Snoopy schreef:De prijzen die worden gegeven via offertegenerator zijn prijzen voor een volledige hut. Een vriende van mij heeft contact gehad met de rederij en de prijs blijkt aanzienlijk minder te zijn. Motor + 1 persoon in een hut voor 4 personen zou ongeveer 250€ kosten. Dit is natuurlijk zonder eten en de hut wordt gedeeld met andere reizigers. Voor exacte prijzen kan je best Norfolk lines contacteren. Is wel in de UK.
Blij dat te horen (indien het klopt).
Aangezien ik alles dubbelcheck vooaleer ik iets neerpen wil ik daar nog het volgende op zeggen :
Eerstens heb ik de prijs zelf gecheckt via een "simulatie on-line boeking". Ik kwam aan het bedrag van € 665 voor een retourreis van 1 man met 1 motor.
Tweedens heb ik persoonlijk gebeld, en daar gaven ze alweer als prijsofferte € 665. Dat call center zou dus verkeerd zijn ?
Dan zijn die telefonistes slecht opgeleid denk ik dan, en is dit hoe dan ook een fout van Norfolkline ...
Ik moet toegeven dat ik die prijsofferte van € 665 erg onwaarschijnlijk hoog vond.
Dus, je zou best uiteindelijk gelijk kunnen hebben

.
Je hoeft de prijs van Norfolkline maar te vergelijken met DFDS, en je stelt vast dat Norfolkine absoluut NIET concurrentieel is met hun prijssetting (en dan hou ik rekening met de extra kms. die ik moet bollen van en naar Ijmijden, én met de extra kms. die ik moet bollen van Newcastle upon Tyne totdat ik Schotland ben).