Prijs verzekering
Moderator: GVN
Prijs verzekering
hoeveel kost een verzekering voor ne moto (k110lt), maar NIET gecombineerd met auto ?
kheb onlangs mijn auto verkocht en men verzekering voor diene 2wieler wordt 3 x duurder.
ben nu op zoek naar een andere manier.
hoeveel betalen jullie voor jullie moto ?
Grrtz,
ket
kheb onlangs mijn auto verkocht en men verzekering voor diene 2wieler wordt 3 x duurder.
Grrtz,
ket
Re: Prijs verzekering
Voor een 26 jarige 1200gs bestuurder, niet gecombineerd met auto, bij Touring, €214.
-
John
- Contacteer:
Voor da zwart geval? Nog nie duur genoeg mijn gedacht
Ik betaal ook te veel, iets van een 150 eurokes voor mijnen tweede en daar mag iedereen mee rondbollen. Anders zou dat maar iets van een goei 50 zijn naar het schent. Enkel ne moto mag ook maar iets van een 150 zijn denk ik. Zet uwen velo der bij op dan hedde ook twee voertuigen
Ik betaal ook te veel, iets van een 150 eurokes voor mijnen tweede en daar mag iedereen mee rondbollen. Anders zou dat maar iets van een goei 50 zijn naar het schent. Enkel ne moto mag ook maar iets van een 150 zijn denk ik. Zet uwen velo der bij op dan hedde ook twee voertuigen
klopt, ik betaal iets meer dan 200eur voor beide motoren samen, de tweede kost 50, wel ben ik dan enige bestuurderJohn schreef:Voor da zwart geval? Nog nie duur genoeg mijn gedacht![]()
Ik heb dit pas ook voorgehadden_Ket schreef:hoeveel kost een verzekering voor ne moto (k110lt), maar NIET gecombineerd met auto ?
Grrtz,
ket
Vermits ik een firmawagen kreeg kon de passat weg en mocht de K1200R alleen verzekerd worden => som was 1050 euro
Ik heb dus nu een micratje bijgekocht voor 1000 euro als 2 e autootje (altijd handig) en nu betaal ik een stuk minder dan voor de moto alleen
Tof he ...
PS DEN Ket er is wel een verzekering die u een mixt kan aanbieden als je bvb een firmawagen hebt zonder dat die firmawagen
daar hoeft verzekerd te zijn
-
webcommerce
Neem eens contact op met Le Doux & Mortelmans Herentalsebaan 51 - 2100 Deurne T : 03/230 30 33.
De baas is zelf een RT rijder en ze doen echt hun best voor ons motards...
De baas is zelf een RT rijder en ze doen echt hun best voor ons motards...
Firmawagen heb ik niet.
heb eens gebeld naar touring en daar kost het +/- 359 €
ik was 1st van plan om ne oude bak te kopen en laten verzekeren met den moto,
of iemand die ne auto heeft, mijne moto mee laten verzekeren of ne 2de moto kopen.
eerst wa verder zoeken.
ik heb tegen de verzekering gezegd dak (zogezegt) van plan was om ne auto te kopen en ze zullen gewoon 250 € aanrekenen, we zullen zien.
maar men zoektocht ga verder en daar ik zeer veel motards ken in belgie ga ik eens wa vragen stellen.
webcommerce : naar diene vent in deurne ga ik ook es bellen
mort : kzen ook van brugge, stuur anders es ne pm waar je woont en zou anders eens passeren
alleszins bedankt voor jullie reactie, behalve den john die mijne bak weer eens uitmaakt
.
nog meer reacties zijn welkom
heb eens gebeld naar touring en daar kost het +/- 359 €
ik was 1st van plan om ne oude bak te kopen en laten verzekeren met den moto,
of iemand die ne auto heeft, mijne moto mee laten verzekeren of ne 2de moto kopen.
eerst wa verder zoeken.
ik heb tegen de verzekering gezegd dak (zogezegt) van plan was om ne auto te kopen en ze zullen gewoon 250 € aanrekenen, we zullen zien.
maar men zoektocht ga verder en daar ik zeer veel motards ken in belgie ga ik eens wa vragen stellen.
webcommerce : naar diene vent in deurne ga ik ook es bellen
mort : kzen ook van brugge, stuur anders es ne pm waar je woont en zou anders eens passeren
alleszins bedankt voor jullie reactie, behalve den john die mijne bak weer eens uitmaakt
nog meer reacties zijn welkom
Betaal bij touring 96 Euro per jaar voor mijne r1150RT, wel samen met een wagen
kon niets goedkoper vinden
Greyman
kon niets goedkoper vinden
Greyman
Zelfde hier,
Ook 96€ bij touring. (r850rt)
Wel in combinatie met auto.
(kon ook niks goedkoper vinden)