Bougimain
De firma Ansul is daar vlak bij hé![]()
Moderator: GVN
De firma Ansul is daar vlak bij hé![]()
Amai,dá zal ons Ingrid graag horenIk laat gewoonlijk iemand op de mijne rijden als ik eens wil wisselen

jij mag een vis mee brengen voor op de BBQzoef schreef:zal ook eens mijn voorgevelke eens laten zien als tweer het toelaat wel te verstaan
see you

Koppel!! schreef:YOO
Allé, er is animo, altijd plezant om te lezen
Awel, vrijdagavond de 16e januari, 'k zou zo zeggen zo rond 19u00, aan den Texaco te Groot Bijgaarden. 't Gaat hier over den Texaco komende van Gent richting Brussel, niet den andere. Als ge de parking opdraait, geheel rechts houden, daar ergens, op zo'n 40m van de shop zelf gaan we ons installeren.IRON GONZO schreef:datum en tijd?
(Voor diegenen die van Brussel zouden komen, de andere kant den Texaco opdraaien, direct rechts draaien, en over de brug kan je de Texaco richting Brussel bereiken.)
Nu de ham (mmmmmmmmmm, ham![]()
) vraag, wie brengt er een grille mee, en enkelste bakstenen of iets soortgelijks? Ik heb enkel een kleine ronde grille van mijnen BBQ hier liggen, 't best is van een grote(re) vierkante of rechthoekige grille tot daar te krijgen.
Houtskool kan ik makkelijk meebrengen, heb hier nog een zak staan, evenals aanmaakblokskes en dito vloeistof.
't Vlees, simpel, iedereen brengt mee wat 'm graag eet, verwacht echter geen hoogstaande gastronomie, 't is basic, en vree basic zelfs. Nu maar hopen op koud maar droog weer![]()
Grtz, Philip!
Ik zal voor de verandering mijn goed humeur eens mee brengenKoppel!! schreef:P.S: Ik zal m'n fotodinges meepakken, dus een beetje ulle manieren houden hé

Hoe, is 't op dezelfden avond Oase ofwaIRON GONZO schreef:ik moet naar de Oase
had er graag ook bij geweest.
Danny ,bougimain schreef:Voila ik heb al een paar mergueske's en een paar kippebillen klaarliggen voor morgen.
Bougimain![]()

adjuvo schreef:Danny ,bougimain schreef:Voila ik heb al een paar mergueske's en een paar kippebillen klaarliggen voor morgen.
Bougimain![]()
' t is precies of dat ge deze week nog geen warm eten hebt gekregen als ik zie wat ge allemaal gaat meebrrengen ....![]()
CU in GB !