Motorbeheersing Tongeren
Moderator: GVN
Motorbeheersing Tongeren
Ben zondag basiscursus gaan volgen in Tongeren, was van plan te starten met een off road cursus om men R1200GSA beter onder controle te krijgen maar daar er enkel nog een basis cursus een plaatje vrij was en dit net na het jaarfeest heb ik na het lezen van dat programma besloten deze cursus te volgen.
Heb mezelf leren motorrijden, gewoon 5jaar terug een BULLDOG gaan kopen en rijden maar, en op die 5jaar ben ik steeds een doorrijder geweest, dus winter en zomer, minimum 30.000 Km per jaar
en ik durf gerust te stellen dat ik weet waar ik mee bezig was, ben nooit gevallen op die tijd en kan in elk weer eender waar naartoe rijden en weet dat ik terug geraak, maar als je dan goed nadenkt
kom je op een moment dat je vast zit in je voorruitgang, een hele boel basistechnieken doe je niet omdat je niet wil dat je motor valt, keer me nooit al rijdend om in een straat, rij gewoon stukje om tot volgend
rond punt en hops dit is ook elegant en op mijn manier gebeurd.
Nu ik eindelijk men basis heb gekregen kan ik iedere dag aan men techniek werken terwijl ik naar men werk ga, en geloof me voelde me am veel beter in de fille naar Brussel, niet moeten wandelen (zoals Wim) het zou zeggen
maar constante gas en met achterrem en beide voetjes op de steps ontspannen naar het werk.
Gelukkig heeft het de ganse dag water gegoten bladeren op de weg en veel modder, en door dit alles heeft Wim ons op een veilige manier gelootst.
Toen hij vertelde dat we ons overal aan de snelheid zouden houden dacht ik dat we gingen traag rijden, maar ben ervan verbaasd geweest hoe snel het is om met dit rotweer waar ik van hou aan 70 of 90
Km per uur door kronkelende wegen te rijden met modder en bladeren.
Echt een aanrader dus en op de eerste off road cursus van volgend jaar zal ik aanwezig zijn, en voor het geld moet je het ook niet laten, want ben daar te weten gekomen dat ik gewoon kan betalen met opleidingscheques
en daar voor 240€ per jaar van kan bestellen.
Proficiat Wim voor de Cursus ik kom volgend jaar men 240€ in Tongeren spenderen aan een paar nuttige en leerrijke lessen.
Heb mezelf leren motorrijden, gewoon 5jaar terug een BULLDOG gaan kopen en rijden maar, en op die 5jaar ben ik steeds een doorrijder geweest, dus winter en zomer, minimum 30.000 Km per jaar
en ik durf gerust te stellen dat ik weet waar ik mee bezig was, ben nooit gevallen op die tijd en kan in elk weer eender waar naartoe rijden en weet dat ik terug geraak, maar als je dan goed nadenkt
kom je op een moment dat je vast zit in je voorruitgang, een hele boel basistechnieken doe je niet omdat je niet wil dat je motor valt, keer me nooit al rijdend om in een straat, rij gewoon stukje om tot volgend
rond punt en hops dit is ook elegant en op mijn manier gebeurd.
Nu ik eindelijk men basis heb gekregen kan ik iedere dag aan men techniek werken terwijl ik naar men werk ga, en geloof me voelde me am veel beter in de fille naar Brussel, niet moeten wandelen (zoals Wim) het zou zeggen
maar constante gas en met achterrem en beide voetjes op de steps ontspannen naar het werk.
Gelukkig heeft het de ganse dag water gegoten bladeren op de weg en veel modder, en door dit alles heeft Wim ons op een veilige manier gelootst.
Toen hij vertelde dat we ons overal aan de snelheid zouden houden dacht ik dat we gingen traag rijden, maar ben ervan verbaasd geweest hoe snel het is om met dit rotweer waar ik van hou aan 70 of 90
Km per uur door kronkelende wegen te rijden met modder en bladeren.
Echt een aanrader dus en op de eerste off road cursus van volgend jaar zal ik aanwezig zijn, en voor het geld moet je het ook niet laten, want ben daar te weten gekomen dat ik gewoon kan betalen met opleidingscheques
en daar voor 240€ per jaar van kan bestellen.
Proficiat Wim voor de Cursus ik kom volgend jaar men 240€ in Tongeren spenderen aan een paar nuttige en leerrijke lessen.
Yamaha Bulldog - FZ1S Fazer - R1200GSA mu- R1200gsa Triple Black
K1600GT
K1600GT
-
- Berichten: 2743
- Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
- Woonplaats: Bambrugge-City
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: Motorbeheersing Tongeren
Ik reed al bijna 20 jaar autodidact, voor ik ook een eerste basis cursus volgde.
Toen werd het motorrijden pas echt fun en sindsdien nog op cursus geweest (basis, gevorderde enz…)
Weet dat zelfs de beste nog iets bijleert op zo’n cursus.
En elk jaar terug is zeker geen overbodige luxe.
Soms weet ik zelfs niet hoe ik de eerste 20 jaar heb overleefd
Toen werd het motorrijden pas echt fun en sindsdien nog op cursus geweest (basis, gevorderde enz…)
Weet dat zelfs de beste nog iets bijleert op zo’n cursus.
En elk jaar terug is zeker geen overbodige luxe.
Soms weet ik zelfs niet hoe ik de eerste 20 jaar heb overleefd
Marnix.
Re: Motorbeheersing Tongeren
ja , ik denk eraan om volgend jaar ook eens terug zo'n opleiding te volgen , heb er eens één gedaan georganiseerd door de MAG en het was verbazend hoe groot het verschil was tussen enerzijds diegenen die verplicht hun opleiding hebben moeten doen en anderzijds wij die zomaar hun motor hebben kunnen aanschaffen zonder opleiding omdat we reeds lang een rijbewijs hebben.
die "youngsters" deden het veel beter dan wij , wij beheersten merkelijk minder onze motor ( niettegenstaande ik reeds 33 jaar ongeval vrij rij ) , vooral het manoeuvreren bij lage snelheid , het keren op de weg zelf , de kijk techniek ( had daar nog nooit van gehoord ) , de positie van de voeten op de steunen enz...
in de namiddag wèl m'n brevet gehaald ( maar t'was zweten ).
die "youngsters" deden het veel beter dan wij , wij beheersten merkelijk minder onze motor ( niettegenstaande ik reeds 33 jaar ongeval vrij rij ) , vooral het manoeuvreren bij lage snelheid , het keren op de weg zelf , de kijk techniek ( had daar nog nooit van gehoord ) , de positie van de voeten op de steunen enz...
in de namiddag wèl m'n brevet gehaald ( maar t'was zweten ).
Re: Motorbeheersing Tongeren
het hoeft geen betoog...opleidingen zijn onontbeerlijk en zoals voorzightigheid de moeder is van de porselein kast
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
Re: Motorbeheersing Tongeren
Ik heb ook geen examen moeten doen, maar heb vanaf ik een moto had ( 12 jaar geleden) alle cursussen gevolgd die ik kon : basic, gevorderden, bochtencursus, 2x bergcursus, trial,2 x circuit en off-road voor all-road. Nooit geen spijt van gehad! Kan het iedereen aanraden!
Goed rijden doet veilig rijden!
Goed rijden doet veilig rijden!
I like my bike!!
Re: Motorbeheersing Tongeren
Gisteren van men werk terug naar huis gereden in echt rotweer en steeds de regeltjes toegepast die ik geleerd heb, het was echt fun.
Zit wel met klein probleem, wat is nu de juiste methode voor de bochten??
Heb vorig jaar bij Free bike de Cursus MT Ardennen gevolgd, hier ging men ervan uit dat je kon rijden.
'sMorgens aangekomen ontbijt met theorie, bochtentechniek werd uitgelegd en dit kwam wat betreft de rijlijnen
overeen met wat we in Tongeren kregen. We leerden toen in een mooie overzichtelijke bocht in bergaf remmen met de
achterrem, en dan met de voorrem en motor in de bocht blijven drukken als hij zich begon op te richten.
Dan rit gemaakt van goede 200 km waarbij we om beurt vooraan reden en via een oortje bijgestuurd werden.
Heb daar veel vertrouwen opgedaan om bochten goed te nemen, maar over constante gas werd daar niet gesproken,
met juiste snelheid bocht ingaan en eens men het einde zag uitaccelereren.
Bij Wim was de hoofdregel, als stuur recht staat gebreuken we de voorrem en anders de achterrem, en met constante gas door de bocht, met de voorrem kon men zich enkel onderuit remmen.
Heb beide methodes nu al toegepast en bij slecht weer of als je geen mooi droog wegdek hebt is je motor veel stabieler met de methode van Wim, en vermoed dat hij ons een methode wil aanleren waarbij men veilig door elke bocht komt.
Hij zal ook wel weten dat we uit ons zelf gaan uitaccelereren als de omstandigheden het toelaten want niets is zo fijn dan bij het uitkomen van de bocht (in droge omstandigheden) het gas erop te zetten en de motor een beetje te laten driften.
Zie ik dit verkeerd?
Zit wel met klein probleem, wat is nu de juiste methode voor de bochten??
Heb vorig jaar bij Free bike de Cursus MT Ardennen gevolgd, hier ging men ervan uit dat je kon rijden.
'sMorgens aangekomen ontbijt met theorie, bochtentechniek werd uitgelegd en dit kwam wat betreft de rijlijnen
overeen met wat we in Tongeren kregen. We leerden toen in een mooie overzichtelijke bocht in bergaf remmen met de
achterrem, en dan met de voorrem en motor in de bocht blijven drukken als hij zich begon op te richten.
Dan rit gemaakt van goede 200 km waarbij we om beurt vooraan reden en via een oortje bijgestuurd werden.
Heb daar veel vertrouwen opgedaan om bochten goed te nemen, maar over constante gas werd daar niet gesproken,
met juiste snelheid bocht ingaan en eens men het einde zag uitaccelereren.
Bij Wim was de hoofdregel, als stuur recht staat gebreuken we de voorrem en anders de achterrem, en met constante gas door de bocht, met de voorrem kon men zich enkel onderuit remmen.
Heb beide methodes nu al toegepast en bij slecht weer of als je geen mooi droog wegdek hebt is je motor veel stabieler met de methode van Wim, en vermoed dat hij ons een methode wil aanleren waarbij men veilig door elke bocht komt.
Hij zal ook wel weten dat we uit ons zelf gaan uitaccelereren als de omstandigheden het toelaten want niets is zo fijn dan bij het uitkomen van de bocht (in droge omstandigheden) het gas erop te zetten en de motor een beetje te laten driften.
Zie ik dit verkeerd?
Yamaha Bulldog - FZ1S Fazer - R1200GSA mu- R1200gsa Triple Black
K1600GT
K1600GT
-
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 07 apr 2008, 18:54
- Woonplaats: Hasselt
- Locatie: Hasselt
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Imho zijn beide methode correct.
Als je met de juiste snelheid een bocht ingaat zal je niet veel gas (= eigenlijk ook met een constante aandrijving) moeten geven in de bocht zelf,
ga je trager de bocht in kan je met een costante gas mooi door de bocht.
Het belangrijkste is om geen schokken/schommelingen te creëren in een bocht.
Remmen doe je voor de bocht, dus motor recht met de voorrem, moto schuins zeer voorzichtig (liefst niet) met de voorrem ook als je abs hebt want
dat werkt niet op radiale krachten/verschuivingen ....
Groetjes,
Michel
Als je met de juiste snelheid een bocht ingaat zal je niet veel gas (= eigenlijk ook met een constante aandrijving) moeten geven in de bocht zelf,
ga je trager de bocht in kan je met een costante gas mooi door de bocht.
Het belangrijkste is om geen schokken/schommelingen te creëren in een bocht.
Remmen doe je voor de bocht, dus motor recht met de voorrem, moto schuins zeer voorzichtig (liefst niet) met de voorrem ook als je abs hebt want
dat werkt niet op radiale krachten/verschuivingen ....
Groetjes,
Michel
Re: Motorbeheersing Tongeren
Motorbeheersing biedt deze cursus ook in Kortrijk aan.
Deze wordt dan gegeven door een instructeur van de federale wegenpolitie.
Wanneer ABS aan de orde komt, zegt hij het volgende: Alles Behalve Sturen.
Ik heb dit jaar zowel de basis als een week daarna de doorgedreven cursus gevolgd.
twas dik in orde.
Vooral het kegeltjesrijden bleek niet gemakkelijk te zijn.
Deze wordt dan gegeven door een instructeur van de federale wegenpolitie.
Wanneer ABS aan de orde komt, zegt hij het volgende: Alles Behalve Sturen.
Ik heb dit jaar zowel de basis als een week daarna de doorgedreven cursus gevolgd.
twas dik in orde.
Vooral het kegeltjesrijden bleek niet gemakkelijk te zijn.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
- Berichten: 4703
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: Motorbeheersing Tongeren
dergelijke cursussen zouden eigenlijk verplicht moeten zijn, weliswaar dan wel aan een zeer democratische prijs. en herhalen om de xjaar....Ben er zeker van dat de ongevallen cijfers wat motards betreft gevoelig zouden dalen. Er zijn nog altijd heel veel oudere motards zoals ik die nooit een specifiek motorrijbewijs hebben gehaald.....(Ik zeg al jaren dat ik er ook beter wat zou volgen....)
@Dominique: Goe bezig, de technieken die je aangeleerd hebt zijn imho correct. In grote lijnen geldt dat je op droog wegdek sneller, scherper, bruter kunt insteken, later kan remmen en vroeger en harder kunt uitaccelereren. Op nat wegdek rem je vroeger en zachter, vermijd je brute bewegingen, is het idd beter om constante aandrijving op het achterwiel te houden, als je durft en je moto goed kent kun je zelfs ook lichtjes uitaccelereren op nat, een schuivend achterwiel is makkelijk te controleren (beetje gas minderen, niet ineens dicht draaien...) en met de juiste dosering schuif je zo snel nog niet zenne
@Dominique: Goe bezig, de technieken die je aangeleerd hebt zijn imho correct. In grote lijnen geldt dat je op droog wegdek sneller, scherper, bruter kunt insteken, later kan remmen en vroeger en harder kunt uitaccelereren. Op nat wegdek rem je vroeger en zachter, vermijd je brute bewegingen, is het idd beter om constante aandrijving op het achterwiel te houden, als je durft en je moto goed kent kun je zelfs ook lichtjes uitaccelereren op nat, een schuivend achterwiel is makkelijk te controleren (beetje gas minderen, niet ineens dicht draaien...) en met de juiste dosering schuif je zo snel nog niet zenne
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Re: Motorbeheersing Tongeren
Voor de mensen die zo'n cursus wel zien zitten. De cursus kost 150 euro voor een ganse dag, natje en droogje inbegrepen. Vraag je opleidingscheques aan voor dit bedrag, dan kost je dit 75 euro. Vadertje staat sponsort de helft!
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
-
- Berichten: 2743
- Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
- Woonplaats: Bambrugge-City
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: Motorbeheersing Tongeren
Maar dan alleen voor arbeiders/bedienden.soupapke schreef:Voor de mensen die zo'n cursus wel zien zitten. De cursus kost 150 euro voor een ganse dag, natje en droogje inbegrepen. Vraag je opleidingscheques aan voor dit bedrag, dan kost je dit 75 euro. Vadertje staat sponsort de helft!
Hoe het voor zelfstandigen moet weet ik niet, misschien kan ook daar een belastingsvoordeel.
Marnix.
-
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 28 feb 2007, 12:09
- Locatie: Hasselt
Re: Motorbeheersing Tongeren
Deze gebruiken hun zwart geld want dat is ook een belastingsvoordeel.sprint schreef: Hoe het voor zelfstandigen moet weet ik niet, misschien kan ook daar een belastingsvoordeel.
Re: Motorbeheersing Tongeren
Zéér grappigbijnaextuc schreef:Deze gebruiken hun zwart geld want dat is ook een belastingsvoordeel.sprint schreef: Hoe het voor zelfstandigen moet weet ik niet, misschien kan ook daar een belastingsvoordeel.
Zelfstandigen kunnen dit niet verkrijgen, maar als de organisatie wil kan je evt er bestellen op naam van je partner die niet zelfstandig is
Doe het of doe het niet. Proberen bestaat niet!
Re: Motorbeheersing Tongeren
De ganse som kan waarschijnlijk ingebracht worden als de moto ingeschreven is op de zaak en de moto gebruikt wordt om te werken.en ev. BTW kan worden gerecupereerd?Joker schreef:Zéér grappigbijnaextuc schreef:Deze gebruiken hun zwart geld want dat is ook een belastingsvoordeel.sprint schreef: Hoe het voor zelfstandigen moet weet ik niet, misschien kan ook daar een belastingsvoordeel.
Zelfstandigen kunnen dit niet verkrijgen, maar als de organisatie wil kan je evt er bestellen op naam van je partner die niet zelfstandig is
I like my bike!!
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 12 nov 2004, 09:56
- Locatie: Gijzegem
Re: Motorbeheersing Tongeren
VROM in Schellebelle geeft ook motorbeheersing en deze kosten slechts de helft, dus ook geen opleiding cheques nodig.
En inderdaad een extra cursusje kan je veel leed en geld besparen.
En inderdaad een extra cursusje kan je veel leed en geld besparen.
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
-
- Berichten: 2743
- Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
- Woonplaats: Bambrugge-City
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Re: Motorbeheersing Tongeren
http://www.vrom-rijopleidingen.be/
Ik heb daar maar één keer geweest, maar ik was meer dan tevreden.
Johan zit hier zelfs op't forum
Ik heb daar maar één keer geweest, maar ik was meer dan tevreden.
Johan zit hier zelfs op't forum
Marnix.
-
- Berichten: 1369
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 20:20
- Woonplaats: Orp
- Locatie: Waals-Brabant.
Re: Motorbeheersing Tongeren
Ik ook tevreden van VROM.....
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
- Woonplaats: Nederland
- Locatie: Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Ik zou willen dat er NL zoiets zou bestaan als Opleidings-cheques...
Voor hetzelde geld dat ik nu kwijt ben per jaar, zou ik dan mooi het dubbele aantal trainingen kunnen volgen!
Voor hetzelde geld dat ik nu kwijt ben per jaar, zou ik dan mooi het dubbele aantal trainingen kunnen volgen!
-
- Berichten: 1369
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 20:20
- Woonplaats: Orp
- Locatie: Waals-Brabant.
Re: Motorbeheersing Tongeren
Ik woon wel in België, wel in Waals-Brabant en ik krijg ze ook niet....moh_fan schreef:Ik zou willen dat er NL zoiets zou bestaan als Opleidings-cheques...
Voor hetzelde geld dat ik nu kwijt ben per jaar, zou ik dan mooi het dubbele aantal trainingen kunnen volgen!
Betaal ook de volle pot, behalve bij Johan...
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
- Woonplaats: Nederland
- Locatie: Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Persoonlijke vriend of vriend van BMW MC Vlaanderen, waardoor ook ik en andere clubleden kunnen profiteren? (...blijf Hollander... )mecapuet schreef:... Betaal ook de volle pot, behalve bij Johan...
addendum: moet zeggen dat die prijzen van vrom al behoorlijk onder die van de NL prijzen liggen. Ik betaal al snel 100 tot 200 euro voor een cursus...
Re: Motorbeheersing Tongeren
Wel triestig dat men maar blijft kankeren over de prijs van een doorgedreven opleiding terwijl men uitgerekend op dit forum met de duurste fietsen onderweg is, bij voorkeur nog is voorzien van pokkedure toeters en bellen. Beetje zielig toch...
De vaardigheden die je daar bijgebracht worden draag je voor je hele rijderscarriere mee. En het rijplezier en de veiligheid zal toenemen. Terwijl een motor eigenlijk elke drie jaar vervangen wordt, liefst door een nog duurdere.
PS: Zo'n dagopleiding van pakweg 180 euro duurt ongeveer 6 uur? Hoeveel betaalde je dan per uur? Wat vraagt je garagist aan uurloon? En de schilder-behanger, de loodgieter, de advocaat....?
De vaardigheden die je daar bijgebracht worden draag je voor je hele rijderscarriere mee. En het rijplezier en de veiligheid zal toenemen. Terwijl een motor eigenlijk elke drie jaar vervangen wordt, liefst door een nog duurdere.
PS: Zo'n dagopleiding van pakweg 180 euro duurt ongeveer 6 uur? Hoeveel betaalde je dan per uur? Wat vraagt je garagist aan uurloon? En de schilder-behanger, de loodgieter, de advocaat....?
-
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
- Woonplaats: Terneuzen
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Helemaal eens met m`n bovenbuurman. Wordt er hier een motor gekocht dan is het meestal full option, wil men een pak moet er vaak een BMW logo opstaan maar als het op eigen rijvaardigheid aankomt wil men vaak voor een frank op de eerste rang...
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
- Woonplaats: Terneuzen
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Een RMT of sliptraining kost bij mij 150 euro, tijdens een RMT ben je dan van `s ochtends 8 tot `s middags half 5 op stap, een goede lunch inbegrepen, met 3 personen, max. 4. Laatste RMT had ik 1 leerling, een hele dag, die man heeft een hele dag prive cursus gedaan voor 150 euro, ik zweer je, hij vond het een koopje en gezien begin en eindniveau was dat ook zo.moh_fan schreef:Persoonlijke vriend of vriend van BMW MC Vlaanderen, waardoor ook ik en andere clubleden kunnen profiteren? (...blijf Hollander... )mecapuet schreef:... Betaal ook de volle pot, behalve bij Johan...
addendum: moet zeggen dat die prijzen van vrom al behoorlijk onder die van de NL prijzen liggen. Ik betaal al snel 100 tot 200 euro voor een cursus...
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
- Berichten: 4594
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
- Woonplaats: Essen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Zeg zuunigen Hollander... wanneer gaan we nog een gratis met jou als instructeur opleidingkske krijgen??J-P schreef:Helemaal eens met m`n bovenbuurman. Wordt er hier een motor gekocht dan is het meestal full option, wil men een pak moet er vaak een BMW logo opstaan maar als het op eigen rijvaardigheid aankomt wil men vaak voor een frank op de eerste rang...
Het is ondertussen al wel een paar jaartjes geleden hé! (samen met nonkel Harald)
Als het er nog eens van moest komen (ja, ik woon vlak tegen de grens van die zuunige artiesten ) ben ik er zekers bij hé!
-
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 29 okt 2005, 18:40
- Locatie: Wilrijk-Antwerpen
- Contacteer:
Re: Motorbeheersing Tongeren
Mocht dit het geval zijn dan : Count me in!John schreef : Zeg zuunigen Hollander... wanneer gaan we nog een gratis met jou als instructeur opleidingkske krijgen??
Het is ondertussen al wel een paar jaartjes geleden hé! (samen met nonkel Harald)
Als het er nog eens van moest komen (ja, ik woon vlak tegen de grens van die zuunige artiesten ) ben ik er zekers bij hé!
Groetjes,
Nadine
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films