Brabants Zwitserland
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Brabants Zwitserland
Zijn er onder ons leden bij uit de regio Brabants Zwitserland?
'k Bedoel meer bepaald de streek Ossel - Merchtem - Brussegem; het kruispunt van de 5 holle wegen...
Graag zou ik in deze regio eens een toerke komen rijden (lente of zomer natuurlijk).
Ben in het bezit van een gps Zumo.
Dus.. als er iemand reeds een toerke van heeft (en het mij wil bezorgen) zou ik al goed geholpen zijn.
De bedoeling is om te kunnen genieten van een rustig ritje en daarbij het moois van de regio te aanschouwen.
'k Bedoel meer bepaald de streek Ossel - Merchtem - Brussegem; het kruispunt van de 5 holle wegen...
Graag zou ik in deze regio eens een toerke komen rijden (lente of zomer natuurlijk).
Ben in het bezit van een gps Zumo.
Dus.. als er iemand reeds een toerke van heeft (en het mij wil bezorgen) zou ik al goed geholpen zijn.
De bedoeling is om te kunnen genieten van een rustig ritje en daarbij het moois van de regio te aanschouwen.
Re: Brabants Zwitserland
Ik ken dat daar als mijn broekzak.
Ik zal is kijken wat ik u kan klaar stomen.
Harald, zou het mogelijk zijn me ook zo'n exemplaar van een rit te bezorgen? Is absoluut niet dringend. Zo dichtbij maar eigenlijk niet echt thuis in die prachtige streek. Alvast veel dank op voorhand.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Oké collega, alvast bedankt.Harald schreef:Ik ken dat daar als mijn broekzak.
Grts, Jempy
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Ik ken die streek heel goed. Ik ga daar heel regelmatig fietsen. Maar het is niet iets om met de moto te doen. Vele wegen zijn enkel voor plaatselijk verkeer, voor landbouwers of onverhard (en dan bedoel ik platten drasch).
Met de mountainbike is ideaal. Ik ben graag jullie gids, althans voor de sportieveren onder jullie.
Met de mountainbike is ideaal. Ik ben graag jullie gids, althans voor de sportieveren onder jullie.
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
-
Relax
Bob heeft gelijk. Je vindt er natuurlijk rustige wegen, maar dan moet je echt de boerenweggetjes opzoeken. Alle wegen die iets breder/vlotter zijn, hebben last van lintbebouwing, van het ene dorp naar het andere. Een gruwel. En is er dan 'ns geen bebouwing, dan is het rechtdoor of klotebeton.
Maar om wandelend te rijden, zijn er nog (een paar) mogelijkheden.
Maar om wandelend te rijden, zijn er nog (een paar) mogelijkheden.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Michel
Wij willen graag gegidst worden!bdemeyer schreef: Ik ben graag jullie gids
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Ik moet eerst nog herstellen van een paar gebroken ribben. Over 4 à 6 weken zou dat moeten lukken. Vertrek in Meise, bij mij thuis (zodat achteraf de fietsen kunnen afgespoten worden). Een tour van 25-30 Km. Tournée générale in Ossel.Michel schreef:Wij willen graag gegidst worden!bdemeyer schreef: Ik ben graag jullie gidsZeg maar waar en wanneer!
't Kan tof worden.
Synchro Bob
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
tof voorstel .dat zie ik ook wel zitten een mountenbiketocht. spoedig herstel gewenst. en ik volg het hier wel als het moest doorgaan groetjes..