rekje op topkoffer ??

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pascalr1100rt
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 okt 2004, 17:58
Locatie: stekene

rekje op topkoffer ??

Bericht door pascalr1100rt »

heeft er iemand ervaring om een rekje op een topkoffer te plaatsen van een r1100rt ? ik zou dit dan zelf maken daar voor zover ik weet deze niet in de handel zijn. maar weet niet of dit gevaarlijk is om dit te doen? ik zou het willen gebruiken om mijn slaap matrasjes en tent evt op te bevestigen. niet echt zwaar maar vrij groot.
alvast bedankt voor de antwoorden.
sportieve groeten,

pascal,
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

je slaapmatten liggen duizend keer beter op je zijkoffers of laat die topcase thuis en gebruik een rol...
als je toch iets op je topcase legt leg het er dan zo op, waarom altijd maar hoger en hoger bouwen... rijden doet ie er zeker niet beter van...
als je een rekje moest bouwen zorg dan voor genoeg draagvlak aan de binnenzijde van het deksel...
pascalr1100rt
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 okt 2004, 17:58
Locatie: stekene

Bericht door pascalr1100rt »

van die topkoffer er af te nemen en een rol had ik ook aan gedacht maar vrouwtje wil haar rugsteun niet missen :( wat betrefd de rijeigenschappen wat zou ik kunnen verwachten ?
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

des te zwaarder en hoger de topcase des te "iebeliger" gaat je voorwiel aanvoelen, nog minder feedback en 't gevoel hebben dat 't wiel geen grond raakt (gevoel !!) op de zijkoffers matjes leggen gaat echt perfect hoor... nu ja probeer eens uit dat lijkt me 't beste... :wink:
Plaats reactie