ALLU koffers GSA spuiten

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rdk1960
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005, 20:22

ALLU koffers GSA spuiten

Bericht door rdk1960 »

Been heel blij met de praktische allu koffers maar iets minder met het onderhoud ervan. De koffers toonden zelfs bij de levering al krassen. En deze zijn niet weg te krijgen. Daarom loop ik met de idee van de koffers te laten spuiten om deze frustratie weg te krijgen en ook om iets speciaal te hebben ...

Hebben jullie hiervoor suggesties ?
Is dit mogelijk en waar kan ik hiervoor terecht ?
Leef vandaag - denk niet aan morgen - maar vergeet overmorgen niet !
K1200GT
Berichten: 994
Lid geworden op: 19 mar 2007, 17:36
Woonplaats: Heverlee

Re: ALLU koffers GSA spuiten

Bericht door K1200GT »

Misschien is doorschijnende beschermfolie een andere (en minder prijzige?) optie?
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: ALLU koffers GSA spuiten

Bericht door WimLT »

Laten poederlakken bij Markant in de kleur van je keuze 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
jakke
Berichten: 3518
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: ALLU koffers GSA spuiten

Bericht door jakke »

WimLT schreef:Laten poederlakken bij Markant in de kleur van je keuze 8-)
Aangezien ik deze zomer, jammer genoeg, een steen tegen de naftbak gekregen heb, overweeg ik ook om alles te laten spuiten. Hiermee bedoel ik de tank, twee sierkapjes aan de zijkanten onder het zadel en het spatbordje boven het voorwiel.
Weet er iemand wat dat ongeveer kan kosten?? Mischien iemand al iets gelijkaardigs laten doen??

Sorry voor het misbruiken van de topic, maar kan ook voor het spuiten van de koffers van nut zijn.

Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie