verzekering
Moderator: GVN
verzekering
eindelijk de 1100 s gevonden , maar .....
maar wie weet een verzekeringsmaatschappij of makelaar die hem wil verzekeren voor een kleine prijs ,
enkele rondgebeld en die spreken van een 700 € wat ik eigenlijk bangelijk veel vindt
thx bij voorbaat voor alle tips ...
maar wie weet een verzekeringsmaatschappij of makelaar die hem wil verzekeren voor een kleine prijs ,
enkele rondgebeld en die spreken van een 700 € wat ik eigenlijk bangelijk veel vindt
thx bij voorbaat voor alle tips ...
Re: verzekering
Waarom laat je hem niet bij/samen op de auto verzekeren!! Is een stuk goedkoper hoor! 

R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Inderdaad, ik betaal voor mijne 1200RT 212 euro per jaar!!jakke schreef:Waarom laat je hem niet bij/samen op de auto verzekeren!! Is een stuk goedkoper hoor!
inderdaad , vroeger betaalde ik ook een 250 €voor een verzekeringmixed met auto
nu geen auto meer , gebruik als het het nodig is er een van het werk
maar om nu 700 € te betalen voor af en toe eens te rijden met de moto vind ik wel overdreven ,
ik ben ondertussen ook al 45 jaar wat mij ook wel een bezadigder rijstijl oplevert dan een gast van 25 .
iemand tips of adressen , of telnrs in belgie waar ik goedkoper terecht kan
nu geen auto meer , gebruik als het het nodig is er een van het werk

maar om nu 700 € te betalen voor af en toe eens te rijden met de moto vind ik wel overdreven ,
ik ben ondertussen ook al 45 jaar wat mij ook wel een bezadigder rijstijl oplevert dan een gast van 25 .
iemand tips of adressen , of telnrs in belgie waar ik goedkoper terecht kan
Ethias?
Ik betaal 277,63 euro verzekering per jaar (BA+) voor een R 1150 GS
Niks gecombineerd met auto of 2de motor of eisen van enige bestuurder.
Ik betaal 277,63 euro verzekering per jaar (BA+) voor een R 1150 GS
Niks gecombineerd met auto of 2de motor of eisen van enige bestuurder.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
thx , dat begint er al op trekken .
Ik maak ook de bedenking van die mixed verzekering , is dit eigenlijk geen koppelverkoop ( verboden in belgie ) ?
Ik maak ook de bedenking van die mixed verzekering , is dit eigenlijk geen koppelverkoop ( verboden in belgie ) ?
-
Koppelverkoop is inderdaad in belgie verboden.is dit eigenlijk geen koppelverkoop ( verboden in belgie ) ?
Dit is niet van toepassing bij verzekering omdat het niet gaat over het feit dat je geen verzekering kan krijgen zonder een verzekerde auto.
Maar dat je een korting krijgt op de verzekering van je motor als je al een auto verzekerd hebt bij de maatschapij.
Koppelverkoop is het geen bevoorbeeld sommige banken doen bij het verlenen van een lening .
Ze zeggen dat je de lening kan krijgen maar je moet de schuldsaldoverzekering ook bij hun nemen !en dit is volgens mij niet conform met de belgische wet!
Maar over dit gegeven heb ik momenteel nog discussie met een aantal banken

Maar off topic ter info!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets

http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
700€ lijkt mij inderdaad erg veel.
De meeste verzekeringen geven trouwens 50% korting op de BA als je daar al een voertuig hebt verzekerd.
Je moet er spijtig genoeg wel achter vragen, want uit zichzelf geven zij niets.
Ik ben verzekerd bij KBC en betaal 295€ ( BA + rechtsbijstand + jaar abbonement VAB pechverhelping met takeldienst ).
Recentelijk ben ik echter overgestapt van Suzuki 750 naar BMW K1200GT en ging mijn polis met ongeveer 150€ stijgen volgens hen, vanwege het extra vermogen.
Ik heb daarop gezegd dat ze alle polissen mochten stopzetten en dat ik mijn auto en motoren ergens anders ging verzekeren.
Reactie => Oh dan zullen wij alles laten zoals het is. ( dus geen verhoging )
De meeste verzekeringen geven trouwens 50% korting op de BA als je daar al een voertuig hebt verzekerd.
Je moet er spijtig genoeg wel achter vragen, want uit zichzelf geven zij niets.
Ik ben verzekerd bij KBC en betaal 295€ ( BA + rechtsbijstand + jaar abbonement VAB pechverhelping met takeldienst ).
Recentelijk ben ik echter overgestapt van Suzuki 750 naar BMW K1200GT en ging mijn polis met ongeveer 150€ stijgen volgens hen, vanwege het extra vermogen.
Ik heb daarop gezegd dat ze alle polissen mochten stopzetten en dat ik mijn auto en motoren ergens anders ging verzekeren.
Reactie => Oh dan zullen wij alles laten zoals het is. ( dus geen verhoging )
Betaal 96 Euro voor mijn R1150RT wel samen verzekerd met mijn wagen
bij Touring
groeten
Greyman
bij Touring
groeten
Greyman

Je hebt een pb'ke
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Informeer eens bij Touring-verzekeringen, goedkoper ga je moeilijk vinden en ik heb er zelf alleen nog maar positieve ervaring mee ook
Zat met hetzelfde probleem. Zelfde vraag gesteld een maand of 2 geleden.
Met alle respect : veel bull omda de meesten mijn vraag nie goe gelezen hebben.
Als je alleen een moto verzekerd bij een maatschappij en der is GEEN auto bijgemoeid (of auto van vriendin/vrouw) liggen de prijzen ts 390 € en 710 €. da was allemaal in december.
DVV : 373 €
Touring : 385 €
dit zijn de goedkoopste dak gevonden heb.
heb je een vriendin die bij jou gedomicileerd is met een wagen, heb je korting vo je moto op u naam
als alleenstaande en je hebt geen auto, betaal je de volle pot. je krijgt wa korting als je andere verzekeringen ook bij die maatschappij neemt.
je kunt ook via een bedijfswagen korting krijgen, als je er 1 hebt.
verzekering opzeggen : ok maar dan op tijd en denk 2 maanden een recommande zenden.ondertussen zit je vast.
ik was van plan om men plak binnen te doen en naar een andere maatschappij te gaan : is riskant omda je dan je verzekering schorst en niet beeindigt (groot verschil). je kunt da doen maar in geval van ongeluk, hangen er zware boetes aan, nl 1.500 € boete + van al de tijd dat je met een andere verzekering gereden hebt moet je de polis betalen van je verzekering die geschorst is.
al de antwoorden die je hier krijgt van : ik betaal maar zoveel €, is wel juist maar is met hun auto of auto op naam van wederhelft bij dezelde maatschappij.
dus ik heb ook 700 € bertaald en heb een recommende gezonden om mijn verzekering te stoppen ( niet schorsen). duur jaar kwa verzekering vo mij, maar dan ga ik overstappen naar dvv en dan schilt +/- 40%.
ik weet da allemaal omda ik verschillende maatschappijen heb gedaan & online offertes heb aangevraagd.
dus : geen auto = volle pot.
grtz ket
Met alle respect : veel bull omda de meesten mijn vraag nie goe gelezen hebben.
Als je alleen een moto verzekerd bij een maatschappij en der is GEEN auto bijgemoeid (of auto van vriendin/vrouw) liggen de prijzen ts 390 € en 710 €. da was allemaal in december.
DVV : 373 €
Touring : 385 €
dit zijn de goedkoopste dak gevonden heb.
heb je een vriendin die bij jou gedomicileerd is met een wagen, heb je korting vo je moto op u naam
als alleenstaande en je hebt geen auto, betaal je de volle pot. je krijgt wa korting als je andere verzekeringen ook bij die maatschappij neemt.
je kunt ook via een bedijfswagen korting krijgen, als je er 1 hebt.
verzekering opzeggen : ok maar dan op tijd en denk 2 maanden een recommande zenden.ondertussen zit je vast.
ik was van plan om men plak binnen te doen en naar een andere maatschappij te gaan : is riskant omda je dan je verzekering schorst en niet beeindigt (groot verschil). je kunt da doen maar in geval van ongeluk, hangen er zware boetes aan, nl 1.500 € boete + van al de tijd dat je met een andere verzekering gereden hebt moet je de polis betalen van je verzekering die geschorst is.
al de antwoorden die je hier krijgt van : ik betaal maar zoveel €, is wel juist maar is met hun auto of auto op naam van wederhelft bij dezelde maatschappij.
dus ik heb ook 700 € bertaald en heb een recommende gezonden om mijn verzekering te stoppen ( niet schorsen). duur jaar kwa verzekering vo mij, maar dan ga ik overstappen naar dvv en dan schilt +/- 40%.
ik weet da allemaal omda ik verschillende maatschappijen heb gedaan & online offertes heb aangevraagd.
dus : geen auto = volle pot.
grtz ket
-
Yep ,
Ket dat klopt .
mijn zoon heeft hetzelfde voor , alleen motorfiets en geen auto op zijn naam , kwam nog bij dat hij jonger is dan 23 .
Funduro = 720€
we hebben hem laten bijzetten op de wagen van mijn vrouw en nu betaalt hij 390€ en mijn vrouw een suplement van 140€ verzekering bij de wagen.
Ket dat klopt .
mijn zoon heeft hetzelfde voor , alleen motorfiets en geen auto op zijn naam , kwam nog bij dat hij jonger is dan 23 .
Funduro = 720€
we hebben hem laten bijzetten op de wagen van mijn vrouw en nu betaalt hij 390€ en mijn vrouw een suplement van 140€ verzekering bij de wagen.
Blijkbaar heb ik me vergist en zou mijn verzekering voor mijn motor mij 595 euro kosten mocht die niet gekoppeld zijn met mijn wagen.
Da's natuurlijk wel een stuk meer dan mijn huidige 277,63 ...
Da's natuurlijk wel een stuk meer dan mijn huidige 277,63 ...

Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
ondertussen bij verzekeringsmaatschappij van auto van werk een prijs gekregen van 181 ,00 €
alleen polisnr doorgeven van auto
alleen polisnr doorgeven van auto