Alternatief voor originele binnentassen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gino GS

Alternatief voor originele binnentassen

Bericht door Gino GS »

Weet iemand een alternatief voor de originele binnentassen van BMW? Ik heb een F800GS en de koffers lijken veel op de die van de R1200GS. Iemand een idee?
F800GS
oberon

Re: Alternatief voor originele binnentassen

Bericht door oberon »

Ik heb als binnentassen gewone draagtassen van een of andere luchtvaartmaatschappij of reisbureau.
Gino GS

Bericht door Gino GS »

oberon schreef:Ik heb als binnentassen gewone draagtassen van een of andere luchtvaartmaatschappij of reisbureau.
Wat bedoel je precies?
F800GS
Herman1200RT

Bericht door Herman1200RT »

ga hier eens kijkje nemen,zit misschien iets bij voor u.Ik heb er voor mijn 1200rt daar ook gekocht.

http://www.bikespareparts.nl/mww/N_fram ... _home.html

groetjes

Herman
Gino GS

Bericht door Gino GS »

Herman1200RT schreef:ga hier eens kijkje nemen,zit misschien iets bij voor u.Ik heb er voor mijn 1200rt daar ook gekocht.

http://www.bikespareparts.nl/mww/N_fram ... _home.html

groetjes

Herman
Dank je voor de tip. Ziet er goed uit en een set kost er minder dan één tas van BMW. Helaas staan de tassen voor de F800GS er niet op. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ze toch te leveren zijn. De tassen komen namelijk uit de USA en daar is de F800GS nog niet leverbaar.
F800GS
oberon

Bericht door oberon »

Ik bedoel gewone tassen van jetair of lufthansa of wie dan ook. Het hoeft niet allemaal zo duur te zijn. Trouwens mijn sandalen gaan apart in een gewone plastic zak. Ik wil die niet in een van de andere tassen; Die tassen van bmw vullen de ganse koffer en dat is voor mij niet altijd het leukst om snel aan iets aan te kunnen.
Gino GS

Bericht door Gino GS »

oberon schreef:Ik bedoel gewone tassen van jetair of lufthansa of wie dan ook. Het hoeft niet allemaal zo duur te zijn. Trouwens mijn sandalen gaan apart in een gewone plastic zak. Ik wil die niet in een van de andere tassen; Die tassen van bmw vullen de ganse koffer en dat is voor mij niet altijd het leukst om snel aan iets aan te kunnen.
Ik vlieg nooit, dus ik heb geen idee wat voor een tassen dat zijn.... :grin:
F800GS
Johannetje

Bericht door Johannetje »

Herman1200RT schreef: Dank je voor de tip. Ziet er goed uit en een set kost er minder dan één tas van BMW. Helaas staan de tassen voor de F800GS er niet op. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ze toch te leveren zijn. De tassen komen namelijk uit de USA en daar is de F800GS nog niet leverbaar.
Hoi allemaal,

Ik heb de tassen van Bike parts & Things als alternatief. Ze zijn zeker van goede kwaliteit en zijn qua vorm identiek aan de originele.
Echte aanrader!!!!!

Of even op http://www.marktplaats.nl kijken, dar staan bij BMW onderdelen diverse binnentassen in de verkoop.
groet

Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
Rudi T

Bericht door Rudi T »

Gino,

Als de koffers op die van een 12GS lijken kan je misschien bij Hornig kijken:
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/e ... e_Bag.html
kosten de helft van de originele BMW tassen, maar ik heb geen idee van de kwaliteit ervan.
Iemand ervaring met deze tassen?

groeten,

Rudi
Plaats reactie