Zou mij een intercom willen aanschaffen op rt
moet muziek van radio,gps 2720,duo ,alsook een bleutooth module voor gsm
Om dit alles in helm te beluisteren
welke intercom
Moderator: GVN
Re: welke intercom
Item:intercom Baehr Ultima R1150 RT
Plaats: Zedelgem W Vl
Staat: 4 jaar oud in perfecte staat
Reden van verkoop: wegens aankoop andere motorfiets
Prijs en voorwaarden: kost nieuw 895 Euro zonder helmsets
Wijze van verzenden: af te halen 0475/56 26 82
Extra Info: helmsets worden bijgeleverd 2 stuks
voor de helft van de prijs 500 euro
Plaats: Zedelgem W Vl
Staat: 4 jaar oud in perfecte staat
Reden van verkoop: wegens aankoop andere motorfiets
Prijs en voorwaarden: kost nieuw 895 Euro zonder helmsets
Wijze van verzenden: af te halen 0475/56 26 82
Extra Info: helmsets worden bijgeleverd 2 stuks
voor de helft van de prijs 500 euro
K 75 S 2001 -2004
R 1150 RT BLACKLINE 2004-2009
K 1300GT 4/4/2009 tot....
R 1150 RT BLACKLINE 2004-2009
K 1300GT 4/4/2009 tot....
Baehr R1150RT
Deze intercom is gelijk aan de ULTIMA XL, alleen heeft deze slechts drie in plaats van vier stereo universele aansluitingen voor bijvoorbeeld een GSM, een zendinstallatie, een navigatiesysteem, een dicteerapparaat e.d. Wel wordt er bij deze intercom een aansluitkabel geleverd om de originele BMW R1150RT radio aan te sluiten. Deze kabel wordt gestoken in de vrije uitgangen van de stekker van de BMW radio en is daardoor eenvoudig aan te sluiten.
De originele BMW radio wordt dan volledig geintegreerd met het systeem. Met de fader kunt u zelf regelen of de muziek uit de buitenluidsprekers moet komen tijdens de Picknick of in de helm tijdens het rijden.
De ontstoring is al in het intercomkastje zelf ingebouwd. Dezelfde radiokabel die bij de R1150RT intercom standaard geleverd wordt, kan ook aangesloten worden als op deze motor een ULTIMA XL of een VERSO XL intercom wordt gemonteerd. Wil men andere types dan een XL of R1150RT intercom op een BMW1150RT monteren, moet men een ontstoorde radiokabel RKC02 en de omschakelaar RUS02 gebruiken.
uw motorfiets is echter een r1200rt
en daarvoor is deze van toepassing..
Baehr voor R1200RTDeze intercom is gelijk aan de ULTIMA XL met zijn talrijke functies. Hij is echter speciaal aangepast om aangesloten te worden op de CAN-bus van de R1200RT. Verder heeft deze intercom drie in plaats van vier stereo universele aansluitingen voor bijvoorbeeld een GSM, een zendinstallatie, een navigatiesysteem, MP3-speler e.d. Wel wordt er bij deze intercom een aansluitkabel geleverd om de originele BMW R1200RT radio aan te sluiten. Deze kabel wordt gestoken in de vrije uitgangen van de stekker van de BMW radio en is daardoor eenvoudig aan te sluiten.
De originele BMW radio wordt dan volledig geintegreerd met het systeem. Met de fader kunt u zelf regelen of de muziek uit de buitenluidsprekers moet komen tijdens de Picknick of in de helm tijdens het rijden.
Baehr Ultima R1200RT €989,-
hier lees je het allemaal zelf nog eens na: klikklik
Deze intercom is gelijk aan de ULTIMA XL, alleen heeft deze slechts drie in plaats van vier stereo universele aansluitingen voor bijvoorbeeld een GSM, een zendinstallatie, een navigatiesysteem, een dicteerapparaat e.d. Wel wordt er bij deze intercom een aansluitkabel geleverd om de originele BMW R1150RT radio aan te sluiten. Deze kabel wordt gestoken in de vrije uitgangen van de stekker van de BMW radio en is daardoor eenvoudig aan te sluiten.
De ontstoring is al in het intercomkastje zelf ingebouwd. Dezelfde radiokabel die bij de R1150RT intercom standaard geleverd wordt, kan ook aangesloten worden als op deze motor een ULTIMA XL of een VERSO XL intercom wordt gemonteerd. Wil men andere types dan een XL of R1150RT intercom op een BMW1150RT monteren, moet men een ontstoorde radiokabel RKC02 en de omschakelaar RUS02 gebruiken.
uw motorfiets is echter een r1200rt
en daarvoor is deze van toepassing..
Baehr voor R1200RTDeze intercom is gelijk aan de ULTIMA XL met zijn talrijke functies. Hij is echter speciaal aangepast om aangesloten te worden op de CAN-bus van de R1200RT. Verder heeft deze intercom drie in plaats van vier stereo universele aansluitingen voor bijvoorbeeld een GSM, een zendinstallatie, een navigatiesysteem, MP3-speler e.d. Wel wordt er bij deze intercom een aansluitkabel geleverd om de originele BMW R1200RT radio aan te sluiten. Deze kabel wordt gestoken in de vrije uitgangen van de stekker van de BMW radio en is daardoor eenvoudig aan te sluiten.
Baehr Ultima R1200RT €989,-
hier lees je het allemaal zelf nog eens na: klikklik
Voor veel minder geld : de Starcom1 Digital.
Ik heb deze intercom zelf op mijn 1200RT staan, en ben er zeer tevreden over.
Op mijn intercom zijn aangesloten :
- twee helmsets
- onboard-radio van de RT (iPod rechtstreeks aangesloten op de radio van de RT)
- gps (Zumo)
- gsm via BT gekoppeld aan de gps, maar je kan natuurijk ook jouw 2720 aansluiten op de AUX ingang, en je gsm via een apart bij te kopen BT module aansluiten op de phone-ingang van de Starcom.
meer info : http://www.starcom1.be/starcom1/starcom1-digital.html
Ik heb deze intercom zelf op mijn 1200RT staan, en ben er zeer tevreden over.
Op mijn intercom zijn aangesloten :
- twee helmsets
- onboard-radio van de RT (iPod rechtstreeks aangesloten op de radio van de RT)
- gps (Zumo)
- gsm via BT gekoppeld aan de gps, maar je kan natuurijk ook jouw 2720 aansluiten op de AUX ingang, en je gsm via een apart bij te kopen BT module aansluiten op de phone-ingang van de Starcom.
meer info : http://www.starcom1.be/starcom1/starcom1-digital.html
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
bij mij de startcom 1 niet digtal en ben er ook zeer over te vreden ,zelfs nog goed verstaanbaar boven de 160 km /uur
en maar klagen over bmw en toch mijn grote liefde! maar het is wel de laaste bucht met wielen
-
van der donckt
dank voor reactie,maar heb reeds belist
het is autocom kit 200 geworden,best tevreden over tot nu toe
alleen de inbouw in schubert concept2 is niet 100%
de spaeker zit steeds in de weg bij sluiten helm,oplossingen?
het is autocom kit 200 geworden,best tevreden over tot nu toe
alleen de inbouw in schubert concept2 is niet 100%
de spaeker zit steeds in de weg bij sluiten helm,oplossingen?
Hoi,
Ik heb zelf ook een autocom systeem, en heb de speakerset ingebouwd in 2 Schuberth C2 helmen.
Wat is je probleem precies ? Ik vermoed dat je de microfoon bedoelt ?
Ik heb je de inbouwinstructies effe gemaild.
Ik heb zelf ook een autocom systeem, en heb de speakerset ingebouwd in 2 Schuberth C2 helmen.
Wat is je probleem precies ? Ik vermoed dat je de microfoon bedoelt ?
Ik heb je de inbouwinstructies effe gemaild.
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.