paar fotoke's reis naar de noordkaap in juni  2008
vertrek in kanko (finland) naar de noordkaap dan lofoten (noorwegen)dan richting trolstigvegen, geiranger, oslo
http://server6.theimagehosting.com/albu ... lbum=34243
groetjes carlgs

nordkapp 2008
Moderator: GVN
					Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
	Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: nordkapp 2008
Carl prachtige foto's, deze komen me allemaal zeer bekend voor maar het blijft super om er naar te kijken.

Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Lid BMW MC Vlaanderen
 Lid BMW MC VlaanderenRe: nordkapp 2008
mooi, mooi, mooi...
Op 1 /7/2008 stonden we (echtgenote en ik) op de Noordkaap de middernachtzon te bewonderen. We zijn er via Zweden en Finland heen gereden en langs de Noorse kust ( Lofoten, Trollstigen, Geiranger,...) terug. Onvergetelijke reis ! Wie meer inlichtingen wenst graag een PM.

Op 1 /7/2008 stonden we (echtgenote en ik) op de Noordkaap de middernachtzon te bewonderen. We zijn er via Zweden en Finland heen gereden en langs de Noorse kust ( Lofoten, Trollstigen, Geiranger,...) terug. Onvergetelijke reis ! Wie meer inlichtingen wenst graag een PM.