GS-en 20jaar na datum 22-23-24 augustus

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
luc boxer

Re: GS-en 20jaar na datum 22-23-24 augustus

Bericht door luc boxer »

En als kers op de taart kwam de rock & popcovers met een ziel BROOD ZONDER BOTER.
Afbeelding
Ik vond deze schitterend en was daar niet de enige die dat vond.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van de testritten met de 2 modellen waar Cenmoto mee was weet ik niets omdat wij toen met onze GSen aan het spelen waren.
Daar kan misschien wel iemand anders iets over vertellen :?:
Het was een schitterend weekend en dank alle organisatoren hier voor zeer hartelijk en ook de zeer toffe aanwezigen.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
danielGS

Bericht door danielGS »

Twas inderdaad gezellig ......sorry , HEEL GEZELLIG :wink:

een pluim voor Willy en z'n medewerkers :thumright: :thumleft: ......en ook ene voor Luc voor de mooie fotoots :wink:

en vanaf nu....brood zonder boter :razz:
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Frank K

Bericht door Frank K »

Was een hele ervaring met zo'n bende ervaren GS'ers off-road op stap te gaan.
Regelmatig gedacht "waar ben ik in godsnaam aan begonnen?", maar er was geen weg terug want die wist ik niet.
Doordat we in D-formatie reden had ik nooit het gevoel dat ik in de steek gelaten werd maar ik hield met momenten heel die
bende wel op.
Wil dit zeker nog eens een keertje doen, liefst met een iets lichtere machine met noppenbanden, maar als het echt moet ga ik terug met mijne GSA.
's Avonds was ik doodop en ben dan ook om 20.00hr naar huis gereden, gedoucht en tegen 21.30 lag ik al tussen de lakens te snurken. Dit waren mijn 130 zwaarste kilometers ooit. Onlangs nog in 12 uren 1.000km overbrugt maar dat was minder vermoeiend maar wel saaier.
Willy en heel de bende.... bedankt voor deze toffe dag.!!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Luc Boxer schreef
Van de testritten met de 2 modellen waar Cenmoto mee was weet ik niets omdat wij toen met onze GSen aan het spelen waren.
Daar kan misschien wel iemand anders iets over vertellen
Hoi,
Ik ben gaan test rijden met de motoren van cenmoto. Vermits iedereen was gaan offroaden en er niemand eens langs kwam om goededag te zeggen waren eigenlijk geen kandidaten. Ik ben dan gaan rijden met de F650GS dat verraste mij zeer aangenaam. Vlotte motor een zeer aangenaam om mee te rijden.
Toen direct overgestapt op de F800GS en moet zeggen dat dit enorm tegensloeg. Deze motor is meer offroad gericht en voor dagelijks gebruik op de openbare weg rijdt de 650 stukken beter. Stuurt ook veel vlotter... Nu dit is natuurlijk maar een indruk van een paar minuten op de openbare weg. Misschien als je offroad gaat dat je dan anders spreekt. In ieder geval was het een leuke ervaring om van de éné op de andere motor te kunnen stappen en de verschillen live te kunnen voelen. Bedankt cenmoto.

Verder was BZB wel zeer goed... leuke band en die mogen nog eens komen hoor....

Afbeelding

Afbeelding

Was een geslaagd feestje... Schol
Afbeelding

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

luc boxer schreef:En als kers op de taart kwam de rock & popcovers met een ziel BROOD ZONDER BOTER. :thumleft: :cheers: :bounce:
Ik vond deze schitterend
En jij stak dat ook niet weg, hé :wink:

Afbeelding

Dat BMW-volkje is zo zot als moetje :-P :lol: :lol: :lol:

Weeral goe geamuseerd en dat had ik dringend nodig na de voorbije weken :thumright:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Een rustig sfeerbeeldje bij het kamvuur de vrijdagavond
http://nl.youtube.com/watch?v=MkF125quv3c[/video]
En dan een sfeerbeeldje van Brood zonder Boter, de echte fans stonden op de eerste rij.
http://nl.youtube.com/watch?v=nwpHA9fs-1Q[/video]
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Waarschijnlijk na deze beelden een R1150RT met gele wielen te koop... ook nog een lidmaatschap van de BMW MC VL tot einde van het jaar er gratis bij :roll: :roll: :roll:

Tja Wim trek het u niet aan de Jambers van de club heeft mij ook al eens gepakt :twisted: :twisted:

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik zou willen vragen aan de mods om dit topic a.s.a.p. te verwijderen :oops: :oops: :oops:

Heb al wat info opgevraagd bij de GoldWingclub :twisted:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

karin D

Bericht door karin D »

BiemeRT schreef:Ik zou willen vragen aan de mods om dit topic a.s.a.p. te verwijderen :oops: :oops: :oops:
Niks van Wim !
Zeg en hadden jullie de dag nadien nog stem ? Want zoveel geluid kan één band alleen niet produceren me dunkt ......
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Méér last van mijn knie de dag erna :drunken:

btw: niet iedereen was direct fan van Brood zonder Boter, zenne :-P :lol: :lol:

Afbeelding

pat
Contacteer:

Bericht door pat »

Afbeelding

Wa zegde ???? :roll: Jaja, goei stoppekens. :razz:
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1100RT-R1200RT
Onze foto's
Onze films
Yves GSA

Bericht door Yves GSA »

Ha GS-ers,
Ik moet toegeven dat ik aan het ritje enorm veel plezier hebt beleefd en spijtig dat ik niet langer kon blijven. Na wat uitstel van vertrek door het tropische microklimaat rond Ranst, was het rond 11.30 hr toch tijd op te vertrekken. Hoewel was gezegd dat noppen niet nodig waren ben ik voor vertrek toch nog nen TKC80 gaan laten steken achteraan. Na 1 km was dat al nodig en chapeau voor voor de enige zonder noppen.
Dit was voor mij de 2de rit (de 1ste was in Ronse in maart) en had mijn les goed geleerd. In Ronse ben ik meer gevallen dan iets anders maar deze keer ging het stukken beter. De geroutineerde offroad rijders draaien gewoon de gas open en dat is mij zelfs gelukt. Vermits iedereen met noppen reed, (bijna iedereen) zijn er wat technische stukken bijgekomen maar daar heb ik alleen maar plezier aan beleefd.
Toch blijft het oppassen en neem voor de volgende keer mee dat ik niet meer achter nen HP2 ga rijden want dan vliegt alles rond mijn oren, inclusief nen goeie kei die ik met open vizier tegen mijne smikkel heb gekregen. Maar goed, geen grote schade en beperkte spierpijn (was wat anders in Ronse bij die 1ste keer).
Ik kijk nu al uit naar de volgende mixt GS rit, met noppen, vizier toe en de volgende wijze woorden : look up, stand up and throttle up

Bedankt voor de aangename rit en tot in oktober!
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)

-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
luc boxer

Bericht door luc boxer »

nog een paar goei fotokes ook op
http://patjenadje.smugmug.com/gallery/5" onclick="window.open(this.href);return false; ... 2324_t9VJb

En nog een paar filmpjes, eerst eentje van onderweg toen de HP een benzine geurtje had.
Het kwam allemaal niet zo goed los, bleek dat Danny zijn dichtingrubber er niet terug had tussen geplaatst.
Dus daarom kwam alles niet zo goed los.
http://nl.youtube.com/watch?v=6SdwIj0yg4A[/video]

En dan ons eigen club lid den Eddy die de micro nam en zich tussen Brood zonder Boter plaatste.
http://nl.youtube.com/watch?v=dH08HgoAAo8[/video]

En dan nog wat filmpjes van Brood zonder Boter, de klank van mijn toestelletje is niet goed, maar het geeft wel een ideetje van wat voor sfeer deze mannen geven.
http://nl.youtube.com/watch?v=kZuNJOqewUI[/video]

http://nl.youtube.com/watch?v=p03Nadogh-U[/video]

http://nl.youtube.com/watch?v=-JddrXufw0w[/video]
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 11:47, 2 keer totaal gewijzigd.
RBee

Bericht door RBee »

Lijkt me niet echt veilig met hamer en doorslag aan een benzinetank liggen kloppen. :shock:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Dat weekendje zag er "zwienewild" uit,
'k had daar wel eens willen bij zijn :lol:
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

Dat zag er een leuk weekend uit.
Spijtig dat ik er niet kon bij zijn, zaterdag overdag gewerkt en zaterdagavond naar motortreffen in Welkenraedt geweest. En zondag gene mens om op een motor te stappen. :roll:
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Plaats reactie