Frank,
Blij nog eens van je te horen hier ! Een depressie is zeker en vast heel erg moeilijk te dragen, ik denk dat iedereen dat hier wel beseft.
Goed dat je kan rekenen op begrip en steun bij de familie. Deze heb je in zulke gevallen meer dan nodig ... en natuurlijk heb je hier ook nog een hele familie die je zeker de nodige steun zal geven !
Veel sterkte nog en hopelijk tot vlug on the road
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Frank, kop op. Wetende dat de Forum familie aan je denkt en een familie die je voor de volle 100% steunt en verzorgt, is voor velen een geschenk uit de hemel. Stap voor stap aan je herstel werken en die moto zal je niet bedriegen zulle!
Toedeloe
Blij te horen dat het al wat beter gaat. Zorg er voor dat je echt weer voldoende op krachten bent eer je terug aan werken denkt hé. En af en toe het forum bezoeken zal je zeker helpen met je herstel
Frank, tot mijn groot plezier heb ik gemerkt dat ge af en toe terug berichtjes begint te posten. Ik veronderstel dat het nu dus al wat beter gaat en dat het einde van de tunnel in zicht is.
Hopelijk kunnen we je binnenkort ergens terug met je stalen ros verwelkomen?
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Idd YOwan. Het begint stilaan beter te gaan. Bepaalde medicijnen werden afgebouwd en ik voorzie ofwel volgende week of de week daarna eens een klein toertje te maken en wat te gaan oefenen op een parkeerterrein.
Ik moet het eerst nog lief gaan vragen aan de dokter maar als die groen licht geeft, ben ik vertrokken
hoewel ik vandaag terug slecht heb gehoord.
vriend van mij is van de baan gereden door bestelwagen.
heeft tijdens de voortzetting van zijn crash-weg nog juist boom kunnen ontwijken en is 200meter verder in een weide terecht gekomen.
gelukkig heeft hij niets maar zijn divirsion is zwaar toegetakeld.
Morgen komen ze een nieuwe garagepoort plaatsen en inderdaad, de motor moest gisteren uit de voeten. D.w.z. dat ik gisteren, na 3 maanden non-actief, terug op de motor ben gekropen. Jongens, wat was dat een goed gevoel
Ik wil jullie nogmaals danken voor de hartverwarmde woorden. De steun die ik hier ontving heeft meermaals geholpen.