Aan de inrichters
Het was een vlot sturende rit, met de pracht van de herfst.
En de weergoden waren ons goed gezint, het was fun,fun -------------
Alain
" Volgende week winteruur en dat betekent - voor mij : winterstop "
Ge gaat toch niet in winterslaap??????????
norman
19 oktober Kürventour im Vülkaneifel
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 19 oktober Kürventour im Vülkaneifel
Een goede beslissing neem je door ervaring.
Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
-
Hendrik RT
- Contacteer:
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be
Echt bedankt voor die fantastische rit. 't Was m'n eerste, ... met de BMW M C Vl. Wel al veel ritten gedownload én gereden uiteraard.
Prachtig kader vandaag, onnoemelijk schoon. Hoed af ook voor de vele steengoeie piloten die ik aan het werk gezien heb. Voelde me op sommige momenten
meer dan blue met maar enkele maanden rijervaring.
Neig bedankt mannen. Pluim !!!! En nu ga'k m'n nightshiftje trachten tot een goed einde te brengen. Tot de volgende ....
Prachtig kader vandaag, onnoemelijk schoon. Hoed af ook voor de vele steengoeie piloten die ik aan het werk gezien heb. Voelde me op sommige momenten
meer dan blue met maar enkele maanden rijervaring.
Neig bedankt mannen. Pluim !!!! En nu ga'k m'n nightshiftje trachten tot een goed einde te brengen. Tot de volgende ....
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Plezant is anders Wim, gelukkig is het maar alleen de moto die schade opliep.
Als je misschien nog moest overhouden aan de schadepremie is het misschien geen slecht idee om bij den John nog een setje zijstralers te laten plaatsen.

"Dankzij John zullen ze mij wel goed zien afkomen nu" -> Toch maar oppassen met die uitspraken.
Grts pat
Als je misschien nog moest overhouden aan de schadepremie is het misschien geen slecht idee om bij den John nog een setje zijstralers te laten plaatsen.

"Dankzij John zullen ze mij wel goed zien afkomen nu" -> Toch maar oppassen met die uitspraken.
Grts pat
Ja idd een uitspraak die nu aan kracht verliest 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Wel Moses en Phillipe, dat was de moeite gisteren, een fantastische rit, die heel "vlot" reed en waar de Kurt hem nog eens heeft kunnen uitleven.
De kou namen we er graag bij, heel blij dat we toch beslist hadden om deze te rijden ipv naar Mettet terug te keren.
de rit afgesloten in het wiel van de Rusor, en dan nog een terrasje samen.
Was echt af jongens, een dikke pluim en doe zo verder!!
Grts
Sabke
De kou namen we er graag bij, heel blij dat we toch beslist hadden om deze te rijden ipv naar Mettet terug te keren.
de rit afgesloten in het wiel van de Rusor, en dan nog een terrasje samen.
Was echt af jongens, een dikke pluim en doe zo verder!!
Grts
Sabke
Proficiat aan de inrichters. Persoonlijk vond ik dit de mooiste rit van het jaar. Prachtige decors, geweldige herfstkleuren, uitstekende wegen, weinig verkeer en goed gezelschap. Thx en tot de volgende.
@ WermRTke: dit was de eerste keer dat we een band moesten oplappen sinds jaren en gelukkig net aan een tankstation met luchtslang. Liever daar dan in een Corsicaans onweer
En gelukkig had Marc zijn dooske kauwgoms bij
@ Johny: da's dikke pech, uwe CL moeten laten depanneren. Maar gelukkig op het einde van de rit, dus dat viel toch nog mee.
@ WermRTke: dit was de eerste keer dat we een band moesten oplappen sinds jaren en gelukkig net aan een tankstation met luchtslang. Liever daar dan in een Corsicaans onweer
@ Johny: da's dikke pech, uwe CL moeten laten depanneren. Maar gelukkig op het einde van de rit, dus dat viel toch nog mee.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC