Binnen 1/2 uurke bol ik het hier thuis af.
Ons vrouwke nog effen knuffelen en hop richting
de Highlandmakkers.
Moderator: GVN

ondertussen een gekend probleem bij de 12gs...JüRgen schreef:Begon bij Stoffel al goed vanmorgen, batterij plat.... tik tik en niks meer...
Liefst niet natuurlijk maar als het toch moet gebeuren, liever vandaag dan een van de volgende dagen.Begon bij Stoffel al goed vanmorgen, batterij plat

Hoi BMW Forum,
Hier alles de max. De GOLDEN V groet het gehele forum. George, Xa4, Pete, Harald en den Stoffel. Ferme streek, we geraken gewoon niet uitgekeken. Gisteren 220 km gedaan en vandaag 334 km. Morgen een ritje van 384km. Prachtig mooi weer, maar morgen een beetje bewolkt. Een 5 sterren bediening : lekker eten en mooie campings. Prachtige foto's gemaakt ; de bewijzen komen na de reis want een internet connectie vinden in dit blet is wat moeilijk. Tot morgen of overmorgen voor het vervolg.
Groeten van de bende aan de bende.
xxx
Paul, Freakske, Danny, George, Harald, Xa4, Pete en Stoffel

Ik hoop snel, want op het forum valt er nu veel minder te lezen.duikprinsesje schreef:Ik ga misschien domme vragen stellen, maar weet iemand wanneer Highland brothers terugkomen?
Snel terugGeert VN schreef:Ik hoop snel, want op het forum valt er nu veel minder te lezen.De meeste schrijvers zijn precies mee.
Tot de volgendeGroeten vanuit het Noordwesten van Schotland, Applecross.
Mooi weer en prachtige crossbaantjes. Banden bijna versleten van de vele bochtjes.
George, Stoffel, Harald, Xa4, Paul, Danny, Pete & Freakske

Hoi, hier alles kits vanuit Schotland. Alle soorten weer al gehad. Sneeuw, hagel, regen en prachtig mooi weer. We worden ferm gesoigneerd door de kookploeg. Vakantie bijna gedaan. Nog 2 keer slapen en dan nog een nachtje op de boot en het zit erop. Maar een ongelooflijk landschap !
Groeten, Stoffel en de bende![]()