Wie zin heeft om zondagmorgen om mee te rijden ,voor een GS ritje,afspraak aan de molen van Baaigem! 10u vertrek, deelnemers beperkt, rit is van zwaar tot zeer zwaar,dus tapbanden verplicht....+-1.5uur mudplezier
(Zondag,28 dec.)
Graag seintje als je meedoet
Guy
Enduro ritje zondag!
Moderator: GVN
-
Shulty
Re: Enduro ritje zondag!
Moet dit met de GS, of mag ik met de TT komen?
Grts
Grts
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Ge moogt komen met wat ge wilt! Just zien dat ik u nog kan volgen!!Kzou mij da eigenlijk ook moeten kopen zoiets!
Ciao
Guy
Ciao
Guy
-
Shulty
Als ik er geraak, zal het de maidentrip voor m'n TT zijnR100RR schreef:Ge moogt komen met wat ge wilt! Just zien dat ik u nog kan volgen!!Kzou mij da eigenlijk ook moeten kopen zoiets!
Ciao
Guy
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
nog even wachten tot ik aanhanger heb. dan kom ik graag eens meerijden, maar dan wel met wr.
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Shulty
Ik gebruik een gewone remorque voor m'n TT, die past er perfect op...
Morgen kan ik spijtig genoeg niet, wel al afgesproken om na de 14de januari te gaan rijden
Grts,
Peter
Morgen kan ik spijtig genoeg niet, wel al afgesproken om na de 14de januari te gaan rijden
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Ik heb het ritje zaterdag gedaan , en tlag er heel goed bij,zelfs met een GSa te doen,maar ja , twas dan ook allemaal bevroren!
Moest het weer zo blijven tot volgende zondag,kunnen we het herdoen!(zelfs zonder noppenbanden!)
Guy
Moest het weer zo blijven tot volgende zondag,kunnen we het herdoen!(zelfs zonder noppenbanden!)
Guy