beter uit te komen met de duozit) denk ikTommeke schreef:Heel zeker van?:Toko schreef:Nee,dat is hetzelfde!!Elie schreef:Zijn de zadels van de GS en de GSA verschillend?![]()
en
er lijkt mij toch wel wat verschil op te zitten...maar ze kunnen wel passen, dat weet ik niet...
op de GS ligt het op de laagste stand,dat is het verschil dat je ziet volgens mij!!
Zou ook kunnen...maar als je de lijn van de tank volgt, dan beginnen beide zadels op dezelfde hoogte. Het lijkt mij eerder dat het duozadel van de GSA niet zo dik is als dat van de GS...
YOO
Nope, 't zadel van de GSA is gewoon dikker gepolsterd dan dat van de GS, da's 't hoogteverschil.
Zadels zouden zonder problemen uitwisselbaar moeten zijn
Grtz, Philip!
Nope, 't zadel van de GSA is gewoon dikker gepolsterd dan dat van de GS, da's 't hoogteverschil.
Zadels zouden zonder problemen uitwisselbaar moeten zijn
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Aha, allé vooruit, bij deze weten we dat dan... Nu hopen dat iemand ingaat op de vraag van de topicstarter. Voorlopig bevalt mijn standaardzadel mij wel, dus ik denk dat ik daar voorlopig maar mee blijf rondrijden...
Hoi,
Ik heb ze hier alle bij liggen... GSA zadel en GS zadel...
Het GS duo zadel is hoger dan een GSA zadel. Hierdoor heb je een niveau verschil.
Een GSA voorzadel is standaard gelijk aan een verhoogd GS zadel. Ik had dit verhoogd zadel achteraf bijgekocht op mijn GS.
Bij aankoop van mijn GSA 2007 gewoon eens geprobeerd en ja die zijn probleemloos uitwisselbaar.
GRTS Danny
Het GS duo zadel is hoger dan een GSA zadel. Hierdoor heb je een niveau verschil.
Een GSA voorzadel is standaard gelijk aan een verhoogd GS zadel. Ik had dit verhoogd zadel achteraf bijgekocht op mijn GS.
Bij aankoop van mijn GSA 2007 gewoon eens geprobeerd en ja die zijn probleemloos uitwisselbaar.
GRTS Danny
Ja, klopt ... ik heb de beide zadels, en deze zijn probleemloos uitwisselbaar !gewoon eens geprobeerd en ja die zijn probleemloos uitwisselbaar.

Dit topic even vanonder het stof halen...Wat ik mij nu afvraag is of dat GSA zadel dan goed zit en of je niet teveel naar voren glijdt als duo? Het gewone GS zadel lijkt vlakker te ligger dus misschien minder kans om naar voren te glijden. Iemand ervaring met beide duozadels?RUSOR schreef:Hoi,
GRTS Danny