garmin map update

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E

garmin map update

Bericht door ludo V E »

ik heb vandaag bericht ontvangen van garmin voor een map update 2009 city navigator europe nt .
deze instlleren of wachten ?
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
oberon

Re: garmin map update

Bericht door oberon »

Ik ga nog een jaartje wachten. Ik geloof dat die update niet echt goedkoop is. Alle jaren updaten lijkt me iets van het goede teveel, tenzij je het professioneel gebruikt natuurlijk. Ik rij inderdaad door het "decor" op plaatsen waar duidelijk nieuwe wegen of ronde punten zijn aangelegd maar ja mag ook soms nog ook een nadenken ook, vind ik. Dit jaar ook door de Oekraïne Roemenië en Hongarije, Kroatië. Ik ben meer geïnteresseerd in meer detail in die landen dan in updaten van bestaande.Zijn die landen te koop?
Erik

Re: update City Navigator Europe NT 2009

Bericht door Erik »

Eelco schreef: 't is maar net hoe uw behoefte ligt. Hoe vaak kocht u in het papieren tijdperk een nieuwe stratenatlas?
De verschillen zijn hooguit ingrijpend op locaal niveau, en de actualiteit van het kaartmateriaal loopt per definitie altijd wat achter bij de realiteit.

Ik houd het, sinds men een unlockcode niet meer voor twee op dezelfde naam geregistreerde toestellen kan gebruiken, op hooguit één keer per vijf jaar een nieuwe kaartupdate.
precies eender denk ik er over
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
den Bullet

Bericht door den Bullet »

oberon schreef:...
Dit jaar ook door de Oekraïne Roemenië en Hongarije, Kroatië. Ik ben meer geïnteresseerd in meer detail in die landen dan in updaten van bestaande.
...
Wanneer en welk traject?

Ik zou in augustus tot ginder bollen (bestemming Sebastopol) :grin:
PatM

Bericht door PatM »

oberon schreef: Dit jaar ook door de Oekraïne Roemenië en Hongarije, Kroatië. Ik ben meer geïnteresseerd in meer detail in die landen dan in updaten van bestaande.Zijn die landen te koop?
Hongarije staat duidelijk op de EUROPE kaart, gans ex-jougoslavie (Serbia, Croatia, Bosnia, Montenegro, FYROM ) staan op de Adriaroute.
In de ADRIA route staan de verbindingswegen allemaal goed aangeduid (kleine doodlopende bergwegeltjes zijn niet allemaal aanwezig)
maar een wegenkaart voor noodgevallen is altijd aangewezen.
oberon

Bericht door oberon »

We rijden midden mei en gaan L'viv, uman Kherson, yalta Odessa en dan onder Moldavië Roemenie door en Hongarije naar de Kroatische kust en dan terug naar huis.
den Bullet

Bericht door den Bullet »

oberon schreef:We rijden midden mei en gaan L'viv, uman Kherson, yalta Odessa en dan onder Moldavië Roemenie door en Hongarije naar de Kroatische kust en dan terug naar huis.
Niet vergeten van uw verzekring te laten aanpassen voor Oekraïne; en $'s meenemen: de plaatselijke zilverknopkes verzamelen die liever dan €'s ... :lol:
Plaats reactie