Goe 'k zal daar ook staan met mijn wit Peerdtweecilinderke schreef:aan allen die in drongen willen vertrekken!
Ik stel voor om ten laatste om 4.15u aan het ESSO station langs de E40 te drongen te vertrekken!
Dan rekenen we 1.30u tot in calais ( om 5u den dennis mee pikken). en zijn we als alles goed is rond 5.45u aan onze roeiboot!
En nu hopen op drooooooooog weer!
tot dan
ENGELANDVAARDERS VI+ ZUIDENGELAND 19/10/2008
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
edargpu
Re: ENGELANDVAARDERS VI+ ZUIDENGELAND 19/10/2008
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Voor diegenen die hun baksken nog eens willen voltanken, de beste prijzen in "le Departement du Nord" op weg naar de Ferry van Calais kan je vinden in :
Coudekerque-Branche (effe de snelweg verlaten)
- bij TOTAL langsheen het Kanaal Veurne-Duinkerke (Route de Furnes) : kwaliteitsbenzine aan de beste prijs (merkelijk goedkoper dan bij TOTAL Calais bijvoorbeeld).
N.51.01.881
E.2.23.542
- bij CORA, te bereiken via de plaats waar in de middenberm de "100Km/u FLITSBAK", aldaar een scherpe bocht van de afrit trotseren, kruispunt oversteken, links invoegen en dan onmiddellijk rechts (staat goed aangeven).
N 51.00.937
E.2.22.932
Grande-Synthe
- bij Auchan, te bereiken via de afrit langs de autosnelweg richting Calais, volg hier de richting Centre Commercial, eventjes van de snelweg.
N.51.00.376
E.2.16.579
GPS-coördinaten aan de hand van GARMIN-mapsource.
Coudekerque-Branche (effe de snelweg verlaten)
- bij TOTAL langsheen het Kanaal Veurne-Duinkerke (Route de Furnes) : kwaliteitsbenzine aan de beste prijs (merkelijk goedkoper dan bij TOTAL Calais bijvoorbeeld).
N.51.01.881
E.2.23.542
- bij CORA, te bereiken via de plaats waar in de middenberm de "100Km/u FLITSBAK", aldaar een scherpe bocht van de afrit trotseren, kruispunt oversteken, links invoegen en dan onmiddellijk rechts (staat goed aangeven).
N 51.00.937
E.2.22.932
Grande-Synthe
- bij Auchan, te bereiken via de afrit langs de autosnelweg richting Calais, volg hier de richting Centre Commercial, eventjes van de snelweg.
N.51.00.376
E.2.16.579
GPS-coördinaten aan de hand van GARMIN-mapsource.
-
sprint
Ik denk dat iedereen uit Drongen wel zal willen tanken voor de boot zekerst.
Dat het in Engeland durder tanken is buiten beschouwing gelaten, kan je er gemakkelijk tanken met de kaart op zondag?
Voor 20l. naft ga ik mij wel niet laten kennen hé
Dat het in Engeland durder tanken is buiten beschouwing gelaten, kan je er gemakkelijk tanken met de kaart op zondag?
Marnix.

Ik stel voor dat Dennis vanaf De Panne de kop neemt en ons naar een van zijn tankstations leidt, om aldaar een ochtendlijke groepstanksessie te houden.
Zo is meteen iedereen voorzien, en vallen de tankbeurten later die dag ook ongeveer samen.
Weeral slim gezien van mij!

ps:wedden da'k mijnen eersten in drongen ben?
Zo is meteen iedereen voorzien, en vallen de tankbeurten later die dag ook ongeveer samen.
Weeral slim gezien van mij!
Leven is het meervoud van lef!
Goed gezien Eddy WallyWeeral slim gezien van mij!
Dan ga ik me nog twee keer draaien in mijn bed zenne ..ten laatste om 4.15u aan het ESSO station
Allé goei reis hé mannen !
-
lucsa
- Contacteer:
De prijzen momenteel voor super95 (unleaded) in de UK schommelen tss 1.41€ en 1.58€sprint schreef:Ik denk dat iedereen uit Drongen wel zal willen tanken voor de boot zekerst.
prijzen in £ vind je hier: http://www.petrolprices.com/
Bij de meeste pompen moet je binnen gaan om te betalen met de kaart.
grote benzinstops zijn open op zondag.
Da's voor mij geen enkel probleem.Wally schreef:Ik stel voor dat Dennis vanaf De Panne de kop neemt en ons naar een van zijn tankstations leidt, om aldaar een ochtendlijke groepstanksessie te houden.![]()
Weeral slim gezien van mij!![]()
Voor deze die zaterdag al onderweg zijn : bij AUCHAN en CORA zit er een bediende tot 20uur die ook contant geld aanvaardt. Bij TOTAL kan dit tot 22uur. Bij TOTAL is op zondag ook nog iemand aanwezig maar niet zo heel vroeg. Ik informeer wat de mogelijkheden zijn voor niet-VISAkaarthouders...
Trouwens de actuele prijs bij TOTAL is 1,37euro voor 95RON en 1,42euro voor 98RON t.o.v. de OFFICIËLE PRIJS van 1,46euro en 1,47euro in België.
met de wonderen van de techniek weet je maar nooit, dus....
iedereen die ingeschreven is zou nu zijn persoonlijk boekingsnummer moeten hebben en de GPS route.
mocht dit niet het geval zijn : laat me dringend iets weten op ppaslc@fulladsl.be
ciao,
Rtke.
ps : schitterend te zien hoe makkelijk jullie elkaar oppikken en helpen !!! daarvoor zijn we immers Beemers, nietwaar ??
ciao en tot aan de overkant !!
wees op tijd !!!!!!!!!
iedereen die ingeschreven is zou nu zijn persoonlijk boekingsnummer moeten hebben en de GPS route.
mocht dit niet het geval zijn : laat me dringend iets weten op ppaslc@fulladsl.be
ciao,
Rtke.
ps : schitterend te zien hoe makkelijk jullie elkaar oppikken en helpen !!! daarvoor zijn we immers Beemers, nietwaar ??
ciao en tot aan de overkant !!
wees op tijd !!!!!!!!!
Misschien nog ietsje te vroeg om echt een goed gevoel te krijgen, maar alvast hierbij de 5daagse weersvoorspelling voor Zuid-Engeland : http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=1233
en de 12daagse weersvoorspelling voor Calais : http://www.lachainemeteo.com/index_deta ... _ville=867

en de 12daagse weersvoorspelling voor Calais : http://www.lachainemeteo.com/index_deta ... _ville=867
-
In Extremo
- Contacteer:
Of de 10-daagse voorspelling om iets verder te kunnen zien.
Deze gebruik ik altijd voor mijn trips naar de UK.
Groetjes,
Michel
Deze gebruik ik altijd voor mijn trips naar de UK.
Groetjes,
Michel
-
tweecilinderke

ziet er goed uit voor zondag
kaarske aansteken he gasten!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Da's wel lef hebben hé makker... dat je zo'n pictogrammetje al durft plaatsen in't begin van de week... Maar 't ziet er inderdaad niet echt slecht uit voor't volgende weekend... Een 15°graden wordt er ons zeker beloofd én de zon is ook voorzien !
http://www.lachainemeteo.com/index_deta ... ville=9915

http://www.lachainemeteo.com/index_deta ... ville=9915

Laatst gewijzigd door Dennis op 16 okt 2008, 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jo De Paepe
Yep,
steek voor mij ook maar een kaarske aan
zit momenteel met koorts en een zware ontsteking van de luchtwegen te bed, kans is zeer klein dat zondag alles Ok is.
steek voor mij ook maar een kaarske aan
zit momenteel met koorts en een zware ontsteking van de luchtwegen te bed, kans is zeer klein dat zondag alles Ok is.
-
sprint
Domme toch Jo dat is spijtig, ik had u daarnet al gemist in Lee.Jo De Paepe schreef:Yep,
steek voor mij ook maar een kaarske aan![]()
Maar als je wil zal ik de GSA wel eens uitlaten hoor
Marnix.

-
edargpu
Nog drie keer slapen

Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Nice view ! Zou wel eens willen weten waar deze foto gemaakt werd.Dennis schreef:
Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind...![]()
=> http://www.visiteastbourne.com/weather.asp
Trouwens, voor wie nog in etremis op belgische bodem wil tanken, de allerlaatste uitrit voor de grens, richting plopsaland, en dan aan het eerste rondpuntje linksaf, daar is nog een total-station met benzine aan belgische prijzen. Je kan er met achten tegelijk tanken dacht ik.
Is hoop en al 500 m van de snelweg af.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
lucsa
- Contacteer:
Is tussen Beachy Head en Seaford.p@rick schreef: Nice view ! Zou wel eens willen weten waar deze foto gemaakt werd.
http://www.sevensisters.org.uk/
Zit wel snor, barometer stijgt!Dennis schreef: Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind...![]()
=> http://www.visiteastbourne.com/weather.asp
Wally
Moet ik dan vorige zaterdag toch heel dicht in de buurt geweest zijn...lucsa schreef:Is tussen Beachy Head en Seaford.p@rick schreef: Nice view ! Zou wel eens willen weten waar deze foto gemaakt werd.
http://www.sevensisters.org.uk/
Greetz,
P@trick
P@trick
-
lucsa
- Contacteer:
inderdaad, nog een reden om terug te gaan.p@rick schreef: Moet ik dan vorige zaterdag toch heel dicht in de buurt geweest zijn...
Ja, en behalve die nog duizend andere, maar 't zal niet meer voor dit jaar zijnlucsa schreef:inderdaad, nog een reden om terug te gaan.p@rick schreef: Moet ik dan vorige zaterdag toch heel dicht in de buurt geweest zijn...
Greetz,
P@trick
P@trick
Ola pola!
Nog 2 keer slapen (zij het dan wel kort), en we zijme weg!
Voor de goeie gang van zaken misschien hier even enkele praktische afspraken:
1) @Dennis: Rijden wij af in de Panne om je op te pikken, of wacht je ons op op de snelweg zelf?
2) @ allen die naar Drongen komen: Meld hier nog eens wie we in Drongen mogen verwachten, dan kunnen we vertrekken vanzodra we voltallig zijn. We vertrekken ten laatste om 04u15!
(Wie denkt zich te overslapen, zet er je GSM nr bij, dan speel ik wekdienst
)
Tot zondag!
Wally
1) @Dennis: Rijden wij af in de Panne om je op te pikken, of wacht je ons op op de snelweg zelf?
2) @ allen die naar Drongen komen: Meld hier nog eens wie we in Drongen mogen verwachten, dan kunnen we vertrekken vanzodra we voltallig zijn. We vertrekken ten laatste om 04u15!
(Wie denkt zich te overslapen, zet er je GSM nr bij, dan speel ik wekdienst
Tot zondag!
Wally
-
sprint
ikke kom naar Drongen samen met mijn buur Gert Vd S 
Marnix.

Wally schreef:Ola pola!
Wally
Afspraak tussen 4u45 à 5uur, OK?! Tot zondag !!