Zaterdag 7Maart "Veeg de prut uit uw ogen GS rit"
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Thorakan
Re: Zaterdag 7Maart "Veeg de prut uit uw ogen GS rit"
euhm, zijn jullie zeker dat dit te doen valt met Battlewing banden?
grtz
grtz
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Zeker dit stuk niet.

Je hoeft hier niet door er kan ook rond gereden worden, maar onderweg zijn er af en toe ook wel wat kleiner stukken tussen die prut in uw ogen smeren en daar is het dan wel oppassen geblazen daar kan je niet rond rijden.
Voor de rest was de zaterdag alles al veel droger geworden, maar zo te zien gaat het weer daar deze week toch terug een beetje bij helpen
zodat er toch wat prut in de ogen kan gesmeten worden. 

Je hoeft hier niet door er kan ook rond gereden worden, maar onderweg zijn er af en toe ook wel wat kleiner stukken tussen die prut in uw ogen smeren en daar is het dan wel oppassen geblazen daar kan je niet rond rijden.
Voor de rest was de zaterdag alles al veel droger geworden, maar zo te zien gaat het weer daar deze week toch terug een beetje bij helpen
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Kleine verandering voor de deelnemers van zaterdag, onze hoffotograaf Rusor kan er niet bij zijn en wordt vervangen door WimLT. Dit heeft wel gevolgen voor de GS’sers dat er op de smalle stroken veeeeeeeel minder ruimte gaat overblijven om de fotograaf te passeren.
Bij dezen allen gewaarschuwd
1.Walter Adventure
2.Luc Boxer
3.zoef
4. greystoke
5. danielGS
6. In Extremo
7.Willy
8.WIMGSA1200
9.Hoste F.
10.Romain
11.Eddy
12.Peter B.
13.Jef M.
14. Thorakan
15. MiGSel
+Extra hoffotograaf : WimLT
Voor wie Wim niet moest kennen, een foto uit de oude doos

Niet van uiterlijk, maar naar het schijnt drink hij geen jupiler meer maar alleen nog whisky.
(van horen zeggen) 
1.Walter Adventure
2.Luc Boxer
3.zoef
4. greystoke
5. danielGS
6. In Extremo
7.Willy
8.WIMGSA1200
9.Hoste F.
10.Romain
11.Eddy
12.Peter B.
13.Jef M.
14. Thorakan
15. MiGSel
Voor wie Wim niet moest kennen, een foto uit de oude doos

Niet van uiterlijk, maar naar het schijnt drink hij geen jupiler meer maar alleen nog whisky.
Ben nog juist op zoek naar noppenbanden voor mijn LT en dan zijn we weg. Het is wel ten strengste VERBODEN om met prut te smijten naar de fotograaf of om hem whisky aan te bieden, héluc boxer schreef:Kleine verandering voor de deelnemers van zaterdag, onze hoffotograaf Rusor kan er niet bij zijn en wordt vervangen door WimLT.
Liefst ook op uw smoel gaan een béétje in mijn buurt zodat ik niet te ver moet lopen om de "schoonste" fotookes te kunnen trekken
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Hoi Wim,WimLT schreef:Ben nog juist op zoek naar noppenbanden voor mijn LT en dan zijn we weg. Het is wel ten strengste VERBODEN om met prut te smijten naar de fotograaf of om hem whisky aan te bieden, héluc boxer schreef:Kleine verandering voor de deelnemers van zaterdag, onze hoffotograaf Rusor kan er niet bij zijn en wordt vervangen door WimLT.![]()
Liefst ook op uw smoel gaan een béétje in mijn buurt zodat ik niet te ver moet lopen om de "schoonste" fotookes te kunnen trekkenIn de buurt, niet erop
Bedankt dat jij mij vervangt... Het is te hopen dat er niet meer foto's van u op staan dan van de GS'ers... ik herrinner mij de foto van toen nog zeer goed
GRTS Danny
Het is ook ten strengste VERBODEN om foto's te nemen van de fotograafRUSOR schreef:Het is te hopen dat er niet meer foto's van u op staan dan van de GS'ers...
Hebben wij nog niet genoeg van die feestjesRUSOR schreef:ik herrinner mij de foto van toen nog zeer goedHet word tijd dat we nog eens zo'n feestje hebben....
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ik zal ook van de partij zijn als ik mijn noppenbanden erop krijg natuurlijk.luc boxer schreef:Kleine verandering voor de deelnemers van zaterdag, onze hoffotograaf Rusor kan er niet bij zijn en wordt vervangen door WimLT. Dit heeft wel gevolgen voor de GS’sers dat er op de smalle stroken veeeeeeeel minder ruimte gaat overblijven om de fotograaf te passeren.![]()
1.Walter Adventure
2.Luc Boxer
3.zoef
4. greystoke
5. danielGS
6. In Extremo
7.Willy
8.WIMGSA1200
9.Hoste F.
10.Romain
11.Eddy
12.Peter B.
13.Jef M.
14. Thorakan
15. MiGSel
Tot zaterdag,
Bernard
Bernard
R100GS
R1200GS
R100GS
R1200GS
We zijn blij
dat het deze week toch nog wat regent, sommige plaatsen begonnen er al wat droger bij te liggen. Nu wie met gewone banden zou komen gaat daar wel veel minder aan hebben, of hij moet toch over wat off-roadervaring ervaring beschikken. Bij deze zegt Thorakan af, en komt GSBerre er bij
als hij zijn noppenbanden erop krijgt.
Dat is jammer
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jo De Paepe

Michel, contacteer me eens via PB ivm met dat kuipje op je G/S , heb hetzelfde doch zonder licht of bevestiging.
Grts Jo
sorry voor de topic vervuiling
Zaterdag best allen tijdig aanwezig zijn zodat we ten laatste om 10u weg zijn.
Voor de hongerige voorzie uw pic-nicske maar ook zeker uw drank er is geen drankgelegenheid onderweg.
Wie tijdig aanwezig is en nog eerst een koffietje wil nuttigen daar geven ze soms een advocaat bij, moest dit zo zijn en dit gaat niet binnen op uw nuchter maag denk dan even aan Walter Adventure die heeft er zo’n 36 nodig
om nuchter te worden voor hij vertrekt.

Voor de hongerige voorzie uw pic-nicske maar ook zeker uw drank er is geen drankgelegenheid onderweg.
Wie tijdig aanwezig is en nog eerst een koffietje wil nuttigen daar geven ze soms een advocaat bij, moest dit zo zijn en dit gaat niet binnen op uw nuchter maag denk dan even aan Walter Adventure die heeft er zo’n 36 nodig

Gasten,
Ik zou graag meerijden, maar m'n BMW zit in de lappenmand. 'k Heb hier thuis nog wel iets staan van meer dan 200 kilo, mag ik dan toch per uitzondering meerijden ?
M'n madam rijdt trouwens mee op een BMW, dus kan ik eigenlijk van dat achterpoortje ook gebruik maken ?
Als het door de beugel kan, zet ons dan maar bij op de lijst : CrazyIvan & Roos.
Hopelijk tot zaterdag !
Ik zou graag meerijden, maar m'n BMW zit in de lappenmand. 'k Heb hier thuis nog wel iets staan van meer dan 200 kilo, mag ik dan toch per uitzondering meerijden ?
M'n madam rijdt trouwens mee op een BMW, dus kan ik eigenlijk van dat achterpoortje ook gebruik maken ?
Als het door de beugel kan, zet ons dan maar bij op de lijst : CrazyIvan & Roos.
Hopelijk tot zaterdag !
Als je die lappenmand achteraan op dat geval van meer dan 200 kg bindt, zou ik het toelaten.
Of zijn de organistoren strenger dan mij
Of zijn de organistoren strenger dan mij
R1150GS,R80G/S, XC650 (te koop): kiezen is verliezen
Ik zou niet durven tegen CrazyIvan
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag met Luc de rit al eens gaan verkennen ..... met de auto om de beste camera-standpunten uit te zoeken. Mooi weer, lekker droge baantjes (maar dat vond Luc precies niet zo leuk
). Door een mooi stukje natuur 
Als je morgen zoiets ziet onderweg ...

... niet bang zijn: ikke maar, hé

Als je morgen zoiets ziet onderweg ...

... niet bang zijn: ikke maar, hé

Inderdaad vandaag in de voormiddag met de fotograaf enkele stukjes verkend.
En in de namiddag met den Boxer enkel stukjes, er zijn weer veel plassen minder tegenover vorige zaterdag.
Sommige stukken is met de borstel over geweest.

Om deze uitdroging tegen te gaan breng morgen allemaal een emmertje water mee.

En morgen allemaal stil zijn als je dit ziet hé.

Tot morgen
En in de namiddag met den Boxer enkel stukjes, er zijn weer veel plassen minder tegenover vorige zaterdag.
Sommige stukken is met de borstel over geweest.

Om deze uitdroging tegen te gaan breng morgen allemaal een emmertje water mee.

En morgen allemaal stil zijn als je dit ziet hé.

Tot morgen
-
John
- Contacteer:
Zeg Luc, op die wegeltjes kan ik best mee met mijne K100 basic. Of niet? Met gewone straatbandjes hé! 
@John het is wel ook uw streek, maar laat de GS’sers hun ding maar doen
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
WIMGSA1200
De zanger van AC/DC en ik hebben een ding gemeen.... Griep, jammer maar zal er morgen niet bij zijn.
Alvast een leuke en veilige rit gewenst!
Alvast een leuke en veilige rit gewenst!
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
Zumo 660
Wilbers
Ja die mannen van AC/DC kunnen er ook niet meer zo goed tegen van twee dagen in een kort broekske rond te lopen hé.
Veel sterkte en spoedig herstel Wim
Even een nieuw lijstje
1.Walter Adventure
2.Luc Boxer
3.zoef
4. greystoke
5. danielGS
6. In Extremo
7.Willy
8.Andre
9.Hoste F.
10.Romain
11.Eddy
12.Peter B.
13.Jef M.
14. Thorakan
15. CrazyIvan
16.Roos
Veel sterkte en spoedig herstel Wim
Even een nieuw lijstje
1.Walter Adventure
2.Luc Boxer
3.zoef
4. greystoke
5. danielGS
6. In Extremo
7.Willy
8.Andre
9.Hoste F.
10.Romain
11.Eddy
12.Peter B.
13.Jef M.
14. Thorakan
15. CrazyIvan
16.Roos
Waar blijven die foto's

-
dxamet
tiens...ben al lang thuis en ik dacht kga eens kijken naar de reakties of de foto's...maar nog niks?
enfin ik heb mij goed geamuseerd en misschien schaf ik mij wel eens noppenbanden aan voor de volgende.
proficiat aan Luc en Walter.
groeten van dixamet (die zonder snavel)
enfin ik heb mij goed geamuseerd en misschien schaf ik mij wel eens noppenbanden aan voor de volgende.
proficiat aan Luc en Walter.
groeten van dixamet (die zonder snavel)
:salut:dxamet
Hallo, nog wat blijven hangen met Walter, daarna een kort nacht off-road ritje naar huis en daar vond ik mijn grootlichtstand niet en daarom wat later thuis.
(alle rede is goed om wat later te zijn
)
De foto’s daar hebben WimLT & Rbee prima hun werk gedaan, maar dat gaat nog wel wat duren
Aan alle aanwezige bedankt voor het komen, hopelijk iedereen goed thuis en was de rit een beetje naar jullie zin
De foto’s daar hebben WimLT & Rbee prima hun werk gedaan, maar dat gaat nog wel wat duren
Aan alle aanwezige bedankt voor het komen, hopelijk iedereen goed thuis en was de rit een beetje naar jullie zin
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Thorakan
De rit was prachtig. De staat waarbij de weggeskes vandaag er bij lagen waren perfect voor mij. Ik heb me reuze geamuseerd
een dikke proficiat aan Luc en Walter
(ik ben eens benieuwd naar de foto's
)
grtz
(ik ben eens benieuwd naar de foto's
grtz
Ride to live, Live to ride