Hallo, weet iemand wat een achterspatbord (net boven het achterwiel) type "hugger" voor een R1100S kost?
Kan je dit bij BMW zelf bestellen ?
Mvg, Zed.
hugger r1100S
Moderator: GVN
hugger r1100S
" beem me up, scotty !!"
Re: hugger r1100S
Bij Wunderlich 200 Euro en dat is exact 25 Euro minder dan wat ik er in 2003 voor betaald heb. Ik denk dat ze van hun oude voorraad afwillen want carbon is met de jaren niet direct goedkoper geworden ...
LudwiGSA
LudwiGSA
Thanks! Heb jij dit zelf gemonteerd en zaten alle toebehoren erbij ? En hoe zit het met de bestelling en levering van artilmen van Wünderlich..kan je er op rekenen dat alles terechtkomt als je een bestelling plaatst?
Groeten, Zed
Groeten, Zed
" beem me up, scotty !!"
Ik heb dat inderdaad zelf gemonteerd. Maximaal 5 minuten werk. De bouten van de achterste remklauw eruit halen (Torx), remklauw lichtjes naar boven duwen, spatbordsteun langs de buitenkant tegen de bevestiging van de remklauw op het kardanhuis plaatsen, remklauw terug op zijn plaats brengen, meegeleverde langere bouten (inbus) inschroeven en aanspannen op 30 Nm en je kan terug bollen.
Indien voorradig levert Wunderlich snel (2 dagen via UPS). Bij sommige BMW dealers kan je ook terecht voor Wunderlich stukken. Of als je tijd hebt kan je eens tot daar bollen (mooie streek van de Ahr vallei waar ook nog een paar bochten liggen).
Greetings,
LudwiGSA
Indien voorradig levert Wunderlich snel (2 dagen via UPS). Bij sommige BMW dealers kan je ook terecht voor Wunderlich stukken. Of als je tijd hebt kan je eens tot daar bollen (mooie streek van de Ahr vallei waar ook nog een paar bochten liggen).
Greetings,
LudwiGSA
-
kris K1200LT
Heeft dat veel voordelen zo'n hugger ?
Al iemand zo'n hugger op een K1200RS (oud model ) gezien/geplaatst ?
Al iemand zo'n hugger op een K1200RS (oud model ) gezien/geplaatst ?
-
Jo De Paepe
Yep,
bij de mijne zat er eentje op in carbon van Pyramid plastics USA,
op de remklauw werden ander bouten geplaatst waarop dan de hugger geschroefd werd .

bij de mijne zat er eentje op in carbon van Pyramid plastics USA,
op de remklauw werden ander bouten geplaatst waarop dan de hugger geschroefd werd .