Een tijdje terug heb ik een Scala Rider FM gekocht voor mijn Zumo. Op zich niets op aan te merken, echter tot het geluid van muziek via mijn Zumo. Na wat googlen gevonden dat de blue tooth van noch Zumo noch Scala Rider FM het stereo protocool A2DP ondersteunde. Vandaar dat het geluidskwaliteit stuk lager ligt. Het waarschijnlijk gekende dof en AM achtig geluid.
Daarna een oplossing gevonden via gebruik te maken van een FM transmitter en het MP3 geluid via deze transmitter en ingebouwde radio van de Scala Rider FM telaten horen. Nu heb ik een paar gekocht (bij Media Markt) en getest. Zelfs deze tot 60€ zijn niet te gebruiken. Te veel ruis, instabiliteit,... Reden: te laag vermogen tgv de wetgeving.
Na terug wat googlen uitgekomen bij de Linex Wireless FM Transmitter. Zijn signaal gaat zelfs tot 45 m! Zie http://www.themindfactory.com/Products/ ... table.html
Via Ebay UK voor 18€ thuis geleverd, getest en Wouw-effect van het resultaat. Echt stabiel en prachtig geluid. Dus voor een relatief meerprijs, toch nog goed MP3 geluid.