23/10/09 onthaalavond "bij Schaekels"
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 28/11/08 onthaalavond "bij Schaekels"
graag gedaan j indien je er nog moet hebben laat iets weten ik hou ze in ieder geval bij groetjes
Awel ,
't was mijnen eerste Schaekels , maar ik heb er als "alien" meer dan van genoten .
Heb oude bekenden ( in 25 jaar niet meer gezien , nietwaar Roger ... ) , bekende en minder bekende forum-leden en ons aller dierbare Anna mogen ontmoeten .
Plezant om eens een kop op die Avatars te kunnen plakken bijwijlen en om eerlijk te zijn ik heb geen droogstoppels gezien , maar ja , den oogst is dan ook al enkele maanden geleden binnengehaald !
Wat mij betreft , zeker voor herhaling vatbaar , voor zover ze daar mijne kop nog willen zien , maar dan volgende keer wel met onze "fiets" .
P.S. Als ik naar de kalender kijk valt de laatste vrijdag van de maand in december op 26 december .
Wordt er dan ook "Geschaekeld" ??
Zo ja , dan breng ik een grote cake mee !
Heb voor de rest nog een knus weekend !
Rudi
't was mijnen eerste Schaekels , maar ik heb er als "alien" meer dan van genoten .
Heb oude bekenden ( in 25 jaar niet meer gezien , nietwaar Roger ... ) , bekende en minder bekende forum-leden en ons aller dierbare Anna mogen ontmoeten .
Plezant om eens een kop op die Avatars te kunnen plakken bijwijlen en om eerlijk te zijn ik heb geen droogstoppels gezien , maar ja , den oogst is dan ook al enkele maanden geleden binnengehaald !

Wat mij betreft , zeker voor herhaling vatbaar , voor zover ze daar mijne kop nog willen zien , maar dan volgende keer wel met onze "fiets" .
P.S. Als ik naar de kalender kijk valt de laatste vrijdag van de maand in december op 26 december .
Zo ja , dan breng ik een grote cake mee !

Heb voor de rest nog een knus weekend !
Rudi
Voor mij was dit ook de eerste keer. Het was een super toffe avond.
Bedankt en tot volgende keer.
Peter
Peter
Who dares win
BMW R1200RT

BMW R1200RT

Gij moogt volgende keer weer naast mij zitten , nu dat ik weet wat uw nickname betekentTetsu Uma schreef:Voor mij was dit ook de eerste keer. Het was een super toffe avond.
Peter

Altijd weer tof om nieuwe gezichten te leren kennen.
Zo verruimen we onze horizonten,
Ik ben gisteren in Milwakee en in Brazilie geweest

Harald , ge zijt Rusland nog vergeten ....Harald schreef:Altijd weer tof om nieuwe gezichten te leren kennen.

De Wodka heeft mijn geheugen vroegtijdig gewist,adjuvo schreef:Harald , ge zijt Rusland nog vergeten ....Harald schreef:Altijd weer tof om nieuwe gezichten te leren kennen.
maar het mooie vrouwelijke gezelschap uit Rusland staat wel vast op m'n harde schijf

Amai Harald, op uw 'harde schijf' ? de wodka heeft zeker gewerkt...Harald schreef:De Wodka heeft mijn geheugen vroegtijdig gewist,
maar het mooie vrouwelijke gezelschap uit Rusland staat wel vast op m'n harde schijf

Who dares win
BMW R1200RT

BMW R1200RT

-
Voor zover er hier voldoende kandidaten zijn om te Schaekelen op 26 december: De onthaalavond gaat normaal door !adjuvo schreef:P.S. Als ik naar de kalender kijk valt de laatste vrijdag van de maand in december op 26 december .
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
Kris1200RT schreef:Voor zover er hier voldoende kandidaten zijn om te Schaekelen op 26 december: De onthaalavond gaat normaal door !adjuvo schreef:P.S. Als ik naar de kalender kijk valt de laatste vrijdag van de maand in december op 26 december .
Yes , Yes ,
en ... belofte maakt schuld , ik zorg voor een (paar) lekkere cake(s) , als de bazin daarmee akkoord is vanzelfsprekend !
Geen broodroof met de kerstdagen in het vooruitzicht !
P.S. Heeft er iemand nog een Kerstman-uitrusting op zolder liggen ???

-
Ik denk da ik hier wel nog wa liggen heb, ik zal ne keer zien en hou je op de hoogte...
Vermits het tweede kerstdag is , wij malkander allemaal zooo graag zien , het tijd is voor vrede op aarde aan alle mensen van goede wil enz , enz, ... zouden we dan ook een "paksken" voor onder de kerstboom ( of de open haard in dit geval) kunnen meebrengen .
Kwestie van de "geschaekelde" sfeer wat aan te passen aan de situatie !
P.S. Ik hou niet van roze strings !

Kwestie van de "geschaekelde" sfeer wat aan te passen aan de situatie !
P.S. Ik hou niet van roze strings !
-
Ik ben voor....max €10 ? Om maar iets voor te stellen ...
Indien ok lanceren we dit met z'n allen naar de habituées....
Indien ok lanceren we dit met z'n allen naar de habituées....
yep ik doe mee 

-
Iemand nog een kalender bij "Schaekels" 26/12 ?
Momenteel 2 stuks voor "Boxer cup rm"
Ik ga nu vrijdag 19/12 naar “De Picasso
” en kan er dus nog mee brengen. 
Ik ga nu vrijdag 19/12 naar “De Picasso

Marnix.

-
hoi sprint de onthaal avond gaat niet door in de oase, maar in de picassosprint schreef:Iemand nog een kalender bij "Schaekels" 26/12 ?
Ik ga nu vrijdag 19/12 naar “De Oase” en kan er dus nog mee brengen.
zie onthaal topic!!!
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
IRON GONZO schreef:hoi sprint de onthaal avond gaat niet door in de oase, maar in de picasso
zie onthaal topic!!!

Marnix.

-
Re: 26/12/08 Kerstonthaalavond "bij Schaekels"
Voorstel van Adjuvo wordt dus gelanceerd:
De Kerstman brengt pakjes mee...
Het zou tof zijn als iedere deelnemer een pakje van +/- €10 meebrengt om de kerstsfeer wat te versterken !!!

De Kerstman brengt pakjes mee...
Het zou tof zijn als iedere deelnemer een pakje van +/- €10 meebrengt om de kerstsfeer wat te versterken !!!

Hoi Sprint ,sprint schreef:Iemand nog een kalender bij "Schaekels" 26/12 ?
Ik ga nu vrijdag 19/12 naar “De Picasso” en kan er dus nog mee brengen.
Breng er voor mij ook nog maar een mee naar Schaekels , ik zal hem U ter plaatse bij het knetterende haardvuur betalen

Ik doe mee ...De Kerstman brengt pakjes mee...

Al diegene die "PAKje" bij hebben trekken een nummer .... en winnen ander "PAKje" ... of datgeene die ze zelf meegebracht hebben .. hihi .. maar daar is wel oplossing voor !!
Wie geen "PAKje" bij heeft

Als da hier geen goed voorstel is .. weet het zelf nie meer zenne ..

Ojaaa .... en om 12 uur verjaar ik ... surprise !
'tzal weer extra laat wordenUpJohn schreef: Ojaaa .... en om 12 uur verjaar ik ... surprise !

Of extra vroeg ... ?Harald schreef:'tzal weer extra laat wordenUpJohn schreef: Ojaaa .... en om 12 uur verjaar ik ... surprise !

Yep, Ik kom ook en doe mee!
Peter

Peter
Who dares win
BMW R1200RT

BMW R1200RT