mijn gedacht!!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Relax

Re: mijn gedacht!!

Bericht door Relax »

Ach Arnold, kortzichtige beroepszeikers vind je overal. Soms zijn ze leuk, soms niet...

Ik blijf Jürgen steunen. It 's a fokking job. Lang geleden zei ik 'm al meermaals altijd een reden te posten bij het afsluiten van een topic. Om één of andere reden deed en doet hij dit nagenoeg nooit. So be it. Als moderator is dat zijn recht. Toch blijf ik ervoor pleiten.
Dat ie dat in overleg zou moeten doen met de betrokken partijen, vind ik véél te ver gaan. Dan blijf je bezig. Mensen hebben de neiging NOOIT ongelijk te hebben. Ook ik. Als hij vindt dat ie het dicht moet gooien, dan moet ie dat vooral doen. Met uitleg, wat mij betreft. Ter lering van allen. Dat zou de lengte van de tenen wel 'ns kunnen bepalen...
I respect your opinion. But I don't give shit.
Alx

Bericht door Alx »

Djiezes mannen,

kijk eens naar buiten ... haal uwe motor van stal, als die al opgeborgen was voor de winter, en ga een lekker ritje maken met de helm open en laat al die frustraties er eens goed uit waaien!

Always look on the bright side of life!
R850R '95 / Honda CB sevenfifty '92 / R1150R Rockster '03
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Das nu al 't zoveelste topic met diezelfde zever :no: :yawn: :yawn: :yawn:

Forumvervuiling is iets hélemààl anders, hoor :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

... en ondertussen nog ne keer er vingerdik opleggen dat uw vriend een motorgaraga gaat openen...

waar was het alweer... in Bornem dacht ik?

=> als ik een dealer wil, dan ga ik hier wel kijken ... http://demotorsite.clint.be/index.php?o ... &Itemid=57

en uw vriend, en ook de gps-mount-dealer, en de bandenboer, en de Aldi of de Lidl, en de beste verzekeringsmakelaar, en het beste frietkot of tea-room moet maar zorgen dat ie in zo'n lijst terrecht komt....

ofwel moet men hier de gebruiksregels aanpassen en stellen dat reclame dan toch mag gemaakt worden?

... maar dan wel DRINGEND AUB
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Deze gaat dicht wegens : "berichten die vals zijn, lasterlijk, haatdragend, obsceen, beledigend, bedreigend, racistisch of strijdig met de wet zijn, of de privacy schenden worden niet toegestaan op onze Forums"

Positieve, opbouwende kritiek kan altijd via PM, ik ben het wel een beetje moe aan het worden gastjes... en misschien ben ik dan wel diegene die altijd gevochten heeft voor het forum, maar misschien ook diegene die de knop kan omdraaien als de emmer te veel overloopt. Mensen die erbij waren vanaf 2005 en me IRL kennen weten dat ik ook dagelijks insta voor een bedrijf met 65 werknemers, en dat deze dan ook samen met mijn privé leven de hoogste prioriteiten heeft. Bedankt voor de mensen die me steunen, de anderen schrijven maar wat en denken de wijsheid in pacht te hebben.

Als mijn tijd gekomen is om een stap terug te zetten weet ik dat, en ik denk dat het nu zover gekomen is dat ik met deze kinderachtige welles/nietes spelletjes en kindertuin mentaliteit niet meer omkan.
Dit forum wordt gerund door twee mensen die het doen uit hobby, plezier en één gemeenschappelijk element, een BMW motorfiets. Dit heeft niks te maken met politieke, culturele of andere elementen.
Hier kom je om over je BMW motorfiets te kunnen babbelen, informatie te kunnen uitwisselen over technische dingen, reizen, avontuur, technische vragen,...
Al deze mensen die aan de wieg stonden van dit forum en dit samen met mij waarmaakten zijn ondertussen zoals Sven mooi aanhaalt "weggepest" en lezen misschien nog enkel mee, of zelfs niet meer en genieten van het motorrijden.
Naast het genieten van mijn BMW motorfiets was dit een verlengde van de hobby waar mensen als vrienden met elkaar wijsheid en ervaringen deelden. Tegenwoordig moet ik me telkens opnieuw motiveren om terug te gaan zoeken waar "ze" nu weer aan het stoken zijn... en geloof me, veel "genieten" is daar niet aan.

Sinds het vertrek van Stoffel door omstandigheden dacht ik dat het forum volwassen genoeg was om af en toe met helicopter-views te superviseren, helaas moet ik vandaag opnieuw vaststellen dat de sfeer door enkele individuen dermate om zeep wordt geholpen, meestal dan ook mensen die geen lid zijn van onze Club, en soms zelfs geen BMW motorfiets meer hebben, of nooit hebben gehad.
Met een keyboard in de hand komt men door het ganse land... maar als dit de toekomst is voor ons forum, dan zal ik dit eerstkomende bestuursvergadering ter bespreking brengen.
Iemand zei ooit dat het forum slachtoffer zou worden van zijn eigen succes, en die persoon begint gelijk te krijgen.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gesloten