op 5 oktober is het mijn toerritje
De Zeeuw van Vlaanderen
je kan alvast eens kmen kennismaken een er nog een leuk ritje aan overhouden
Moderator: GVN
Pffffff ... valt wel mee zenneDommel schreef:Het lijkt mij in ieder geval een heel toffe club om bij te horen.

hola wat lees ik hier.Dommel schreef:Hoi iedereen,
Ik zal mij ook even voorstellen, ik ben Kris 26 zomers oud ik rijd nu 1 jaar en 5 maanden rond met een R1200ST.
In die tijd heb ik meer als eens veel steun gehad van dit forum, dit omdat mijn beestje al veel rare kuren verkocht heeftwaardoor mijn BMW-assistance kaart al goede dienst heeft moeten doen
.
Wegens tijdgebrek ben ik tot nu nog niet veel verder geraakt dan het forum wat te volgen, maar ik hoop daar nu verandering in te brengen.
In tussentijd ben ik ook lid geworden en hoop heel binnenkort mijn neus daar is aan de deur te gaan hangen. Het lijkt mij in ieder geval een heel toffe club om bij te horen.
Groetjes
Kris
wel stuur anders een fotootje of .... naar mij en ik post ze wel effeDommel schreef:Hoi Gonzo,
Ik ga u een beetje moeten teleurstellen het fotoding op deze site moet ik nog helemaal onder de knie krijgen. Maar de kleuren bij mij zijn licht- en donker grijs ge kent die wel (gelijk gij fan zijt van den ST).
Een dikke proficiat ook met u prachtig machine, ik heb met veel plezier u gevolgd (allé toch op het forum he
) bij de aankoop de eerste ritten, enz...
Ik deel ook zeker u mening dat het een zwaar onderschatte machine is, zelfs off-road(totaal wel ni de bedoeling ze), en zalig om mee te rijden.
Hopelijk tot gauw
Kris
Hoi Cooper,Re: Even voorstellen...
Bericht door cooper op 20/10/08 20:06
Zie ik nu pas... iemand van Kessel! Ik ben afkomstig van de "moeder"gemeente.
Misschien kennen we elkaar wel, Kessel-Dorp of Kessel-Station?
Zie ik nu pas... iemand van Kessel! Ik ben afkomstig van de "moeder"gemeente.
Misschien kennen we elkaar wel, Kessel-Dorp of Kessel-Station?
Dat is zelfs angstaanjagend dicht bijRe: Even voorstellen...
Bericht door cooper op 20/10/08 22:39
Ex schoonouders waren van "de hei" ook ni ver uit de buurt dan hé?
Hoi Cooper,Klein tipje!
Ze hebben in het dorp een frituur????
welkom hier op het forum Erwin, en proficiat met uw F800STKhemri schreef:Hélaba iedereen...
Fffffff voorstellen...
Ik ben Erwin (40 lentes jong), samenwonend in Sint- Niklaas met Cindy.
Ik verdedig het Belgisch grondgebied...![]()
Vroeger tufte ik rond met een Honda Shadow 1100.
Sinds een kleine maand ben ik de trotse bezitter van een F 800 ST...
Greetz...
Da's al een goeie keuzeRtke_79 schreef:... momenteel ben ik sinds Juli 2008 eigenaar van een Zilveren BMW R1200RT...