BMW?????????????

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

J
Contacteer:

Re: BMW?????????????

Bericht door J »

Buiten roest heb ik nog niets aan mijn brommertje gehad en jawel,

ik trek wel wheely's, rij wel tot het rood (zelf tot de begrenzer) haal er uit wat er inzit, ga er mee offroaden, spring er een meter mee van de grond. Dat spel is er voor gemaakt en als het dat niet doet, buiten en iet anders.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
UpJohn

Bericht door UpJohn »

ik trek wel wheely's, rij wel tot het rood (zelf tot de begrenzer) haal er uit wat er inzit, ga er mee offroaden, spring er een meter mee van de grond. Dat spel is er voor gemaakt en als het dat niet doet, buiten en iet anders.
Ge zou het hem niet aangeven hé voor zo een klein ventje .. :lol: :mrgreen: :lol:

ps) opletten nu op expressweg Ninof-Aolst hé ... camera aan tweede lichten meet nu ook de snelheid.
Zag U daar vroeger nog doorstuiven tegen 140 lol :mrgreen:
J
Contacteer:

Bericht door J »

UpJohn schreef:
Ge zou het hem niet aangeven hé voor zo een klein ventje .. :lol: :mrgreen: :lol:

ps) opletten nu op expressweg Ninof-Aolst hé ... camera aan tweede lichten meet nu ook de snelheid.
Zag U daar vroeger nog doorstuiven tegen 140 lol :mrgreen:
Ja ik heb het gehoord, als het rood is rij ik daar de rechtse straat in en rij daar door het groen weer naar rechts, dus de camera ziet me niet. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
cope

Bericht door cope »

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... EPI-102625

BMW QUALITY ISSUES

Ik heb tot nu toe geen problemen met mijn GSA maar als het hier openlijk word vermeld, dan is het inderdaad geen zever in pakjes.
Omdat ze niet mee kunnen met de vraag, hebben ze de kwaliteit controle versoepeld of totaal achterwege gelaten en ik denk dat het meer van dat laatste is.
En zo is het bij ieder product dat succes heeft en waar de producent kost wat kost, wil en zal leveren.

Greetz cope
one-one

Bericht door one-one »

interessante poste cope
ride with pride
one-one
gsa 1150
Den Dirk

Bericht door Den Dirk »

bigfoot46 schreef:haté schreef

De ophanging van mijn uitlaat brak af na een iets wilder ritje waar de meeste verkeer drempels genomen werden rechtstaand op de stepjes en aan snelheden waarvoor de drempels niet bedoeld zijn. Toen heb ik ook de fout bij mezelf gezocht, maar het zou niet mogen afbreken om dat je eens wat bultjes neemt aan Hoge snelheid.
Weet wel dat de max snelheid slechts 30/u is :-? :oops: ...
Ik heb al eens een boete van 50€ gehad wegens voorsteken op een verkeersplateau (reed wel 50/u!).(en 't was een politievoertuig dat in 1ste versnelling over plateau kroop /reed, dat ik met mijn superieure vering 'voorbijvloog' :oops: ).... :wink:
I like my bike!!
cope

Bericht door cope »

one-one schreef:interessante poste cope
Ik zal er maar een topic van maken, zodat de meesten onderons het zullen lezen.

greetsz cope
Plaats reactie