Ringantenne

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

dbr

Re: Ringantenne

Bericht door dbr »

@ philip : de mijne is van 03/2006 en ... gisteren op de E313 op de parking in Bilzen terugkomende van de Vogezen niet meer willen starten :twisted: :twisted: :twisted: : EWS probleem. Service-card gebruikt, binnen het uur stond Touring er om de moto naar de dichtsbijzijnde dealer te brengen. Alleen ... op maandag geen bmw-dealer open binnen een straal van 200km. Ikke dus vervangwagen gekregen en de moto zou vandaag (dinsdag) door Touring afgeleverd gaan worden bij mijn dealer. Nu 24u later, bij dealer nog niks binnengekomen :twisted: . Contact opgenomen met Touring en ... ze waren de RT vergeten ergens in een hoekje :evil: :evil: :evil: . Zou morgenvroeg bij dealer zijn. Tja dan heb je wat een zo een servicecard op maandag :evil: :evil: :evil: .
Dus ... toch maar laten vervangen die rot antenne zou ik zeggen.

Groeten,

Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
de Ron

Bericht door de Ron »

Toch raar, de mijne is van 08/2008 en stond niet op de terugroeplijst. Is nu juist uit garantie, ik hoop dat ik er gene last mee krijg ............
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
de Ron

Bericht door de Ron »

rechtzetting, bedoel van bouwjaar 08/2006
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
bandit

Bericht door bandit »

Mijn RT van 2007 had eveneens EWS, inmiddels vervangen. Ik had ondervonden, als men de motor liet afkoelen, dat hij dan wel startte. Indien men de motor uitschakelde, kreeg ik terug EWS. Op deze manier kon ikzelf nog naar een dealer rijden. Mijn vriend had op onze reis naar Corsica evenees EWS op zijn RT van 2007. We hebben ongeveer 45 min. gewacht en de motor startte terug. Eenmaal het contact af, terug EWS, bij afkoelen terug starten en wegwezen naar een dealer van BMW. Spijtig dat dit moet voorvallen op zulke motoren en ik hoop dat ik mensen kan helpen die dit eveneens zouden voorhebben.
Groeten Martin
Pol

Bericht door Pol »

bandit schreef: Spijtig dat dit moet voorvallen op zulke motoren en ik hoop dat ik mensen kan helpen die dit eveneens zouden voorhebben.
Groeten Martin
Bedankt van de tip Martin.RT van 03/06.EWS vervangen op 10/07 en indien dit weinig bedrijfszeker onderdeel het terug laat afweten ,ja, 't proberen waard.
beste groet,Pol.
Plaats reactie