Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Hierbij wil ik jullie graag laten weten dat onze regionale ontmoetingsavond van vrijdag 2 januari 2009 gewoon doorgaat. Om samen met jullie het Nieuwe Jaar in te zetten willen alle onthaalmedewerkers jullie graag verwelkomen met een glaasje en een toostje aangeboden door de regio West -Vlaanderen
Dus alle leden en toekomstige leden van Harte Welkom
Hierbij wil ik jullie graag laten weten dat onze regionale ontmoetingsavond van vrijdag 2 januari 2009 gewoon doorgaat. Om samen met jullie het Nieuwe Jaar in te zetten willen alle onthaalmedewerkers jullie graag verwelkomen met een glaasje en een toostje aangeboden door de regio West -Vlaanderen
Beste BMW Motorvrienden
Deze vrijdag 6 februari is er op onze onthaalavond een voorstelling van ons ritje met de jongeren van "De Tremel" in 2008.
De tocht ging richting Engeland en werd enthousiast onthaald door de kinderen.
Er werd een videoverslag gemaakt van de rit en deze zullen we vanaf 20.30 Hr vertonen.