R100RS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
joopdekater

R100RS

Bericht door joopdekater »

Wie heeft er ervaring met achtervering van Hagon op BMW R100RS 1981/84?
stefaan1961

Re: R100RS

Bericht door stefaan1961 »

ik plaatste deze op mijn 75/5 , en ze vallen best mee, wat het op lange termijn is weet ik niet, ze zitten er nog maar een half jaar onder
Afbeelding
Afbeelding
Stefaan
K100RT'87

R1150 GSA '03

Afbeelding
Afbeelding
animal

Bericht door animal »

Waarom zouden die niet goed zijn, toch voor normaal gebruik. Je kan ook Koni's (of Ikons) monteren, die zijn naar verluid heel goed (en regelbaar) maar of je dat verschil voelt ????????? Tenzij je natuurlijk op circuit wil gaan racen natuurlijk .......
bahnstormer
Contacteer:

Bericht door bahnstormer »

Als andere toeleveranciers een betere kwaliteit of prijs / kwaliteit bieden dan heb ik daar geen probleem mee. Ben benieuwd naar jullie meningen over andere veren.
Zelf ben ik best tevreden over de prestaties van mijn originele BMW veren. Volgens de dealer waren het sterkere RT veren, maar of daar een werkelijk onderscheid in is weet ik niet. Ik zet ze wel altijd op de hardste stand.
Grtz en tot op de Classic Tour - daar kunnen we een vergelijkingstest doen in bochten en bergen.

Marcel
Life is great driving a R100/7T Bahnstormer !!!
Raketman
Contacteer:

Bericht door Raketman »

Dramatisch veel verschil maakt het allemaal niet. De originele zijn iets zachter gedempt, maar tegen dat je daar last van krijgt is het frame al veel eerder begonnen met plooien en wringen :mrgreen: ...
Nil volentibus arduum
Plaats reactie