hello bikers
Ben van plan om naar portugal te vertrekken via de franse alpen en dan het baskenland en zo naar portugal heeft er iemand van jullie gps routes van deze landen je mag ze altijd doorsturen en al vast bedankt voor de moeite
groetjes carlgs
carlgs@skynet.be
portugal
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
marita&dirk
Re: portugal
Beste Carl,
Wij maken ook plannen om vanuit porto de kusten zuidwaarts af te reizen in 8 dagen.
Dit is het 6de deel van ons project om de kusten van europa af te reizen.
Wij laten de motor met de vrachtwagen overbrengen en vliegen naar Porto.
Wij zijn nog op zoek naar leuk logies stijl B&B - agrotourismo per 2 nachten, leuke routes binnen door, historische plaatsen en musea en goede adressen voor een authentiek etentje
Vertrek is gepland 15 juni retour 26 juni. Wij rekenen dat we 2 dagen verliezen om te vliegen en de motor af te halen/leveren
Ik kan het niet opbrengen om binnen 2 weken 4 volle dagen 3820 Km en 37 uren over de autosnelwegen te scheuren en 's avonds half versuft naar een hotelletje te zoeken.
Daar heeft niemand plezier aan. Er zijn wel 900 € kosten voor de heen en terugrijs, vracht + vliegen vanuit Brussel.
Als je de echte kost/km van de motor rekent dan komt dat overeen uit. Als je alleen brandstof tol en een hotelletje rekent halverwege dan ben je 650€ kwijt en zat gereden van voor je aankomt.
Wij maken ook plannen om vanuit porto de kusten zuidwaarts af te reizen in 8 dagen.
Wij zijn nog op zoek naar leuk logies stijl B&B - agrotourismo per 2 nachten, leuke routes binnen door, historische plaatsen en musea en goede adressen voor een authentiek etentje
Vertrek is gepland 15 juni retour 26 juni. Wij rekenen dat we 2 dagen verliezen om te vliegen en de motor af te halen/leveren
Ik kan het niet opbrengen om binnen 2 weken 4 volle dagen 3820 Km en 37 uren over de autosnelwegen te scheuren en 's avonds half versuft naar een hotelletje te zoeken.
Daar heeft niemand plezier aan. Er zijn wel 900 € kosten voor de heen en terugrijs, vracht + vliegen vanuit Brussel.
Als je de echte kost/km van de motor rekent dan komt dat overeen uit. Als je alleen brandstof tol en een hotelletje rekent halverwege dan ben je 650€ kwijt en zat gereden van voor je aankomt.
Prima toch dat je de motor daarheen laat brengen?marita&dirk schreef:Beste Carl,
Maar waarom huur je dan evt daar geen motoren?
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
-
marita&dirk
beste MrUfip,
Dat is ook een goed idee alhoewel ik aan mijn machientje wel gehecht ben.
Het lijkt wel veel eenvoudiger mocht ik bij bmw in Porto een motor kan huren.
Eerst een idee krijgen over de huurprijs.
Ik mail even een garagehouder daar.
Dat is ook een goed idee alhoewel ik aan mijn machientje wel gehecht ben.
Het lijkt wel veel eenvoudiger mocht ik bij bmw in Porto een motor kan huren.
Eerst een idee krijgen over de huurprijs.
Ik mail even een garagehouder daar.