Scooter ?
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
Re: Scooter ?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Wulf
photoshop ???
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
Zou nochtans succes kunnen hebben
-
nonkel moto
Al is met den TMax gereden noenkel ?nonkel moto schreef:schoenmaker blijf bij je leest
Heeft veel weg van een moto en probeer ze maar is te volgen in de stad en tussen de file en als BMW
daar nog een 800cc in gaat steken dan denk ik dat de schoenmaker op de goede leest zit mijgedacht.
als dit écht uitkomt zal mijn vriendin niet meer te houden zijn
leuk machien
-
Iron Gonzo
allee
ze hebben de RT & LT voor de 60+ers
en nu een scooter voor de 70+ers
ik ben blij dat ik daar nog niet moet mee rond tuffen
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
bbeeckmans
Bedankt !
Heb op mijn 35ste een RT gekocht ...
Een scooter zou het gamma volledig maken (en idd gemakkelijk voor de stad)
Heb op mijn 35ste een RT gekocht ...
Een scooter zou het gamma volledig maken (en idd gemakkelijk voor de stad)
-
nonkel moto
als het is om in de stad vlug vooruit tegaan heb je geen 800cc nodig en alsBeemer schreef:Al is met den TMax gereden noenkel ?nonkel moto schreef:schoenmaker blijf bij je leest
Heeft veel weg van een moto en probeer ze maar is te volgen in de stad en tussen de file en als BMW
daar nog een 800cc in gaat steken dan denk ik dat de schoenmaker op de goede leest zit mijgedacht.
er lichtere versies zijn is er genoeg op de markt
ne moto word nooit geen scooter of omgekeerd
joehoe
Gebruik mijn motor dagelijks (woon/werk) en inderdaad je hebt geen 800cc nodig voor de stad maar op
de autosnelweg kan je het vermogen van een 800cc zeker gebruiken.
de autosnelweg kan je het vermogen van een 800cc zeker gebruiken.
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Oeps, mijn vrouw zit hier naast mij met zo van die blinkende oogjes mee te kijken
het zou wel eens de opvolger kunnen zijn van hare huidige HONDA 100 Lead.
Houdoe
Oeps, mijn vrouw zit hier naast mij met zo van die blinkende oogjes mee te kijken
het zou wel eens de opvolger kunnen zijn van hare huidige HONDA 100 Lead.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
BMW-4-Ever
LOL, heb mijn LT op mijn 35e gekocht. Officieel toegetreden tot de oude knarren brigadeIRON GONZO schreef:allee ze hebben de RT & LT voor de 60+ers
Maar die scooter kunnen ze zo uitbrengen, ziet er goed uit
Groeten,
erik
En een ST voor wie nooit volwassen zal wordenIRON GONZO schreef:allee
-
Iron Gonzo
ik wil dat niet worden.
anders is het leven veel te serieus

anders is het leven veel te serieus
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Onze snotneus heeft gesprokenIRON GONZO schreef:ze hebben de RT & LT voor de 60+ers
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Harald schreef:En een ST voor wie nooit volwassen zal worden
Overigens : de C1 heeft nooit echt aangeslagen bij het publiek dat BMW Motorrad beoogde, mede omdat het zwaartepunt van dat dakscootertje véél te hoog lag en hierdoor niet gezwind reed.
Ok, het betreft hier wel een fotoshop, maar : stel dat dit toch realiteit wordt, dan zal BMW zeker scooter-scoren deze keer !
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
-
Iron Gonzo
hoe meer je er naar kijkt hoe mooier hij wordt.
als hij op de markt komt toch effe mijn schoonvader +70 aanspreken, want hij heeft een vespa 250GTS gekocht.
wie weet schakeld hijdan over naar BMW
als hij op de markt komt toch effe mijn schoonvader +70 aanspreken, want hij heeft een vespa 250GTS gekocht.
wie weet schakeld hijdan over naar BMW
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Diegenen die het interview hebben gelezen in de recentste M&T met de nieuwe topman van Bmw Motorrad kan, als je goed tussen de lijnen leest, hieruit opmaken dat er sowieso een scooter-achtige staat aan te komen bij Bmw, net als bij Ktm overigens.
Hij geeft ook toe dat de C1 zijn tijd iets té ver vooruit was -of allesinds iets té vlug gelanceerd- en wat onvolkomenheden vertoonde.
IIg, het is een mooie fotosoep en wat mij betreft mag ie per direct de markt op.
Hij geeft ook toe dat de C1 zijn tijd iets té ver vooruit was -of allesinds iets té vlug gelanceerd- en wat onvolkomenheden vertoonde.
IIg, het is een mooie fotosoep en wat mij betreft mag ie per direct de markt op.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
HoudoeBMW Mega-Scooter
By Gabe Ets-Hokin
We told you last year about rumors of BMW Maxi-scooters, with various displacements including a twin-cylinder, 800cc, 70 hp monster. Designer Oberdan Bezzi lives near BMW's design center in Italy, and provided us with his vision of what such a scooter might look like.
Oberdan's vision utilizes the four-valve, parallel-Twin Rotax motor from the F800-series bikes, along with telelever front suspension, a lay-down monoshock under the powerplant and 16-inch wheels. "It will be the most sophisticated super-scooter on the market and will be able to have a large range of exclusive accessories," writes Oberdan. We'd expect nothing less from BMW.
At least one European press report indicates BMW is developing new large displacement scooters, including a 500cc model, 650cc model and 800cc model.
It appears BMW may be joining a growing trend and utilize large diameter wheels (similar to those found on a motorcycle) with an automatic transmission and scooter-like ergonomics and storage capacity. With the 800cc version expected to exceed 70 horsepower, you can anticipate acceleration and braking performance very similar to today's mid-displacement motorcycles from these new "scooters".
Bron: http://www.motorcycledaily.com

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Iron Gonzo
een online vertaling
BMW Mega-ScooterBy Gabe ETS-HokinWe zei je vorig jaar over de geruchten van BMW Maxi-scooters, met verschillende verplaatsingen met inbegrip van een twin-cilinder, 800cc, 70 pk monster. Designer Oberdan Bezzi woont bij BMW's Design Center in Italië, en ons met zijn visie op wat een dergelijke scooter er uit ziet. Oberdan De visie maakt gebruik van de vier kleppen, parallel-twin Rotax motor uit de F800-serie fietsen, samen met telelever voorste ophanging, een lay-down Monoshock in het kader van de motoren en 16-inch wielen. "Het zal de meest geavanceerde super scooter op de markt en in staat zullen zijn om een groot assortiment exclusieve accessoires" schrijft Oberdan. We verwachten niets minder van BMW.At minste een Europese pers verslag geeft BMW ontwikkelt nieuwe grote verplaatsing scooters, waaronder een model 500cc, 650cc model en 800cc model. Het lijkt BMW kan worden bij een toenemende tendens en gebruik te maken van grote diameter van de wielen (vergelijkbaar met die op een motorfiets) met een automatische transmissie en scooter-achtige ergonomie en opslagcapaciteit. Met de 800cc versie zal naar verwachting meer dan 70 pk, u kunt anticiperen op de versnelling en remprestatie zeer vergelijkbaar met de huidige tussentijdse verplaatsing motoren uit deze nieuwe "scooters". Bron: http://www.motorcycledaily.com
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
... als de kwaliteit zo goed is als de vertaling, dan hou ik m'n hart vast 
-
Iron Gonzo
http://www.motorbox.com/Moto/Magazine/T ... erBmw.html
op deze site wat technische info.
moet je wel effe talenknobbel aanzetten
op deze site wat technische info.
moet je wel effe talenknobbel aanzetten
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
den Bullet