kalender 2009
Moderator: GVN
-
Wulf
Re: kalender 2009
Voor mij ook 2 extra dus totaal 3
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
Voor mij ook een kalender
Dominique
R1200GSA
Dominique
R1200GSA
Yamaha Bulldog - FZ1S Fazer - R1200GSA mu- R1200gsa Triple Black
K1600GT
K1600GT
awel, ik ben maar ne simpele limburger.
Maar ik snap dat niet.
Wij zijn met ik weet niet hoeveel forumleden, en er zijn SLECHTS 42 kalenders besteld.
als iedereen nu eens éne kalender zou kopen, dan veronderstel ik dat we vlot over de 200 exemplaren gaan komen.
TELLERSTAND KALENDER: 42 stuks, nog 158 te gaan.[/quote]
Maar ik snap dat niet.
Wij zijn met ik weet niet hoeveel forumleden, en er zijn SLECHTS 42 kalenders besteld.
als iedereen nu eens éne kalender zou kopen, dan veronderstel ik dat we vlot over de 200 exemplaren gaan komen.
TELLERSTAND KALENDER: 42 stuks, nog 158 te gaan.[/quote]
broem..broem..GAAAAZ
-
bougimain
- Contacteer:
Rob ik geef je 100% gelijk, ook ik begrijp dit niet ??????
Bougimain
Bougimain
[/quote]rob.vanbilsen schreef:awel, ik ben maar ne simpele limburger.
Maar ik snap dat niet.
TELLERSTAND KALENDER: 42 stuks, nog 158 te gaan.
Yes, I agree. Recessie? sinterklaas? kerstman? allemaal een reden om het wel te doen!
Ondertussen is de kalender geheel productieklaar! 42 foto's, van en door forum- / clubleden. Nog een laatste check en dan.....?
Ondertussen is de kalender geheel productieklaar! 42 foto's, van en door forum- / clubleden. Nog een laatste check en dan.....?
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
Iron Gonzo
zeer mooi gedaan.
PS:
ik heb U een mailtje terug gestuurd.
PS:
ik heb U een mailtje terug gestuurd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Vraagje
Ik begrijp die lage belangstelling al weken TOTAAL NIET. Bijna niet mogelijk.
Heeft het zin om dit onderwerp, Kalender 2009 , én dus de bijbehorende bestellingen (voor enkele weken) wat meer opzichtig naar het grote forumoverzicht over te brengen? Ik heb het gevoel dat soms alleen de vaste klanten in de diverse subtopics gaan neuzen.
Nu mag de helft van de meer dan 4000 leden nog klinisch dood zijn, waar zit de rest dan?
Deze kalender is toch iets om naar uit kijken, niet ?
Ik koop met evenveel plezier een kalender van de brandweer alhier, gewoon al uit sympathie en principe.
Alleen DEZE GAAT VEEL MOOIER ZIJN. Het is maar een voorstel ...
Zijn we niet allemaal een klein beetje kind gebleven om efkens ons fantasie te laten gaan bij ne schone foto?
Heeft het zin om dit onderwerp, Kalender 2009 , én dus de bijbehorende bestellingen (voor enkele weken) wat meer opzichtig naar het grote forumoverzicht over te brengen? Ik heb het gevoel dat soms alleen de vaste klanten in de diverse subtopics gaan neuzen.
Nu mag de helft van de meer dan 4000 leden nog klinisch dood zijn, waar zit de rest dan?
Deze kalender is toch iets om naar uit kijken, niet ?
Ik koop met evenveel plezier een kalender van de brandweer alhier, gewoon al uit sympathie en principe.
Alleen DEZE GAAT VEEL MOOIER ZIJN. Het is maar een voorstel ...
Zijn we niet allemaal een klein beetje kind gebleven om efkens ons fantasie te laten gaan bij ne schone foto?
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Goed idee Indierock!
IronGonzo en nog een paar forumleden hebben de eer gehad vast een digitaal kijkje te nemen, de eerste reacties zijn lovend!
IronGonzo en nog een paar forumleden hebben de eer gehad vast een digitaal kijkje te nemen, de eerste reacties zijn lovend!
Laatst gewijzigd door KLT-SE op 02 dec 2008, 11:36, 4 keer totaal gewijzigd.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

Ben ook aangenaam verrast én ik kan er toch iéts op schrijven. Ook véél meer verschillende leden te zien op deze kalender dan op de vorige, gewoon door de andere lay-out (meer pics) en das ook een plus voor een club-kalender
.
'k Weet niet of het een referentie is, maar ik koop hem toch weer, zenne
'k Weet niet of het een referentie is, maar ik koop hem toch weer, zenne
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
edargpu
Ewel ik lees hier niets anders dan lof over de kalender dus doe er maar 2 extra meer voor mij voor onder de kertsboom 
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
rodenburg
Voor mij moogt gé er ook eentje aan de kant leggen
-
Iron Gonzo
Vraagje?
Zijn er hier die goesting hebben om enkele kalenders aan te prijzen op de onthaalavonden?
We zouden er eventueel enkele kunnen bij drukken en aanprijzen om aan ons 1ste rond getalleke te komen.
Dan is het dus 15euro voor een kalender.
Moest er uiteraard een boost plaatsvinden en het aantal zou spectaculair stijgen en we geraken snel aan de 200....of meer....
alvast bedankt
Zijn er hier die goesting hebben om enkele kalenders aan te prijzen op de onthaalavonden?
We zouden er eventueel enkele kunnen bij drukken en aanprijzen om aan ons 1ste rond getalleke te komen.
Dan is het dus 15euro voor een kalender.
Moest er uiteraard een boost plaatsvinden en het aantal zou spectaculair stijgen en we geraken snel aan de 200....of meer....
alvast bedankt
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
John
- Contacteer:
Ik wil der ook eene! Naar verluid komt onzen Hollander naar Ter Heide? 
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb de proefdruk van de kalender mogen zien en hij mag er wezen, hij is gewoon prachtig, mooie lay-out en veel mooie foto's, je kan er iets op noteren (hoeft niet maar het kan) en ik kan al niet meer wachten om hem in mijn bezit te hebben.
Bij deze is de kalender 2009 voor mij althans een succesnummer
Als alles meezit hebben we onze eerste exemplaren vrijdag in "Ter Heide"
Houdoe
Ik heb de proefdruk van de kalender mogen zien en hij mag er wezen, hij is gewoon prachtig, mooie lay-out en veel mooie foto's, je kan er iets op noteren (hoeft niet maar het kan) en ik kan al niet meer wachten om hem in mijn bezit te hebben.
Bij deze is de kalender 2009 voor mij althans een succesnummer
Als alles meezit hebben we onze eerste exemplaren vrijdag in "Ter Heide"
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
RopaS
Ik doe ook mee voor nen almanak!!!
BMW,
eens rij je er mee.....
en nu ook lid.......
op mijn R1100RS - R1200 R CLASSIC
'UNITED WE CONQUER'
eens rij je er mee.....
en nu ook lid.......
op mijn R1100RS - R1200 R CLASSIC
'UNITED WE CONQUER'
UPDATE TELLERSTAND KALENDER: 66 stuks, nog 134 òf 34 te gaan.
---- definitieve lay-out / foto's staan vast ----
@ John: wees gerust, er staat zelfs een K in "full-action" in

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Ik weet wat je bedoelt... de financiële kater die ik overhield na de forumkalender 2008 in gedachte... begrijp ik niet waarom iedereen denkt dat een kalender gratis moet zijn.Indierock schreef:Vraagje
Ik heb ook massa's relatiegeschenken elk jaar, waaronder agenda's, kalenders en balpennen... maar ik steun dan ook nog de mensen van de Brandweer die langskomen met een kalender te kopen.
Het gaat hier zelfs niet om iemand die er gaat aan verdienen, al was het misschien de drukker, maar ja, die machines draaien ook niet zonder electriciteit en inkt...
De povere winst die er bij verkoop van alle kalenders zou overgebleven zijn ging ik schenken aan een goed doel, nu is dat goed doel natuurlijk niet in beeld geweest, want ze waren maar voor de helft verkocht, en de financiële balans lag dus alles behalve positief. Een eigen initiatief is prima, en ik was de eerste om het te steunen en op me te nemen. Ik dacht ook dat 400 stuks op toen 3000 forumleden een te halen doel was, maar ik was mis.
Soit, ik heb de mijne besteld, en ik hoop dat hij gedrukt wordt.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

YOO
Ik versta 't echt niet, meer nog, ik vind 't quasi een schande
Als ik ff de vergelijking mag maken met onze GS-noorderburen, daar lukt 't hen al vier jaar op rij om hun kalender sucsesvol te verkopen, en te printen.
Sinds 't besteldraadje daar werd geopend is er op minder dan 24u meer dan 70 kalenders verkocht. En dit zijn dan nog enkel en alleen maar GS-rijders, wat zou 't geven indien er andere BMW-modellen zouden vertoeven
Ik, tja... ik weet niet wat er moet van denken, maar vind 't gewoon triest
Grtz, Philip!
Ik versta 't echt niet, meer nog, ik vind 't quasi een schande
Als ik ff de vergelijking mag maken met onze GS-noorderburen, daar lukt 't hen al vier jaar op rij om hun kalender sucsesvol te verkopen, en te printen.
Sinds 't besteldraadje daar werd geopend is er op minder dan 24u meer dan 70 kalenders verkocht. En dit zijn dan nog enkel en alleen maar GS-rijders, wat zou 't geven indien er andere BMW-modellen zouden vertoeven
Ik, tja... ik weet niet wat er moet van denken, maar vind 't gewoon triest
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Iron Gonzo
oke daar gaan we.
voor BELGIE
prijs 15euro./kalender
te storten op:
bank VDK
891-2241103-25
vermelding:
forumnaam + kalender + aantal.
voor BELGIE
prijs 15euro./kalender
te storten op:
bank VDK
891-2241103-25
vermelding:
forumnaam + kalender + aantal.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Als ik het goed begrepen heb, komt René (KLT-SE) al met een aantal kalenders naar Ter Heide. Makkelijk dus 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Iron Gonzo
inderdaad
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Zonet gestort.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

Als ge er vrijdag éne bij heb koop ik hem lifeKLT-SE schreef: UPDATE TELLERSTAND KALENDER: 66 stuks, nog 134 òf 34 te gaan.
GRTS Danny