WIE KAN MIJ HELPEN
TIJDENS HET REMMEN AAN EEN SNELHEID VAN 8O KM/HR BLOKAGE VAN HET VOORWIEL EN TEN VAL GEKOMEN
IK WIST NIET WAT ER GEBEURDE GEEN WAARSCHUWING VAN DE LAMPJES EN EEN VOLLE BATTREIJ DROOG WEGDEK EN GEEN VUILIGHEID TE BESPEUREN
BIJ DE DEALER HET SUSTEEM LATEN UITLEZEN EN INDERDAAD TWEE FOUTMELDINGEN REGELEENHEID STORING EN ABS STORING
IK HEEL BLIJ DAT DE FOUT NIET BIJ MIJ LIGT EN IK DACHT DAT KOMT WEL DIK IN ORDE MET DEZE BEWIJZEN
NU REEDS TWEE MAANDEN LATER NOCH STEEDS GEEN REACTIE VAN BMW
IK STEL MIJ DAN DE VRAAG WAAROM DIT ZOLANG AANSLEEPT WANT ER ZIJN TOCH VEEL BMW RIJDERS DIE OOK MET ZO EEN REMSYSTEEM ZITTEN EN DUS MET EEN TIJDBOM RONDRIJDEN ZONDER HET TE WETEN!! HET GAAT OM EEN BMW K1200S VAN HET JAAR 2006 EN IK HEB OP DIT MOMENT 20000 KM OP DE TELLER STAAN DUS IK WIST WEL HOE MEN EEN BEETJE AFREMT NA 28 JAAR MOTOERVARING
KAN IEMAND MIJ RAAD GEVEN OF INFO OVER DE JUISTE PERSOON OM TE CONTACTEREN
SPORTIEVE GROETEN
REMSYSTEEM K1200S
Moderator: GVN
Re: REMSYSTEEM K1200S
Dat ge niet zo moet ROEPEN

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ik zou voor minder beginnen te roepen !
2 maanden zonder reactie ?! Als ik 't goed begrijp heeft je dealer toegegeven dat er een probleem is met je abs en vervolgens einde verhaal ? Heb je de schade van de valpartij dan op eigen kosten laten herstellen ?
Ik denk wel dat er hier op 't forum mensen zitten die je via Bmw-Bornem kunnen verder helpen , maar die zitten vooral op't Gs-forum en jouw onderwerp-titel zal niet snel hun aandacht trekken ( mss veranderen in : ongeval door storing ABS! )
Succes verder,
Chris
2 maanden zonder reactie ?! Als ik 't goed begrijp heeft je dealer toegegeven dat er een probleem is met je abs en vervolgens einde verhaal ? Heb je de schade van de valpartij dan op eigen kosten laten herstellen ?
Ik denk wel dat er hier op 't forum mensen zitten die je via Bmw-Bornem kunnen verder helpen , maar die zitten vooral op't Gs-forum en jouw onderwerp-titel zal niet snel hun aandacht trekken ( mss veranderen in : ongeval door storing ABS! )
Succes verder,
Chris
Da's ook mijn gedacht...erikl schreef:... EN DUS MET EEN TIJDBOM RONDRIJDEN ZONDER HET TE WETEN!!
Ik kom nog altijd BMWrijders tegen die zeggen : 'Maar aan mijn remmen scheelt er niets, ik ben heel tevreden'
Hoe iemand zich veilig voelt met dit rembekrachtigingssysteem is mij een raadsel.
Enfin, ik moet toegeven, ik had er ook geen probleem mee tot het uitviel...
Er zijn nogal wat problemen met de rembekrachtiging op de modellen 2001-2006.
BMW wéét dat, ge moet dus aandringen op herstelling met deelname in de kosten door BMW.
In uw bericht schrijft ge niets over de garantieperiode.
In elk geval moeten remmen deugdelijk blijven werken, ook nà de garantieperiode.
Als ge van uw dealer niets hoort, trammelant maken.
Er is geen enkele reden om u 2 maand in het ongewisse te laten.
Hoe dan ook, ge hebt mijn sympathie, en ik wens u veel succes.
Laatst gewijzigd door Toedel op 02 okt 2008, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
En als het niet opgelost raakt uw rechtsbijstand verwittigen.