Smalle deksels voor koffers van R1200RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

®win
Contacteer:

Re: Smalle deksels voor koffers van R1200RT

Bericht door ®win »

Gaby schreef:Dat komt wellicht omdat wij een ander soort mens zijn, ik wil liefst weten wat
ik ga kopen voor ik het doe, niet nadien moeten vaststellen wat ik gekocht heb.
Op zich niets mis mee om je goed te oriënteren (al moet ik toegeven dat jij je zeer uitvoerig oriënteert ;) )

De vragen zijn volgens mij niet onzinnig en zijn wellicht ook anderen tot nut....
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
John
Contacteer:

Bericht door John »

:lol: :lol:
Gaby

Bericht door Gaby »

®win schreef:
Gaby schreef:Dat komt wellicht omdat wij een ander soort mens zijn, ik wil liefst weten wat
ik ga kopen voor ik het doe, niet nadien moeten vaststellen wat ik gekocht heb.
Op zich niets mis mee om je goed te oriënteren (al moet ik toegeven dat jij je zeer uitvoerig oriënteert ;) )

De vragen zijn volgens mij niet onzinnig en zijn wellicht ook anderen tot nut....
Gelijk heb je, de ene is al wat curieuzer dan de andere zeker :mrgreen:
Naast het feit dat ik inderdaad graag op voorhand weet wat ik in huis haal zit er meer achter.
Als ik vanalles aan de dealer moet vragen geef ik die het gevoel dat hij mij een (in dit geval)
motor gaat verkopen. Daar hou ik niet van, ik ben degene die iets ga kopen, niet degene die
zich iets laat verkopen. Dit geeft mij het initiatief, door te laten horen dat ik weet waarover
het gaat neem ik de verkoper het heft uit handen en dat brengt wel eens wat op :razz:
Toegegeven, 't is wellicht een "geslepen" strategie, maar om een verkoper een beetje tegengas
te geven lijkt het me best toegestaan :mrgreen:
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
motormus

Bericht door motormus »

Ik zag gisteren op dit forum een advertentie van iemand die zulke deksels verkoopt. Zijn die ook in België verkrijgbaar?
Plaats reactie