Naam voor GS rit?Gevonden + datum

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Mon

Re: Naam voor GS rit?Gevonden + datum

Bericht door Mon »

Het heeft wat langer geduurd vooraleer ik dit kon posten… sorry maar ik moest eerst mijn fototoestel uitspoelen… modder.. modder… zat vol,en dan laten drogen… :-P
De rit begon goed.Het eerste deel,geen enkel probleem.Was (ook voor mij) goed te doen.Afwisselend en er zaten technisch interessante en plezante stukjes bij,zoals de heuveltjes door het bos,naast dat kanaal.Voor de rest,soms modder maar niet overdreven. Maar daarna… :roll:
Ja Luc,goed gezegd… niet iedereen rijdt zoals de Frank.En Ikke zeker niet.Ik ben nog een beginner en Ik moet nog veel leren.En zondag heb ik weeral wat bijgeleerd … dat er voor mij een grens is… tussen “plezant,en amuseren op de moto,en bijleren” en aan de andere kant “frustratie,omdat ge niet mee,en niet beter kunt,toch wel een beetje schaamte voor het telkens vallen,en dan uwe moed voelen zakken”,en die grens ben ik zondag gepasseerd… Op dat stuk tussen de velden,de ene slijkpoel na de andere.Mijne achterband vol modder,geen spoor meer en dan deed mijn moto gewoon zijn eigen goesting.Ik ben 7 keer gevallen over een afstand van nog geen km….Resultaat: een knie geforceerd (moto erop gevallen),een pinker kapot,een handbeschermingskap afgebroken.Ik was op het laatste zo uitgeput,van elke keer die moto terug recht te krijgen dat ik ook daardoor nog meer fouten maakte en dan heb ik uiteindelijk,maar wel met spijt, besloten om maar te stoppen.En dan te bedenken dat de rit nog maar voor de helft gereden was… amai…
Brigitte heeft de rit gereden op haar manier.Kalm,relaxed en zonder zich op te jagen.Ze is zelfs geen enkele keer gevallen.Ligt het aan het materiaal,(banden:Heidenau en/of lagere motorfiets:GS Basic) of aan het vrouwke?,Ik weet het niet maar Ik kan nog veel leren van haar.Maar niettemin was ze ook bekaf en tevreden, dat we besloten te stopen.
Mijn besluit:De rit zit goed ineen.Is goed opgemaakt en als mixed rit kan ieder er zijn gading wel in vinden,maar deze diepe moddersporen,over een langere afstand,zonder mogelijkheid om te recupereren zijn voor mij nog te moeilijk.Zeker op gewone straatbanden,die hun beste tijd hebben gehad en als ze door de modder moeten.

Luc,kunt ge de naam ni aanpassen; "Veeg de modder uit uw ogen GS rit" :lol:

foto's: http://picasaweb.google.com/rhaverma/20081214#
filmke: http://www.youtube.com/watch?v=WrpeDaXQIuc
Herkennen julie het moment waarop plots alles zin krijgt en men beseft dat de hele shit het waard was? Ik ook niet!
danielGS

Bericht door danielGS »

Hey Luc ,

Maak er een winterrit op noppen en een zomerrit op gewone banden van :wink: Zo staat het bij ons ook gepland met de mixt-GSrit
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
luc boxer

Bericht door luc boxer »

@ danielGS,
We zijn er nog niet uit wat het wordt, in het clubjournaal hebben we gezet:
Indien U noppenbanden ter beschikking hebt, leg ze er dan maar op, maar het is zeker te doen met een goede all-road band.
Frank K. heeft dit wel getoond dat het kan, maar we gaan nog wat verder testen zeker.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Das wel allemaal in mijne hof he jongens :lol: :lol: :lol:

GRTS Danny
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

is dat veel werk setje banden vervangen naar noppen?
BMW1200GS
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Voor de bandenboer 5min.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Sleetie

Bericht door Sleetie »

Voor iemand met nen 1150 :grin:
er staan occasievelgen op de site :lol:
Sleetie
Plaats reactie