het elektrisch schema gekeken.
Eerst wilde ik een veiligheid op de zijsteun zoals een GS1150, de GS1100 valt stil op de zijsteun.
Een relais gemonteerd tussen de zijsteun-schakelaar en de neutraalschakelaar.
Nu blijft hij draaien op de zijsteun en valt stil als men in eerste versnelling schakeld.
Nu op het schema kwam ik tot de constatatie dat ik geen zekeringen vind voor dim-en grootlicht???
Een collega gevraagd of hij eens wilde kijken op het schema van de GS1150, en, idem dito!!!
Nen test gedaan, al de zekeringen eruit gehaald en de lichtschakelaar op, en, de lampen branden!!!
Hier begrijp ik BMW toch niet meer, misschien zijn er hier techneuten die er een uitleg voor hebben
in ieder geval ik niet.
Nu kunnen we het verstaan dan mijn collega zijn elektriche bedrading (GS1150) is uitgebrand door een kortsluiting
in het dimlicht.
Tijdens de werkzaamheiden (motage Xenon en mistlichten) twee zwevende zekeringen geplaatst,
10A voor de Xenon en 7.5A voor het H4 grootlicht.
U weze gewaarschuwd voor dit !!!!!!!
Mvg Motard de l'Allier
