Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
hoi BMW VRIENDEN, niet vergeten , volgende zondag 2/11 is er opnieuw de Far West rit.
Gps file zal te downloaden zijn vanaf zaterdag op de ledenzone .
Dit voor garmin en tom-tom. Met dank daarvoor aan ex-biemerRT , nu WimLT
voor degenen die deze zaterdag niet kunnen downloaden , stuur mailtje naar mufke_jantjegs@hotmail.com met vemelding lidnr en alles komt wel in orde.
Route is ook omgezet voor de Tommmers. Er zijn geen afwijkingen te vermelden .
Wel een kleine opmerking: op 56 km van de middagstop richting eindpunt gaat de Tom effe aangeven om om te keren, maar dat moet je niet doen. Na enkele meters komt dat terug goed.
De route bestaat uit twee delen waarvan het tweede deel moet geladen worden aan de middagstop terwijl je er ene drinkt Hoe gemakkelijk is dat niet Natuurlijk weer voor de snelste route kiezen en bollen maar.
Normaal gezien zullen wij er ook zijn en normaal gezien deze keer dus incognito
Laatst gewijzigd door WimLT op 27 okt 2008, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Zo inqognito gaat da ni zijn als ik één van mijn pliesiebrommers van stal moet halen om de baan breed genoeg te ruimen om jou met je vlaggeschip genoeg plaats te geven.
Nancy en ik komen ook naar het verre westen. Maar wij vertrekken een dagje vroeger en hebben een hotel geboekt in Kortrijk. http://www.messeyne.com
Zo kunnen we zondag met een fris hoofd en een volle maag aan de start staan.
Tot dan.
Voor Groot Antwerpen lijkt mij het beste rendez-vouspunt aan die Q8 net voorbij afrit Kruibeke. Vandaar is het nog een klein uurtje naar de start. 8h30 lijkt mij dan een leuk uur. 9h30 terplaatse => koffietje => ±10h00 den boot op (euh de motor op). Tenslotte toch een ritje van 250 km. Beter niet te laat aan beginnen mij gedacht
Allé just my 2cnts hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Garmin Streetpilot 2820 , nog altijd in mijn bezit
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
hoi Wim , zonet gelezen dat uw nieuwe LT al in uw garage staat
proficiat
dan kan je die zondag komen inrijden
de baantjes zijn een beetje van alles wat, dus zal je direkt weten wat je in huis gehaald hebt
Ja Jan, zondag zijn we van de partij met de nieuwe. 'k Had al gezegd tegen Rusor dat de rit lekker technisch is, dus das goed voor het inrijden, hé. See you sunday
Peter .. had jij daar geen "bolleke(ram) met schroefdraad" om in fototoestel te draaien ?
Dacht zoiets opgevangen te hebben. Zo ja ... mag je dat morgen meebrengen !
Zeg maar wat het moet kosten.
See you there.
Hey stropke, ik ga ook wel rijden morgen.
Kan maar mijne mail checken vanavond anders moet ge ne keer bellen om af vte spreken
Denk dat we best afspreken aan het texaco tankstation in Nazareth langs de E17
Ik zal daar zijn rond 9u en om 9.15u vertrekken
Als er nog zijn die naar daar komen ,laat maar iets weten
Goeie morgen,
Hier in Kortrijk is 't licht bewolkt, en droog !
De voorspelde mist is achterwege gebleven.
Dus ideaal om nog een toerke te gaan doen ....
Tot straks
Jan en Inge