Ben van plan om met de moto doorheen Oekraïne te trekken maar heb vernomen dat ik dit beter links kan laten liggen kwa veiligheid en een rompslomp aan formaliteiten. Wie heeft dit al ondernomen en of kan me meer vertellen over dit toch nog onbekend gebied,alle sugesties welkom.
Hugo
Oekraïne
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
- Contacteer:
Ben er ooit geweest voor het werk, dus weg van de toeristische plaatsen of grootsteden.
Viel niet mee
Vb 's morgens in het hotel : als je pech had was er geen eten, en als je geluk had was er niet veel zaaks!
En 's avonds altijd op restaurant geweest omdat ook dan in het hotel niets te vreten was
Veel geluk daar, maar ik ga niet meer terug.
Groeten
Hugo.
Viel niet mee

Vb 's morgens in het hotel : als je pech had was er geen eten, en als je geluk had was er niet veel zaaks!
En 's avonds altijd op restaurant geweest omdat ook dan in het hotel niets te vreten was

Veel geluk daar, maar ik ga niet meer terug.
Groeten
Hugo.
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
-
-
Kijk eens op http://www.horizonsunlimited.com
Het is een beetje een onoverzichtelijke site, maar ergens staat er een forum met alles voor (moto)wereldreizigers. Ik denk dat dat forum "the hubb noemt of zo.
Grtjs, Danny
Het is een beetje een onoverzichtelijke site, maar ergens staat er een forum met alles voor (moto)wereldreizigers. Ik denk dat dat forum "the hubb noemt of zo.
Grtjs, Danny