Oekraïne

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
caersh

Oekraïne

Bericht door caersh »

Ben van plan om met de moto doorheen Oekraïne te trekken maar heb vernomen dat ik dit beter links kan laten liggen kwa veiligheid en een rompslomp aan formaliteiten. Wie heeft dit al ondernomen en of kan me meer vertellen over dit toch nog onbekend gebied,alle sugesties welkom.

Hugo
hla
Contacteer:

Bericht door hla »

Ben er ooit geweest voor het werk, dus weg van de toeristische plaatsen of grootsteden.
Viel niet mee :x

Vb 's morgens in het hotel : als je pech had was er geen eten, en als je geluk had was er niet veel zaaks!
En 's avonds altijd op restaurant geweest omdat ook dan in het hotel niets te vreten was :!:

Veel geluk daar, maar ik ga niet meer terug.

Groeten

Hugo.
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
herbertroelandt

Bericht door herbertroelandt »

Weinig rompslomp meer, je kunt nu eenvoudigweg een visum krijgen in de ambassade.
Politie is ietwat moeilijker dan in Rusland.
Voor de rest zie ik geen speciale problemen.
R1200GS ADV 2016
K1600 GTL 2013
Bananatuffer

Bericht door Bananatuffer »

omwille van de organisatie van het eurovisie dinges hebben ze de visumplicht afgeschaft.
maar ik weet niet of dit tijdelijk was of niet.
ior

Bericht door ior »

Kijk eens op http://www.horizonsunlimited.com

Het is een beetje een onoverzichtelijke site, maar ergens staat er een forum met alles voor (moto)wereldreizigers. Ik denk dat dat forum "the hubb noemt of zo.

Grtjs, Danny
Plaats reactie