hey de mannen ??
he mischien stoem vraagje maar ik heb ook niet gezegd dat ik de slimste ben he ! ( nog niet )
zou het mogelijk zijn om als mijne zijpoot open is er één lampje brand ? zodat ik niet steeds stilval bij het in vites zetten na en wel verdiende rust pauze, en de leden van onze club ook eens kunnen vertrekken zonder elke keer tegen mij te moeten zeggen UWE POOT !!
op nen chopper staat wel zoiets op maar hoe het werkt ?? ik heb er één verbouwd en daar heb ik het lampje nog van liggen.
om te zien hoe het afgelopen is kan je eens kijken op
http://www.mijnalbum.nl/Album=VKVHA8LL was honda chadow 750 !
staan ook foto's van mijn beemerke op onze reis naar oostenrijk / vogeze / zwarte woud.
hey alvast bedankt van één funrider
zijpoot
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
Re: zijpoot
microswitsch aan zijpoot plaatsen en lampje in dashbord.
dan juist verbinden en klaar
dan juist verbinden en klaar
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
hey bedankt he gonzo, maar ik had gehoopt op iets zoals met de bedrading van dat knopje aan de zijpoot ?? weet wel niet of dat een schakelaartje is of wat ook ?
maar met uw microswitch ding zal het ook wel lukken zeker, alleen waar kan ik zo iets vinden, en voor je antwoord bij den beenhouwer of den bakker niet, dat wist ik ook al !!!
t'his mor da we mekaar verstaan he !
ik denk één electro zaak of zo iets ( wilde gok ) zal eens op onderzoek gaan.
hé grappige gonzo nogmaals bedankt
maar met uw microswitch ding zal het ook wel lukken zeker, alleen waar kan ik zo iets vinden, en voor je antwoord bij den beenhouwer of den bakker niet, dat wist ik ook al !!!
t'his mor da we mekaar verstaan he !
ik denk één electro zaak of zo iets ( wilde gok ) zal eens op onderzoek gaan.
hé grappige gonzo nogmaals bedankt
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Zoek een +12 Volt contact (dus eentje die aanwezeg is als je het contact opzet) verbindt die met één pool van het lampje. Van de andere pool van het lampje trek je een kabel naar die fameuze "microswitch". De ander pool van de switch verbind je met de massa. Deze opstelling werkt bij een switch die contact maakt als de poot is uitgeklapt. De mechanische opstelling van de switch is een ander paar mouwen.
Ideaal zou zijn de bestaande switch te gebruiken....
Ideaal zou zijn de bestaande switch te gebruiken....
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
-
Iron Gonzo
je kan ook een remkontaktje met veertje gebruiken.
vind je veel op oudere jappen en dan kost het niets (van afbraak)
vind je veel op oudere jappen en dan kost het niets (van afbraak)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE