Ja, het kan zeker.p@rick schreef:Kan je met behulp van een "herstelpunt" eventueel teruggaan naar de vorige versie (in mijn geval 6.13.7) als zou blijken dat 6.15.3 toch niet soepel zou werken ?
Groeten,
Dirk
Moderator: GVN
Ja, het kan zeker.p@rick schreef:Kan je met behulp van een "herstelpunt" eventueel teruggaan naar de vorige versie (in mijn geval 6.13.7) als zou blijken dat 6.15.3 toch niet soepel zou werken ?
Joker schreef:via de update controle krijg ik de melding dat er geen update is en ik heb nochtans de 6.14.1
langs die weg komt de melding altijd een paar dagen na de officiele aankondiging enJoker schreef:via de update controle krijg ik de melding dat er geen update is
na een ingrijpende MapSource update gebeurt dat wel vakerFREEBIKER schreef: ... de routes worden in directe lijnen voorgesteld op mijn gps.
Mapsource terug gezet 6.14.1 en de problemen zijn verdwenen.
hebt u de routes op de computer met elkaar vergeleken, voor en na het herberekenen?Geerty schreef:...Wanneer de route dan ingeladen is en ik ze bekijk op "preview" stel ik vast dat de GPS een veel kortere "rijtijd" aanduidt. Een half uur korter dan voorzien in mapsource (na berekening dus).

Nu ben ik ook terug gegaan naar die versie 6.13.7 Arnold.Arnold schreef:ik ben vlug terug gekeerd naar versie 6.13.7 , de méést stabiele naar mijn bescheiden mening

in Mapsource ga naar menubalk naar "bewerken" , "voorkeuren" , "eenheden" en dan in volgorde van boven naar beneden :sprint schreef: Nu staat Mapsource wel in’t Nederlands, maar de routes worden in “mijlen” aangegeven en niet in “kilometers”.
Weet iemand waar ik dat terug kan aanpassen?
in MapSource --> <Bewerken> --> <Voorkeuren> ---> <Eenheden>sprint schreef:... maar de routes worden in “mijlen” aangegeven en niet in “kilometers”.
Weet iemand waar ik dat terug kan aanpassen?

6.14.1 er terug over zetten.klt schreef:Freebiker, kunt ge even uitleggen op welke wijze je moet terugkeren naar 6.14.1 want deze versie werkte bij mij goed ?

Routes heb ik eerst herberekend in de update versie 6.15.3 en dan naar gps verstuurd,FREEBIKER schreef:Heeft iemand ook problemen met routes over te zetten naar de gps in mapsource 6.15.3.
Ik heb deze problemen de routes worden in directe lijnen voorgesteld op mijn gps.
Mapsource terug gezet 6.14.1 en de problemen zijn verdwenen.
Heb geprobeerd om de 6.14.1 er terug op te zetten, maar is mij niet gelukt , krijg foutmeldingsprint schreef:6.14.1 er terug over zetten.klt schreef:Freebiker, kunt ge even uitleggen op welke wijze je moet terugkeren naar 6.14.1 want deze versie werkte bij mij goed ?
http://gpsinformation.org/perry/msource ... e_6141.exe
Welke meding krijg je?navi 75 schreef: krijg foutmelding![]()
Wat nu gedaan , Help