Kabouterkesrit III - 21 september 2008
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Kabouterkesrit III - 21 september 2008
De dag begon met een valse start.... Had me voorgenomen om rond zes uur op te staan maar m'n ogen gingen pas rond half acht open, grote paniek, ik met m'n grote mond had beloofd netjes om achten present te zijn. Wat moeten die mensen wel denken, als eerste indruk kan dat tellen niet.
Vlug een boke door m'n strot geduwd en rechtstreeks richting Waremme waar ik met een brede smile opgewacht werd.
Het was een prachtige dag met heerlijk motorvolk. Graag wil ik "JP"en "Snoopy"bedanken dat ik onder hun vleugels mocht meetoeren. Ik hoop dat ze er even erg van genoten hebben dan ikzelf.
Saluke's en tot de volgende rit! (Als lid)
Eric
Vlug een boke door m'n strot geduwd en rechtstreeks richting Waremme waar ik met een brede smile opgewacht werd.
Het was een prachtige dag met heerlijk motorvolk. Graag wil ik "JP"en "Snoopy"bedanken dat ik onder hun vleugels mocht meetoeren. Ik hoop dat ze er even erg van genoten hebben dan ikzelf.
Saluke's en tot de volgende rit! (Als lid)
Eric
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
-
jpblocken
- Contacteer:
REUZE-rit die "kabouterkes"-rit!!!
P r o f i c i a t Rainer en Bert. Nog van dattum.
Mersiekes Philippe en Eric voor het gezelschap.
P r o f i c i a t Rainer en Bert. Nog van dattum.
Mersiekes Philippe en Eric voor het gezelschap.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
-
carl theeuwes
Mooie rit
heb er van genoten Proficat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes carlgs
heb er van genoten Proficat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes carlgs
Rainer en Ben,
Proficiat voor de knappe organisatie van deze toerrit.Dit was mijn 2e toerrit met de club die ik meereed en ik vond het weer "bangelijk" !Zeer mooie
zichten,mooie en gezellige stadjes,gezellige terrasjes, dus alles 'schitterend! Ook een dankwoordje aan Frank k en vrouw(sorry frank,haar naam ben ik vergeten,familienaam weet ik nog maar voornaam niet meer) die mij heel de dag op sleeptouw hebben genomen en zo mij althans een schitterende dag
hebben bezorgd.Je moet het maar doen ,he!Een rustig dagje op de motor plannen en dan een hele dag met een nieuw lid opgezadeld worden.
Nogmaals
Dank u,Frank en co
Proficiat voor de knappe organisatie van deze toerrit.Dit was mijn 2e toerrit met de club die ik meereed en ik vond het weer "bangelijk" !Zeer mooie
zichten,mooie en gezellige stadjes,gezellige terrasjes, dus alles 'schitterend! Ook een dankwoordje aan Frank k en vrouw(sorry frank,haar naam ben ik vergeten,familienaam weet ik nog maar voornaam niet meer) die mij heel de dag op sleeptouw hebben genomen en zo mij althans een schitterende dag
hebben bezorgd.Je moet het maar doen ,he!Een rustig dagje op de motor plannen en dan een hele dag met een nieuw lid opgezadeld worden.
Dank u,Frank en co
Wij, (Nancy en ik - nu onthouden he WalterB
) hebben ook een schitterende dag gehad.
Weinig last gehad van WalterB
in mijn wiel. We waren blij dat hij tenminste GPS aan boord had, want anders waren we weer hopeloos verkeerd gereden na de verplichte omleiding...
Zijn wel niet tot eindstop gereden aangezien anders het dochtertje te laat naar bed zou gaan. Was verschrikkelijk druk op de terugweg... gelukkig geen verkeerspolitie gezien (hopelijk is dat andersom ook zo) want de snelheid lag aan de hoge kant.
's Middags een splinternieuwe Ducati in de wei zien steken... raar, overzichtelijke baan en toch uit de bocht gegaan. Nogmaals gezien dat het dragen van motorkledij toch noodzakelijk en nuttig kan zijn. Man droeg een jeansbroek en zal dit nog een tijdje onthouden....
Weinig last gehad van WalterB
Zijn wel niet tot eindstop gereden aangezien anders het dochtertje te laat naar bed zou gaan. Was verschrikkelijk druk op de terugweg... gelukkig geen verkeerspolitie gezien (hopelijk is dat andersom ook zo) want de snelheid lag aan de hoge kant.
's Middags een splinternieuwe Ducati in de wei zien steken... raar, overzichtelijke baan en toch uit de bocht gegaan. Nogmaals gezien dat het dragen van motorkledij toch noodzakelijk en nuttig kan zijn. Man droeg een jeansbroek en zal dit nog een tijdje onthouden....

Ik hen ook niet gezien, maar zij mij dus wel, ter hoogte van HasseltFrank K schreef:Wij, (Nancy en ik - nu onthouden he WalterB) gelukkig geen verkeerspolitie gezien (hopelijk is dat andersom ook zo) want de snelheid lag aan de hoge kant.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Idem dito. Nog efkes achter mijn companen van de dag gehangen, maar aan 110 km/h naar huis tuffen, zag ik niet echt zitten. Sorry mannenFrank K schreef:Wij, (Nancy en ik - nu onthouden he WalterB) gelukkig geen verkeerspolitie gezien (hopelijk is dat andersom ook zo) want de snelheid lag aan de hoge kant.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Pollemaddog
Mijn eerste rit met BMW MC VL als kersvers nieuw clublid ... prachtig ... iedereen van de organisatie bedankt voor de mooie dag en ook bedankt aan de weermaker van dienst. Ook mijn eerste rit met een Zumo550 en Cardo Scala rider die ik de dag ervoor had gekocht (tegen een wel zeer vriendelijke prijs van nog geen € 555) en gemonteerd. Effe wennen met die v...points (?), ik heb het nog steeds niet verstaan hoe die dingen heten. Eerste paar keren mij afgevraagd of ik de juiste route wel had want er was niks af te slaan bij die punten. Ook de vermelding rechts of links afslaan bij een scherpe bocht was een beetje vreemd. Verder niets dan lof, ik wil het ding al niet meer kwijt. Vraag me alleen af hoelang die Scala headset het blijft doen op één lading.
Ik stond wel even te kijken van de opkomst en het materiaal dat deze bezitten. Ik denk dat ik een van de oudste motoren van de club bezit (R850R van ... sjjjt ... 14jaar) en had een beetje schrik om niet mee te kunnen komen. Een beetje terecht bleek naderhand want als je ziet hoe strak en gemakkelijk dat nieuwe materiaal stuurt, zeker in de snellere doorlopers ... wauw. Maar ja ... heb ik nog iets om over te dromen ... 'r etje heeft trouwens prima gebold.
Jammer van de afsluiting in Wiltz ... was een beetje onduidelijk voor ons en de lokale bevolking hoe we daar we verzeild geraakten en meer van al hoe we daar netjes vandaan geraakten ... gelukkig deed de Zumo zijn best.
Die afsluiting zorgde er wel voor dat ik de dag verder ben opgetrokken met Kris (?) uit Westerlo met een mooie blauwe K....S en dat was heel gezellig ... merci.
Tot de volgende rit ... Doei.
Ik stond wel even te kijken van de opkomst en het materiaal dat deze bezitten. Ik denk dat ik een van de oudste motoren van de club bezit (R850R van ... sjjjt ... 14jaar) en had een beetje schrik om niet mee te kunnen komen. Een beetje terecht bleek naderhand want als je ziet hoe strak en gemakkelijk dat nieuwe materiaal stuurt, zeker in de snellere doorlopers ... wauw. Maar ja ... heb ik nog iets om over te dromen ... 'r etje heeft trouwens prima gebold.
Jammer van de afsluiting in Wiltz ... was een beetje onduidelijk voor ons en de lokale bevolking hoe we daar we verzeild geraakten en meer van al hoe we daar netjes vandaan geraakten ... gelukkig deed de Zumo zijn best.
Die afsluiting zorgde er wel voor dat ik de dag verder ben opgetrokken met Kris (?) uit Westerlo met een mooie blauwe K....S en dat was heel gezellig ... merci.
Laatst gewijzigd door Pollemaddog op 22 sep 2008, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
BOERENBEDROG
Geen kabouter gezien
Neen, prachtige rit, zal ze zeker nog eens rijden.
Geen kabouter gezien
Neen, prachtige rit, zal ze zeker nog eens rijden.
Hoe was die RT met gele wielen niet bij u????RBee schreef:BOERENBEDROG![]()
![]()
![]()
Geen kabouter gezien
Prima ritje gehad... goed gegeten bij de kaboutertjes... met goed gezelschap op schok geweest en daardoor hier en daar wat lang blijven hangen en laat thuis dus.
Verder prachtige vergezichten onderweg spijtig dat ik mijn fototoestel was vergeten s morgens. Maar daar lag de oorzaak de dag ervoor. Zeer goed in elkaar gestoken deze rit en hopelijk volgend jaar weer opnieuw.
GRTS Danny
Zal't gaan jaRUSOR schreef:Hoe was die RT met gele wielen niet bij u????RBee schreef:BOERENBEDROG![]()
![]()
![]()
Geen kabouter gezien
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
John
- Contacteer:
Pollemaddog schreef:Mijn eerste rit met BMW MC VL als kersvers nieuw clublid ... prachtig ... iedereen van de organisatie bedankt voor de mooie dag en ook bedankt aan de weermaker van dienst. Ook mijn eerste rit met een Zumo550 en Cardo Scala rider die ik de dag ervoor had gekocht (tegen een wel zeer vriendelijke prijs van nog geen € 555) en gemonteerd. Effe wennen met die v...points (?), ik heb het nog steeds niet verstaan hoe die dingen heten. Eerste paar keren mij afgevraagd of ik de juiste route wel had want er was niks af te slaan bij die punten. Ook de vermelding rechts of links afslaan bij een scherpe bocht was een beetje vreemd. Verder niets dan lof, ik wil het ding al niet meer kwijt. Vraag me alleen af hoelang die Scala headset het blijft doen op één lading.
Den oudste Beemer?? Mor manneke toch! Ik had er eene bij die nét 20 jaar jong was. Dus
En ja, alle lof voor de organisatie. Toffe rit.
En in het naar huis rijden hebben we (Rbee en ik) enkele keren gewacht op onze metgezellen, maar het ging inderdaad traag op de autobaan. Dus...
Nadien wel terug stevig aan de gas gehangen zenne
-
John
- Contacteer:
En over die afsluiting...wij (met PVDE op kop) hebben de Stelvio ontdekt in Luxembourg!! Ja echt!
Hadden we meer tijd gehad had ik zeker rechtsomkeer gemaakt en dat stukje terug gereden
Hadden we meer tijd gehad had ik zeker rechtsomkeer gemaakt en dat stukje terug gereden
-
sprint
Mijn zoon zijn helm heeft dat ook goed gedaan zeker John 
Marnix.

-
John
- Contacteer:
Zij maar zeker Marnix! Nog is bedankt hé! Eindelijk heeft ze nen helm die op haar (kinder)kopke als gegoten zit. 
[quote="RBee"]BOERENBEDROG

Geen kabouter gezien
Allé RBee , hierzie , speciaal voor u :

[/img]
Tja , voor kabouter Wim vast te leggen was ik beetje te traag ....
Inderdaad prachtige rit , tof gezelschap , ga hem absoluut nog eens herdoen want heb laatste kilometertjes gemist !
Groetekes , Karin
Oeps , 't lukt mij weer niet .....
Misschien kan iemand daar iets van maken ....?
Geen kabouter gezien

[/img]Tja , voor kabouter Wim vast te leggen was ik beetje te traag ....
Inderdaad prachtige rit , tof gezelschap , ga hem absoluut nog eens herdoen want heb laatste kilometertjes gemist !
Groetekes , Karin
-
Hendrik RT
- Contacteer:
Dag allen,
Voor de fotokes van Hendrik RT klik HIER voor degene die wat van de oldtimerbeurs van Wieze op zaterdag wat willen zien HIER
@ Rainer : Nogmaals bedankt voor de toffe dag!
Hendrik RT
Voor de fotokes van Hendrik RT klik HIER voor degene die wat van de oldtimerbeurs van Wieze op zaterdag wat willen zien HIER
@ Rainer : Nogmaals bedankt voor de toffe dag!
Hendrik RT
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be
[quote][/quote]Pollemaddog schreef:
Mijn eerste rit met BMW MC VL als kersvers nieuw clublid ... prachtig ... iedereen van de organisatie bedankt voor de mooie dag en ook bedankt aan de weermaker van dienst. Ook mijn eerste rit met een Zumo550 en Cardo Scala rider die ik de dag ervoor had gekocht (tegen een wel zeer vriendelijke prijs van nog geen € 555) en gemonteerd. Effe wennen met die v...points (?), ik heb het nog steeds niet verstaan hoe die dingen heten. Eerste paar keren mij afgevraagd of ik de juiste route wel had want er was niks af te slaan bij die punten. Ook de vermelding rechts of links afslaan bij een scherpe bocht was een beetje vreemd. Verder niets dan lof, ik wil het ding al niet meer kwijt. Vraag me alleen af hoelang die Scala headset het blijft doen op één lading.
Tot de volgende rit ... Doei
De oudste beemer vd club ? nee hoor; rij ook met een oud beestje, een K1100 lt van 14j al moet ik toegeven dat het wel indruk maakt als je daar toekomt en al dat nieuw materiaal ziet staan, maar dat stoort me niet, ik kom ook overal en amuseer me ook met mijn oud machien
Tot de volgende rit ... Doei
De oudste beemer vd club ? nee hoor; rij ook met een oud beestje, een K1100 lt van 14j al moet ik toegeven dat het wel indruk maakt als je daar toekomt en al dat nieuw materiaal ziet staan, maar dat stoort me niet, ik kom ook overal en amuseer me ook met mijn oud machien
BMW motorclub Vlaanderen lid
-
pvde
- Contacteer:
Yep,John schreef:En over die afsluiting...wij (met PVDE op kop) hebben de Stelvio ontdekt in Luxembourg!! Ja echt!![]()
Zie het rode kadertje waarvan den John hierboven melding maakte

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
pvde
- Contacteer:
Yep,John schreef:Den oudste Beemer?? Mor manneke toch! Ik had er eene bij die nét 20 jaar jong was. Dus![]()
En dit is hem

PS: De motard is dan ook 3 keer zo oud als zijne beemer
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Ik zie niet veel foto hoor....karin D schreef:RBee schreef:BOERENBEDROG![]()
![]()
Geen kabouter gezien![]()
[/img]
Tja , voor kabouter Wim vast te leggen was ik beetje te traag ....
Groetekes , Karin
Eéntje heb ik kunnen recupererenRUSOR schreef:Ik zie niet veel foto hoor....

Aan iedereen die erbij was een hartelijk dank voor de gezellige dag en wie weet, misschien is er volgend jaar weer iets nieuws in de maak.
Hier nog een paar fotootjes en kort verslag van een geslaagde dag. http://www.bmw-mc-vl-zl.be/Kabouterkesrit_3.htm
Hier nog een paar fotootjes en kort verslag van een geslaagde dag. http://www.bmw-mc-vl-zl.be/Kabouterkesrit_3.htm
BMW Motor Club Vlaanderen
R1200RT
R1200RT
-
Pollemaddog
Mooie foto's, dank u wel ... wat hebben we allemaal toch maar weer genoten ... en dat kunnen ze ons lekker niet meer afnemen!
Zemst ? ik Machelen ?
m.vr.gr. Pollemaddog
Iedereen achter u heeft dat dan ook gedaan he John.John schreef:En over die afsluiting...wij (met PVDE op kop) hebben de Stelvio ontdekt in Luxembourg!! Ja echt!![]()