schijnen te denken, maar omdat ik denk dat het nuttig is. Dat ik daar verkeerd in zou zijn
kan ik me best voorstellen, het is dan ook maar een opinie (omdat het mijn opinie is denk
ik uiteraard dat ze juist is
Moderator: GVN
Mooi uitgedrukt, dat moet ik toegevenGaby schreef:Een nuchter betoog, en ik ga ook niet voor mijn plezier naar de keuring zoals sommigen
schijnen te denken, maar omdat ik denk dat het nuttig is. Dat ik daar verkeerd in zou zijn
kan ik me best voorstellen, het is dan ook maar een opinie (omdat het mijn opinie is denk
ik uiteraard dat ze juist is). Diaree hoop ik daar niet aan over te houden
Dacht ik ook, maar ik heb nooit "problemen" gehad à la koplampen die te hoog staan, zoals in Belgie. Onze NL-vrienden op het forum hebben hier zeker wat over te vertellen.boxer68 schreef:Amaai..een autodealer die de autokeuring doet? Oei oei...Neutraliteit?
Kweet het ik ging stoppen maar ge weet de oplossing! Op de baan controleren en niet goed geld terug, heuu bonnekeboxer68 schreef:Ja John, maar ergens moet er een grens getrokken worden. Bv wettelijk minimuum autobanden is 1.6 mm. Wanneer iemand met dergelijk profiel naar de keuring gaat krijgt hij een groene kaart. Wanneer hij 2 maanden later met kletskoppen en een uitlaat vol gaatjes mij tegenkomt dan zal hij het geweten hebben want ik stel gewoonweg pv op conform technische eisen, niettegenstaande hij twee maanden voordien een groene kaart kreeg.
Laten we allemaal eerst naar ons eigen kijken en dan zal de wereld van morgen er véél beter uitzien...
Nog veel rijplezier. Keuring of geen keuring....
Lap, "t zijn weer eens de anderen die "t gedaan hebben, dat ik daar zelfKurt Steyaert schreef:Slechts 0.7% Dat ze daar in Brussel maar eens werk maken van die fietshooligans, dat zal al veel meer opbrengen. In't kasje en voor de veiligheid!
Grtz Kurt
Had je iets gekend over motoren en motorrijden ook nietGaby schreef:Lap, "t zijn weer eens de anderen die "t gedaan hebben, dat ik daar zelfKurt Steyaert schreef:Slechts 0.7% Dat ze daar in Brussel maar eens werk maken van die fietshooligans, dat zal al veel meer opbrengen. In't kasje en voor de veiligheid!
Grtz Kurt
niet op gekomen ben, was deze hele discussie niet nodig geweest
Klopt, maar 't zal niet zo gauw gebeuren denk ik, het vraagt nl. nogal watbmwfreakske schreef: Als er over gestemd word en het komt in de meerderheid zullen we moeten,punt............
Een aantal jaren geleden is er eens een betoging geweest tegen die idiote keuring (lees geldklopperij)bmwfreakske schreef: Als er over gestemd word en het komt in de meerderheid zullen we moeten,punt............
Mss wel, maar bij mij speelt ook de verplichting een grote rol. Plus de manier waarop ze het hier weer proberen te gaan oplossen.Is het omdat je zelf zoveel sleutelt dat je er tegenop ziet??
Man,ik had deze motor nieuw gekocht,niets dan problemen,stilvallen op snelwegen was het ergste,wil je dat ik een motor van 16000€ wegdoe???PHILIP schreef:bmwfreakske schreef:Inderdaad mijn freakgehalte is gedaald omdat ik 2 jaar met een onveilige nwe moto heb gereden...dan mag ik nog mijn hobby grraag doen..
Over volwassen worden kunnen we ook nog spreken...
quote]
wie rijdt er nu 2 jaar met een onveilige moto? niets houdt je tegen om je moto te laten onderhouden of nazien door iemand met kennis van zaken (in uw geval waarschijnlijk de dealer met de mooiste showroom en gratis koffie)
Als je wist dat je met een onveilige moto reed ben je zelf in fout en dom...
Als je het niet wist ben je onkundig en had je toch nog een jaar onveilig gereden (van keuring naar keuring), in de utopie dat het mankement opgemerkt zou worden...
John...respect voor je verontwaardiging over zoveel nonsens in dit topic !!