Kabouterkesrit III - 21 september 2008

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Teutoon

Kabouterkesrit III - 21 september 2008

Bericht door Teutoon »

Afbeelding
Afspraak op het startpunt zoals in de boekjes beschreven. Van daar gaat het verder over de Maas in Engis. Vanaf Engis is deze rit volledig nieuw en volgt alleen rustige wegen en vermijdt zoveel mogelijk drukke banen.
De eerste stopplaats is weer in Achouffe bij de kabouterkes voor een koffie of een frisdrank. Het gaat verder tot in Luxemburg langs Clerveaux, Wiltz en van de eerste Kabouterkesrit al bekende N25 tot in Vianden. :grin: :grin:
Een bezoek aan dit pittoresk stadje is zeker de moeite. Met zijn talrijke restaurants is de middagstop ook hier het meest aan te bevelen.
Van hieruit gaat het verder over kleine wegen met veel bochten tot in Malmedy waar de terrasjes op het marktplein al op ons wachten. :-)

Roadboek op de startplaats en de GPS route beschikbaar op de ledenzone van BMW Motor Club Vlaanderen, vanaf Zaterdag. 8-)
BMW Motor Club Vlaanderen
R1200RT
Hobgoblin

Re: Kabouterkesrit III - 21 september 2008

Bericht door Hobgoblin »

ik zal er zijn voor één van de mooiste ritten van het jaar...
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
NoPa

Bericht door NoPa »

Staat hier ook al aangevinkt . :lol:
wermRTke

Bericht door wermRTke »

hey de mannen,

die dag staat voor mij ook al genoteerd.

nu nog hopen op mooie nazomerse zondag ,dan hebben we een perfekte dag :!: :!:

groeten wermrtke
RT-rijder en BMW MC VL.-lid
NoPa

Bericht door NoPa »

Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

Vandaag hebben we een mooie rit in de streek van Durbuy (300 km) gemaakt. De zon was van de partij maar het was wel friskes. De eerste blaren vallen van de bomen en de herfstkleuren komen eraan. Alleen oppassen voor de laagstaande zon.
Als het zondag zo een lekker weertje is zullen de kabouterkes zeker dansen... :razz: :razz: :razz:
Hopelijk tot zondag
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

hopelijk komt er meer volk zondag dan dat hier gereageerd wordt.
ze geven toch al goed weer, dus da's mooi meegenomen.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik heb de rit omgezet voor de Tommers en er zijn geen afwijkingen te vermelden :thumright:

De rit ging ook in één file en word best gereden via de "Snelste route".

De weersvoorspellingen zien er goed uit en als dat zo blijft, ben ik van de partij. Mocht er interresse zijn om vanuit het Antwerpse samen op te rijden, dan hoor ik dat graag en spreken we iets af, hé :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
NoPa

Bericht door NoPa »

Wie gaat er mee vanuit Hasselt en omstreken ??

Zoals steeds.... vertrek om 8h aan de Shell /Carrefour in Hasselt .
FREEBIKER

Bericht door FREEBIKER »

Als er niets tussenkomt ben ik om 8uur aan de carrefour. :grin:
Freebiker
1600GT
R erik RT

Bericht door R erik RT »

Is de rit ook voor niet - clubleden? Ik had me opgegeven voor de Toerbuffelrit doch een overnachtingsadres vinden blijkt niet zo eenvoudig.
Dus indien er nog plaats is, graag een seintje.

Groetjes uit Lommel
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
NoPa

Bericht door NoPa »

Als niet lid kan je steeds een clubrit meerijden ter kennismaking.
Dus soupapke.... kom zondag maar af naar Hasselt/Shell/Carrefour 8h.
En als je de clubsmaak te pakken hebt is het nu het moment !
Super promotie lidmaatschap
http://www.bmw-mc-vl.be/be/nl/index.htm ... actie.html
Frank K

Bericht door Frank K »

BiemeRT schreef: De weersvoorspellingen zien er goed uit en als dat zo blijft, ben ik van de partij. Mocht er interresse zijn om vanuit het Antwerpse samen op te rijden, dan hoor ik dat graag en spreken we iets af, hé :wink:
Dag Wim,

Heb gehoord van Rusor dat jullie vertrekken vanop de parking St-Job. Mijn vraag is nu hoe jullie verder naar daar rijden? Via E313 of E19? Als je dan een uur zegt wanneer jullie langs de parking van Ranst of Kontich (Waarloos) komen, kan ik eventueel aanpikken mochten we besluiten om mee te rijden.

Grts,
Frank
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Wij vertrekken om 7h30 op de P+R van Sint Job en via de ring de E19 op en langs Kontich. 'k Vermoed dat wij daar dan rond 7h40 zullen zijn :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Frank K

Bericht door Frank K »

BiemeRT schreef:Wij vertrekken om 7h30 op de P+R van Sint Job en via de ring de E19 op en langs Kontich. 'k Vermoed dat wij daar dan rond 7h40 zullen zijn :wink:
Optimist.... 10 minuten voor bijna 35KM da's een gemiddeld van bijna 200km/hr.
Maar als we meerijden zal ik er op tijd staan.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:10 minuten voor bijna 35KM da's een gemiddeld van bijna 200km/hr.
Als de RUSOR eerst rijd, is alles mogelijk :pig: :clown: :lol: :lol: :lol: :wink:

WalterB

Bericht door WalterB »

BiemeRT schreef:Wij vertrekken om 7h30 op de P+R van Sint Job en via de ring de E19 op en langs Kontich. 'k Vermoed dat wij daar dan rond 7h40 zullen zijn :wink:
Heb juist gelezen dat jullie vertrekken vanuit sint-job.Zou ik jullie ook mogen vergezellen voor deze rit,ik kom vanuit merksem maar kom wel naar de p+r
in sint-job als het voor jullie goed is.Voor mij is het altijd aangenamer om al direct in groep te kunnen rijden ,he!
Als jullie er niets mee inzitten dat er een nieuw gezicht meerijd met jullie kom ik wel naar daar,he!
alvast bedankt, en tot zondag
Frank K

Bericht door Frank K »

WalterB schreef:
Heb juist gelezen dat jullie vertrekken vanuit sint-job.Zou ik jullie ook mogen vergezellen voor deze rit,ik kom vanuit merksem maar kom wel naar de p+r
in sint-job als het voor jullie goed is.Voor mij is het altijd aangenamer om al direct in groep te kunnen rijden ,he!
Als jullie er niets mee inzitten dat er een nieuw gezicht meerijd met jullie kom ik wel naar daar,he!
alvast bedankt, en tot zondag
Als je van Merksem komt is het eventueel handiger, indien Wim en Danny dat zien zitten, aan te sluiten thv Waarloos, benzinestation E19 richting Mechelen. 't Is toch te zot om eerst naar St-Job te rijden en dan terug te moeten.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:Als je van Merksem komt is het eventueel handiger, indien Wim en Danny dat zien zitten, aan te sluiten thv Waarloos, benzinestation E19 richting Mechelen. 't Is toch te zot om eerst naar St-Job te rijden en dan terug te moeten.
'k Denk dat Frank hier wel een punt heeft. Wij zullen sowieso effe van de snelweg gaan aan de Total in Waarloos zodat jij en Frank kunnen aansluiten :wink:

R erik RT

Bericht door R erik RT »

NoPa schreef:Als niet lid kan je steeds een clubrit meerijden ter kennismaking.
Dus soupapke.... kom zondag maar af naar Hasselt/Shell/Carrefour 8h.
En als je de clubsmaak te pakken hebt is het nu het moment !
Super promotie lidmaatschap
http://www.bmw-mc-vl.be/be/nl/index.htm ... actie.html
Zal er zijn! Is er een GPS-route voor Garmin beschikbaar?
Tot dan en mercieke,s
Eric
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Ik moet zaterdagavond naar een trouwfeest, hopelijk kan ik zondagmorgend op tijd uit mijn bed.
't zal er dus een beetje vanaf hangen hoe laat het zondagmorgend zal worden of ik er zal zijn of niet.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Lang geleden Patrick. Hopelijk lukt het :wink:

RUSOR

Bericht door RUSOR »

BiemeRT schreef:
Frank K schreef:10 minuten voor bijna 35KM da's een gemiddeld van bijna 200km/hr.
Als de RUSOR eerst rijd, is alles mogelijk :pig: :clown: :lol: :lol: :lol: :wink:
T zal wel gaan... net terug van de Weissensee en die van blauwstreepclubke hebben mij blijkbaar gemist... 130€ aub... De Nederlands tegenhanger wou ook nog wat sponsering en dat was goed voor 75€ maw mijn budget is een beetje op voor dit jaar. Ik zal er dus iets langer over doen dan 10 minuten.

Voor de rest even duidelijk zijn... Wij rijden in groep naar de start en daar is het ieder voor zich.... ik bedoel daarmee dat we niet bepaald samenrijden voor de rit maar kijken hoe gezellig het is aan de start en vertrekken met wie of wanneer we goesting hebben.

Tot zondag

Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:Voor de rest even duidelijk zijn... Wij rijden in groep naar de start en daar is het ieder voor zich.... ik bedoel daarmee dat we niet bepaald samenrijden voor de rit maar kijken hoe gezellig het is aan de start en vertrekken met wie of wanneer we goesting hebben.
No worries 8-) Is toch altijd zo :wink:

karin D

Bericht door karin D »

RUSOR schreef:
BiemeRT schreef:
T zal wel gaan... net terug van de Weissensee en die van blauwstreepclubke hebben mij blijkbaar gemist... 130€ aub... De Nederlands tegenhanger wou ook nog wat sponsering en dat was goed voor 75€ maw mijn budget is een beetje op voor dit jaar. Ik zal er dus iets langer over doen dan 10 minuten.

Voor de rest even duidelijk zijn... Wij rijden in groep naar de start en daar is het ieder voor zich.... ik bedoel daarmee dat we niet bepaald samenrijden voor de rit maar kijken hoe gezellig het is aan de start en vertrekken met wie of wanneer we goesting hebben.

Tot zondag

Danny
Zal er ook zeer braafjes op tijd zijn : beetje pech gehad laatste tijd .....
Plaats reactie