Garageverkoop
Moderator: GVN
-
Frank Beeper
Garageverkoop
Beste clubmakkers,
Al een tijdje zit ik te denken waarom organiseert men binnen de club ( en of het forum) niet eens een soort van "garageverkoop"
Opeen bepaalde plaats kunnen we samen komen om al onze toebehoren, onderdelen en accesoires die we zelf niet meer gebruiken maar nog wel goed zijn aan te bieden aan onze medeleden.
Is zo al iets al eens voorgesteld, zit ik hier nu te vloeken in de kerk of is het gewoon een doenbaar idee.
Kan en mag zoiets wel????
Wat denken jullie ervan???
groeten
Frank
Al een tijdje zit ik te denken waarom organiseert men binnen de club ( en of het forum) niet eens een soort van "garageverkoop"
Opeen bepaalde plaats kunnen we samen komen om al onze toebehoren, onderdelen en accesoires die we zelf niet meer gebruiken maar nog wel goed zijn aan te bieden aan onze medeleden.
Is zo al iets al eens voorgesteld, zit ik hier nu te vloeken in de kerk of is het gewoon een doenbaar idee.
Kan en mag zoiets wel????
Wat denken jullie ervan???
groeten
Frank
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
2009 - 1200 RT
-
brit
-
Guy Timmerman
garageverkoop = spullenverkoop of uitwisseling
We hebben reeds 'garageverkopen' gehad (tot voor 2 jaar ong.) met telkens een betrekkelijk succes. Deze werden georganiseerd door Eddy Heylen. en gingen telkens in November of December door.
Natuurlijk kan zoiets weer. Je moet dan wel een centrale lokatie hebben en mijn ervaring leert dat de 'garageverkoop ' op zich te weinig is om veel volk te lokken. Best wordt, volgens mij, zoiets georganiseerd samen met of in het kader van een andere activititeit, waar zowiezo al heel wat volk naartoe komt. Ook moet je het tijdig plannen. Als er kandidaten zijn die zich er willen voor inzetten kan het georgniseerd worden tijdens het najaar.
MVG
GT
Voorziter BMWMCVL
Natuurlijk kan zoiets weer. Je moet dan wel een centrale lokatie hebben en mijn ervaring leert dat de 'garageverkoop ' op zich te weinig is om veel volk te lokken. Best wordt, volgens mij, zoiets georganiseerd samen met of in het kader van een andere activititeit, waar zowiezo al heel wat volk naartoe komt. Ook moet je het tijdig plannen. Als er kandidaten zijn die zich er willen voor inzetten kan het georgniseerd worden tijdens het najaar.
MVG
GT
Voorziter BMWMCVL
-
Frank Beeper
collega's motofreaks,
Bedankt voor je reactie.
Guy
Is Antwerpen centraal genoeg ???
Voor een lokatie kan ik dan waarschijnlijk wel zorgen.
1100 m² overdekt, verwarmd, sanitair aanwezig.
(ten zuiden van Antwerpen)
In afspraak met de buurman ook ruime parking
Misschien als een tussenstop tijdens een route, alhoewel diegene die aan de rit meedoen meestal ook de gegadigde kopers en verkopers zijn.
We zien wel of er verder reactie komt, in ieder geval één kandidaat om mee te werken is er al
Groeten
Frank
Bedankt voor je reactie.
Guy
Is Antwerpen centraal genoeg ???
Voor een lokatie kan ik dan waarschijnlijk wel zorgen.
1100 m² overdekt, verwarmd, sanitair aanwezig.
(ten zuiden van Antwerpen)
In afspraak met de buurman ook ruime parking
Misschien als een tussenstop tijdens een route, alhoewel diegene die aan de rit meedoen meestal ook de gegadigde kopers en verkopers zijn.
We zien wel of er verder reactie komt, in ieder geval één kandidaat om mee te werken is er al
Groeten
Frank
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
2009 - 1200 RT
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Ik kan ook altijd m'n werkplaats ter beschikking stellen.. 750 m², verwarmd. Parking kan geen probleem zijn, aangezien het industriepark verlaten is tijdens het weekend...
Ik hoor het wel
Ik hoor het wel
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Frank Beeper
-
Bosse
- Contacteer:
Heren,
Wat zouden jullie denken om dit samen te laten vallen met onze jaarlijkse ontmoeting- smulnamiddag op 11 november?
In de ene zaal de garageverkoop, in de andere de jaarlijkse fotowedstrijd voor clubleden en praatnamiddag?
Zo brengt elk stukje wat extra volk naar het andere.
Uiteraard zorgen we dat de zaal gratis is en dat iedereen (niet commercieel wel te verstaan) welkom is om z'n zolder of garage te ruimen.
Groetjes, Bosse.
Wat zouden jullie denken om dit samen te laten vallen met onze jaarlijkse ontmoeting- smulnamiddag op 11 november?
In de ene zaal de garageverkoop, in de andere de jaarlijkse fotowedstrijd voor clubleden en praatnamiddag?
Zo brengt elk stukje wat extra volk naar het andere.
Uiteraard zorgen we dat de zaal gratis is en dat iedereen (niet commercieel wel te verstaan) welkom is om z'n zolder of garage te ruimen.
Groetjes, Bosse.
-
Frank Beeper