Wie komt er, en wie brengt den BBQ mee.
@Harald, brengt gij wederom uw collega's op de hoogte, zodat ze daar niet voor niks staan, na een alarmerend belleke?
Grtz, Philip!
Moderator: GVN
raar dat deze er wel nog staat en de DC topic weg is???sprint schreef:ikke
't is al van 12/01/2007 geleden![]()
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=10976
als ik mij niet vergis stond de DC in het beemercafe.Harald schreef:raar dat deze er wel nog staat en de DC topic weg is???sprint schreef:ikke
't is al van 12/01/2007 geleden![]()
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=10976
IRON GONZO schreef:datum en tijd?
als ik kan dan kom ik ook

gaan we toch niet doodgaan en scheef rijden 
IRON GONZO schreef:der gaan flikken bij zijn he bougie
nu 1 zeer kleintje....

Awel, vrijdagavond de 16e januari, 'k zou zo zeggen zo rond 19u00, aan den Texaco te Groot Bijgaarden. 't Gaat hier over den Texaco komende van Gent richting Brussel, niet den andere. Als ge de parking opdraait, geheel rechts houden, daar ergens, op zo'n 40m van de shop zelf gaan we ons installeren.IRON GONZO schreef:datum en tijd?
wilsoneke schreef:hallo,
de meesten kennen me niet maar ik moet toch een keer mijne kop laten zien he,dus ik kom ook wel tot daar.en zal dan ineens mijne supermegaverplaatsbareveelvolkbbq meebrengen als jullie het ok vinne.tot dan
wilsoneke
Yep, correct, is ondertussen al verbeterdjempie1 schreef:De 17e is wel op zaterdag
Hugo, ge zijt zeker welkom, kunt ge uwen ex-GSA nog is bezienwilsoneke schreef:hallo,
de meesten kennen me niet maar ik moet toch een keer mijne kop laten zien he,dus ik kom ook wel tot daar.en zal dan ineens mijne supermegaverplaatsbareveelvolkbbq meebrengen als jullie het ok vinne.tot dan
wilsoneke
Aha, prima, ik denk dat we van BBQ's voorzien zijn. Wel zien dat de personen met BBQ er rond 19u al zeker aanwezig zijn, kwestie van 't vuur al in gang te steken.boxer cup rm schreef:ik kom ook . en breng een klein draagbaar bbq mee . beetje houtskool en wa worstjes. kan allemaal mee met de moto. hopelijk koud maar droog weer groetjes

De firma Ansul is daar vlak bij héadjuvo schreef:....... het aantal brandblussers correct in te kunnen schatten

Hier kriebelt het ook.adjuvo schreef:Het begint te kriebelen ...
Hoeveel volk was daar vorig jaar overigens aanwezig ?
Kwestie van het aantal brandblussers correct in te kunnen schatten
't Is ook een manier natuurlijk. Ik laat gewoonlijk iemand op de mijne rijden als ik eens wil wisselenHarald schreef:@ Wim, het heeft wel een mooie niewe 1200Rt opgeleverd