En ja die zit lekker.
[/quote]De juiste man op de juiste plaatst, of hoe noemen ze dat
Moderator: GVN
[/quote]Voor een goed geörganiseerde en heel plezante rit zijn we altijd te vinden, daarbij is de afstand geen bezwaar.danielGS schreef:Mannen , bedankt om deel te nemen ( en ze kwamen zelfs van ver )aan de heruitgave van de mixt-GS-rit![]()
Ik heb wat te weinig op het net gezeten, wegens te moe door mijn proffesionele activiteit en de stramme (schouder en armen) spieren van ...luc boxer schreef:De foto’s van In Extremo staan ook op zijn smugmug, hij is alleen zijn link hier vergeten te plaatsen,dus zal ik maar wat helpen.
![]()
![]()
Er staan er daar ook een paar mooie tussen.![]()

Een noppenrit voor alle noppenfietsenJ-P schreef:Ja hoor, wat heb je in gedachten?
kweetet nog nie ..... een GS-rit geschikt voor gewone banden ????? ....offff ???? .... ik denk dat we dat het best eens bespreken onder het drinken van een frisse colaJ-P schreef:Ja hoor, wat heb je in gedachten?
Hey Shulty , is dit iets voor jou ? http://www.allroadmaniacs.nl/forum/index.phpShulty schreef: Een noppenrit voor alle noppenfietsen![]()
Daar ben ik al even geregistreerd, de meeste ritten zijn niet echt in de achtertuin.
Da mag zeker...danielGS schreef:Wel , kzal eens m'n agenda raadplegen of ik in de eerstkomende maanden nog een datum vind om de rit van zondag over te doen
magda op een zaterdag?
Ook, jaJ-P schreef:En anders doen we mijn ritje zeeuws vlaanderen nog eens over?
Jah , dat is het grote probleemJ-P schreef:Dat is mogelijk maar wanneer?
Ben ik zo veel verzwaard de laatste jaren???????????????????????maar naar ik vernomen heb kan je niet meer over het brugje
Spijtig...dat was het betere zweetmoment...danielGS schreef:maar naar ik vernomen heb kan je niet meer over het brugje
Ik kan alvast beide datadanielGS schreef:ik heb nog vrij om het toerke rond Brugge te rijden , 28 maart en 25 april .....nog beter zou zijn , dat er op één van die datums de Zeeland kan gereden worden en op de andere datum de mixt-rit
Koppel!! schreef:YOO
Dat Zeeuws toerke spreekt mij eigenlijk ook wel aan, ik volg dit draadje wel en zie als 't mij uitkomt. Zal wel op noppen moeten zijn, met m'n opgereden Anakee achteraan in de modder spelen wordt een beetje gevaarlijk, is 't ni Shulty![]()
Grtz, Philip!