COOL Ze steken de wol daar al in den droger alvorens 't schaap er vantussen te scheren, goe gezien
Voor de rest: ferme foto's, ziet er mooi en ammusant uit
Grtz, Koppel!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
maar voor de "beans and tomatoes" zou ik toch passen.
(Als ge daar ook eens 4 maand gezeten- en niks anders gegeten zou hebben als ontbijt zou je me wel gelijk geven)
Zou die trip te doen zijn met een R1150R ?
Viking.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
@ viking
blijkbaar zit jij ook soms 4maand van huis.
ik vertrek ook voor 4 maanden binnenkort en ik hoop dat het eten in de woestijn er beter uitziet dan dat gebakken zwart goedje
R1100RS schreef:@ viking
blijkbaar zit jij ook soms 4maand van huis.
ik vertrek ook voor 4 maanden binnenkort en ik hoop dat het eten in de woestijn er beter uitziet dan dat gebakken zwart goedje
Nee hoor.
Ik heb daar in mijn studententijd "gezeten" als uitwisselingsstudent (in Cardiff) En dat was daar elke morgen van't zelfde op die campus: "Beans or tomatoes ?"
Wel een heel mooie streek. Ik ben er eens gaan paardrijden in de black mountains. 't Is er buitengewoon prachtig alleen doe je best je eigen eten mee.
Viking.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
Dat zwart goedje noemen ze black pudding en bij ons noemt dat gebakken bloelink
Over het eten hadden we geen klagen , zowel restaurant als pub geprobeerd en alles was lekker. Na een week zo'n zware breakfast snak je wel eens achter een gewone pistolet met een schelletje koas
Inderdaad een buitengewoon prachtige streek, ik was er zo'n 20jaar geleden en verloor er mijn hart aan de ongerepte natuur en de gastvrije mensen. Volgend jaar wil ik er best eens terug, kwestie van er mijn hart terug op te halen en de jaren in te halen. Twee onmogelijke missies, maar een mooie poging waard...
Het noorden is ruwer, het zuiden groener.
Een combinatie met de "ringen" (schiereilanden ofte Penninsulas) in zuid-west Ierland is een aanrader en best te doen.
(vaart Swansea - Cork)
Enjoy,