De rit begon goed.Het eerste deel,geen enkel probleem.Was (ook voor mij) goed te doen.Afwisselend en er zaten technisch interessante en plezante stukjes bij,zoals de heuveltjes door het bos,naast dat kanaal.Voor de rest,soms modder maar niet overdreven. Maar daarna…
Ja Luc,goed gezegd… niet iedereen rijdt zoals de Frank.En Ikke zeker niet.Ik ben nog een beginner en Ik moet nog veel leren.En zondag heb ik weeral wat bijgeleerd … dat er voor mij een grens is… tussen “plezant,en amuseren op de moto,en bijleren” en aan de andere kant “frustratie,omdat ge niet mee,en niet beter kunt,toch wel een beetje schaamte voor het telkens vallen,en dan uwe moed voelen zakken”,en die grens ben ik zondag gepasseerd… Op dat stuk tussen de velden,de ene slijkpoel na de andere.Mijne achterband vol modder,geen spoor meer en dan deed mijn moto gewoon zijn eigen goesting.Ik ben 7 keer gevallen over een afstand van nog geen km….Resultaat: een knie geforceerd (moto erop gevallen),een pinker kapot,een handbeschermingskap afgebroken.Ik was op het laatste zo uitgeput,van elke keer die moto terug recht te krijgen dat ik ook daardoor nog meer fouten maakte en dan heb ik uiteindelijk,maar wel met spijt, besloten om maar te stoppen.En dan te bedenken dat de rit nog maar voor de helft gereden was… amai…
Brigitte heeft de rit gereden op haar manier.Kalm,relaxed en zonder zich op te jagen.Ze is zelfs geen enkele keer gevallen.Ligt het aan het materiaal,(banden:Heidenau en/of lagere motorfiets:GS Basic) of aan het vrouwke?,Ik weet het niet maar Ik kan nog veel leren van haar.Maar niettemin was ze ook bekaf en tevreden, dat we besloten te stopen.
Mijn besluit:De rit zit goed ineen.Is goed opgemaakt en als mixed rit kan ieder er zijn gading wel in vinden,maar deze diepe moddersporen,over een langere afstand,zonder mogelijkheid om te recupereren zijn voor mij nog te moeilijk.Zeker op gewone straatbanden,die hun beste tijd hebben gehad en als ze door de modder moeten.
Luc,kunt ge de naam ni aanpassen; "Veeg de modder uit uw ogen GS rit"
foto's: http://picasaweb.google.com/rhaverma/20081214#
filmke: http://www.youtube.com/watch?v=WrpeDaXQIuc