Frank K schreef:'k heb weer gezien, dat wordt zo'n rit waar noppenbanden niet vereist zijn

Frank we zoeken nog een kandidaat om dit te komen uittesten, interesse
WIMGS1100 schreef:wij zijn begonnen met de voorbereiding van onze rit, hebben jullie al een idee van een periode waarin jullie gaan rijden?
De bedoeling is om deze rit in het voorjaar ergens te doen, en indien het meevalt zullen we de rit mits wat aanpassing en nog eens in het najaar rijden.
We moeten wel rekening houden met het schietveld, als de barelen gesloten zijn is het verboden wegens “vuren lage hoogte”

of we moeten hoog vliegen.
Er is al wel een alternatief indien deze gesloten is, maar het is wel een mooi stukje parcour.
Wim we zullen zeker eerst afspreken zodat onze ritten wat verdeeld zijn op de kalender.Ook met die van Daniel en Peter Boermans.
J schreef:Liefst na een periode met veel regen zo begin januari of zo.
Ik kom ook af Luc, J
Jo enkel BMW’s hé.
danielGS schreef:Luc ,
Word da een noppen of een allroad-banden rit ?
Daniel dit wordt speciaal voor jou nog ruim uitgetest.
Alhoewel voor jou zal dit zeker geen probleem zijn de rit is zeker niet zwaarder dan de mixt gs rit en daar waren toch ook deze stukken tussen.

Maar ik laat het tijdig weten, de rit is nog maar in voorbereiding.
J schreef:Meestal zeggen ze allroad banden, tot je daar bent en meer mag meelopen dan wat anders. Als je er hebt opleggen zou ik zeggen, is altijd beter. Als je er geen hebt, is het voorzichtig zijn.
J
Met noppen is het ook voorzichtig zijn, zeker met de bladeren die er gisteren lagen.

Op dit onschuldig baantje lag het er op sommige plaatsen onder de bladeren wel wat verraderlijk bij.