Invriestoerrit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Invriestoerrit
Als de makers de rit klaar hebben, zou die dan naar mij gemaild kunnen worden om nog effe om te zetten naar TomTom. Als het weer meezit, zou deze Tommer ze alvast mee willen rijden
Thanks 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Re: Invriestoerrit
En is al omgezet
Een paar opmerkingen:
*"Onverharde wegen vermijden ?" = NEEN.
*Op 8 km en op 17,9 km van de start zal je Tom willen keren = NIET DOEN een beetje verder pikt hij de route terug op.
*Snelste route kiezen.
Tot Zondag
Een paar opmerkingen:
*"Onverharde wegen vermijden ?" = NEEN.
*Op 8 km en op 17,9 km van de start zal je Tom willen keren = NIET DOEN een beetje verder pikt hij de route terug op.
*Snelste route kiezen.
Tot Zondag
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

De weersverwachtingen zien er inderdaad niet te best uit...
'k zal toch mijn best doen
'k zal toch mijn best doen
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
Gorky-GSA
- Contacteer:
Daarjuist op het 5u nieuws zondag zwaar bewolkt en buien, dus geen regen meer
Als het mee zit kom ik af
Greetz
Als het mee zit kom ik af
Greetz
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
Normaal gezien kom ik ook.
probleem is dat mijn vrouw deze voormiddag werd opgenomen ter opservatie in het ziekenhuis.
Ik weet niet of ze haar nog gaan lossen voor zondag, anders blijf ik thuis om te baby sitten
probleem is dat mijn vrouw deze voormiddag werd opgenomen ter opservatie in het ziekenhuis.
Ik weet niet of ze haar nog gaan lossen voor zondag, anders blijf ik thuis om te baby sitten
Harald, het is te hopen dat je niet moet babysitten en het vrouwke vlug terug in orde is!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Indien mogelijk zal ik graag ook de GPS betand per mail krijgen. Morgen moet ben ik niet thuis en weet niet waneer ik terug zal zijn.
Thanks
Thanks
Who dares win
BMW R1200RT

BMW R1200RT

Indien mogelijk zal ik graag ook de GPS betand per mail krijgen.
Onvindbaar in de ledenzone...
Ludo
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
bougimain
- Contacteer:
Is normaal komt zaterdag erop te staan de rit !!!!!
Bougimain
Bougimain
Ludo vp schreef:Indien mogelijk zal ik graag ook de GPS betand per mail krijgen.
Ludo
Heb zijn gigantisch beest nog niet mogen bewonderen , zal dus zondag in volle verwachting staan te wezen !Sven 12RT schreef:Hoewel ik WimLT z'n machien al gezien heb, kom ik ook
( en Wim , in geval van klote-weer : ze serveren daar dekadente porties sterke drank waar je een tijdje zoet mee zijt....)
Ikke
-
sprint
Normaal staat ze vanaf zaterdag midddag on-line op de ledenzone
eerst ff gaan slapen dus manu
eerst ff gaan slapen dus manu
Marnix.

Ne zatte kapitein ..... das geen zicht, hékarin D schreef:Wim , in geval van klote-weer : ze serveren daar dekadente porties sterke drank waar je een tijdje zoet mee zijt....
Voor de ongeduldigen: in het boekje staat bij de organisatoren volgend mailadres cblomme@skynet.be . Dus als je niet kan wachten, moette daar een meelke naar sturen, hé

We komen af. Till tomorrow!!! Tomorrow Never Dies ....
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
-
bougimain
- Contacteer:
Die invriesroute is zeker bevroren, want ze staat er nog altijd niet op in de ledenzone en t'is al 12,30 uur
Bougimain

Bougimain
bougimain schreef:T'is nu al 14 uur en nog steeds geen route te downloaden ???????
Bougimain
Roger is de route nog is aan het na(voor) rijden om er alle oneffenheden uit te halen.
Laatst gewijzigd door Harald op 08 nov 2008, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bougimain
- Contacteer:
Bulten & putten eruit halen
Bedankt harald
Bougimain
Bedankt harald
Bougimain
Harald schreef:bougimain schreef:T'is nu al 14 uur en nog steeds geen route te downloaden ???????
Bougimain
Roger is de route nog is aan het na(voor) rijden om er alle oneffenhedenuit te halen.
Hopelijk niet té veel off-road in deze natte periodeHarald schreef:Roger is de route nog is aan het na(voor) rijden om er alle oneffenheden uit te halen.

is dat te moeilijk voor uw Luxe Trottinette misschienWimLT schreef:Hopelijk niet té veel off-road in deze natte periodeHarald schreef:Roger is de route nog is aan het na(voor) rijden om er alle oneffenheden uit te halen.